Long way down..Almost there..:)

Hoi,

Heb wel een mail gekregen dat het ontvangen is..en heb ook een online tracking nummer gekregen waar ik dus mijn behandeling kan volgen.
Ben er gelijk mee aan de slag geweest ..maar het vervelende is dat de server er bij hun steeds uitligt.
Gisteren om 2 uur in de nacht nog even gekeken....en toen deed hij het 1 x en toen stond er zoiets als "aanvraag wacht op behandeling"
Denk dat ze er nog niet mee bezig zijn.
Het is op 15 juni ontvangen en er staat 30 werkdagen voor...dus 6 weken.

Er is wel weer een hoop nieuws heb ik gezien en gelezen...heb mij er nog niet helemaal in verdiept, komt van de week wel weer :smile:

Jullie al nieuws Margot?
We lopen wel echt gelijk zo he?


Groeten Steven
 
Nee, hier ook geen nieuws, wel gaaf zo gelijk op. ;-)
NT en SA doen ook een race wie het eerst de nieuwe sponsorship plannen brengen. :grin:

Hoe was de vakantie verder? niet nog meer vervelende ervaringen??
 
Helaas is er ook nog een Oma overleden in de 3de week van de vankantie, we hebben ook 1,5 week stort regen gehad en we zijn bestolen van al onze digitale spullen....ja echt een super vakantie was het niet..
Ondanks alles hebben we toch nog kunnen genieten.
Laatste week hebben we op een Frans eiland ( Ile d'Oleron) toch nog mooi weer gehad en genoten van het strand en de zon..:cool:

Ik zie op de website van NT SS dat er op dit moment ss aangevraagd kunnen worden..
Of bedoel je in de zin van prioriteit?
Jullie gaan toch naar S.A. ? of misschien ook NT ?

Groeten
 
Gecondoleerd....
Jeetje, jullie worden wel echt gedemotiveerd om in Europa te blijven. :wink:
Maar toch fijn dat jullie nog een weekje hebben kunnen genieten.
Hopelijk is ons dat ook gegund de 19e.


Is de nieuwe SMP al bekend daar dan??

Dit vind ik op die website.......
En als "solid plasterer" niet op de SMP van SA komt , ach en anders komen we jullie twee jaar plagen in NT. :grin:
 
Zo zie je maar..ik moet er weer een beetje inkomen :grin:

Wat gaat er gebeuren de 19de?

Enne...gezellig hoor in NT :smile:
 
De 19e gaan wij op vakantie naar Frankrijk :grin:

Gewoon rustig wachten op de TRA en de nieuwe SMP's en genieten van het mooie weer. :up:

Als SA niet doorgaat, bekijken we gewoon waar we wel een sponsorship kunnen krijgen.
Dan gaan we daar gewoon twee jaar wonen en dan richting Adelaide.
Thuisonderwijs is lekker goedkoop daar dus we kunnen zelfs in de bush gaan zitten.
Als we maar weg zijn uit Nederland. :wink:
 
Lekker hoor Frankrijk...Zal voor jou ook wel ff afkicken worden :grin: Hoelang en waarheen gaan jullie?

Maar idd gewoon even TRA afwachten en met een beetje geluk is straks alles weer op orde bij de DIAC.
 
8 dagen naar de Loire, heerlijk!!
Genoeg te doen daar, pc gaat niet eens mee. :wink:

Bij DIAC is alles al weer op orde, alleen de SMP's moeten nog bekend gemaakt worden, alleen die van NSW is nu bekend.
 
Is er een datum bekend wanneer de nieuwe SMP's bekend worden?

8 dagen ids nog wel te overbruggen zonder Xpdite
wink.gif
 
Ja, die accepteren ze weer, maar je staat lager op de afhandel lijst als je geen sponsorship van na 1 juli hebt.:huh:
 
Word weer even speuren van de week...Even alles op een rijtje zetten maar weer.. :lol:
 
Ppppffffffff......Nog steeds geen verandering op de site bij TRA.
Kijk elke dag wel 3 a 4 keer..heeft geen zin natuurlijk om zo veel te kijken vanwege het tijdsverschil..maar goed
grin.gif

Hoop elke dag dat er staat TRA ass. positive
smiley.gif
smiley.gif
!!

Krijg nu weer 10 extra punten voor relevante werkervaring in de afgelopen 3 van de 4 jaar..Volgens mij is dat een nieuwe wijziging...? Kom nu op 115 punten zonder SS. Maar word 14 Augustus 30 en ga dan 5 punten naar beneden, zit dan op 110...maar met SS op 120 of 125 punten
smiley.gif
smiley.gif


Hoop snel wat te horen van TRA!!
smiley.gif
 
En vandaag alweer de 24ste van de 30 "working days"...........voor uitslag TRA...
cheesy.gif
erg spannend
cheesy.gif
cheesy.gif
 
Back
Top