Long way down..Almost there..:)

Hoi, heb ff niet kunnen lezen op Xpdite, want druk druk druk.
Maar wat een klote tijd hebben jullie achter de rug zeg! :angry:
Dus.... kan het alleen nu maar beter worden! Ik vond dat onze TRA uitslag niet zo lang op zich liet wachten, kijk maar even bij onze handtekeking, ik meen dat ie erop stond. ( weet niet meer alles uit het hoofdje )
Zitten jullie niet ook bij M2A, want dan zou ik echt niet bang zijn voor iets anders dan een positive result.
Hier nog een paar duimen, en hopen dat jullie niet lang meer hoeven te wachten! :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:
 
Wendy en Steven zitten niet bij M2A, maar wij wel.
Fijn om te horen!!
Al denk ik dat het bij hun ook wel goed komt. :up:
(Al zal het voor het voor de wedstrijd.......:grin: :grin: :grin: )
 
Wat gaan jullie eigenlijk doen na de TRA uitslag??
Wachten op de SMP's of toch maar met een 175 aanvragen??
 
@ Skippie
Wij zitten niet bij M2a..maar bij W&S...
grin.gif
grin.gif
(Wendy en Steven
wink.gif
)

Ik denk dat het bij ons iets langer zou kunnen duren door het feit dat wij een eigen bedrijf hebben. Wij hebben zo verschrikkelijk veel meer documenten aan moeten leveren...echt niet normaal..Dus er is aardig wat extra papier werk.
Komen nu wel dichtbij de 30 dagen dus word wel erg spannend
cheesy.gif
Bedankt voor de duimen Skip!
afro.gif


Voor jullie ook een paar duimen dat jullie nog maar lekker wat verkopen van jullie inboedel
afro.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif




@ Familie S.

Wij gaan niet wachten op de Smp, gelijk een visum aanvragen en een NT SS..zien wel hoe het loopt met de SMP's.
Heb nu onderhand wel geleerd dat je niet moet wachten met aanvragen, zolang het kan...DOEN!
smiley.gif


Gaan jullie wel wachten?
 
De Sponsorships bestaan per 1 juli niet meer, daar komen de SMP's voor in de plaats.
Met een 175 visum komen wij punten te kort, dus wij moeten wel wachten op de SMP's
En welke staat ons wil hebben....:|
Een 175 indienen en dan alsnog een 176 van maken kan ook niet meer begreep ik.....

Ik las net op een ander forum iemand die de TRA 7 juni had opgestuurd, die had de 14 juli bericht.
We zijn dus bijna aan de beurt! :up: :up:
 
We hebben nu 115 punten voor een 176 visum en hebben familie in Melbourne wonen (tante en oom) die ons willlen sponseren.
En er word eind Juli een update verwacht op de site van W.A....

West Australia: UPDATED - 30th June 2010. The senior staff lady at the London office of the WA State Migration Centre says today that she does not think that WA will be ready to publish their own SMP until late Juky/early August 2010. Once WA and DIAC have agreed on the details, the arrangements then have to be approved by "a couple of further layers of the Federal Government" before the agreement can be finalised.

Queensland: Hopefully around 15th July 2010

Australian Capital Territory: Hopefully around 1st August 2010

Victoria: Hopefully around 1st August 2010

Northern Territory: 1st September 2010

New South Wales: They say they are still"in discussions" with DIAC and do not know when they will be able to produce an SMP.

South Australia: No news yet

Tasmania: No news yet


Ik weet ook niet zeker of je een 175 naar een 176 straks kan omzetten....

Ik wacht eerst om de uitslag van TRA en dan kan het uitzoekwerk gaan beginnen...
 
@ Skippie
Wij zitten niet bij M2a..maar bij W&S...
grin.gif
grin.gif
(Wendy en Steven
wink.gif
)

Ik denk dat het bij ons iets langer zou kunnen duren door het feit dat wij een eigen bedrijf hebben. Wij hebben zo verschrikkelijk veel meer documenten aan moeten leveren...echt niet normaal..Dus er is aardig wat

W&S... dadelijk krijgen jullie ook nog aanvragen van mede forummers :wink:
Wij hebben ook een eigen bedrijf.... dus zal nu vast niet lang meer moeten duren. ( wat een werk was die TRA he! )
 
W&S... dadelijk krijgen jullie ook nog aanvragen van mede forummers
wink.gif

Wij hebben ook een eigen bedrijf.... dus zal nu vast niet lang meer moeten duren. ( wat een werk was die TRA he! )


Idd een hoop werk die TRA...als het nu maar loont
wink.gif
zijn nu toch wel zenuwachtig aant worden.
cheesy.gif

Wat een heerlijk gevoel moet dat bij jullie zijn met het vertrek inzicht!
 
De Sponsorships bestaan per 1 juli niet meer, daar komen de SMP's voor in de plaats.


Heb gemailed naar immigration N.T om te vragen of ze op dit moment SS accepeteren als je op de Sol schedule 3 staat, En ze accepeteren dus wel SS op het moment. :grin: :up:
Goed om te weten, nu gaan we dus zeker een ss aanvragen als we een positieve TRA hebben en kunnen dan direct een 176 visum aanvragen en staan dan op prioritieit nmr 2 :up:
 
TRA SUCCESSFUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

:grin: Komen net thuis...en een maltje van TRA...met een bonkend hart geopend en gelukkig goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin:

Nu kan het echt werk beginnen, NT SS aanvragen en een visum aanvragen....!!
Jeetje wat zijn we blij!!!
 
Bedankt Yvonne!
Wat zijn jullie plannen op het moment aangezien jullie ook een succesvolle TRA hebben...?
 
Wow Steven, super gefeliciteerd zeg!!! Geniet van het gevoel en nu op naar de volgende ronde! Voordat jullie het weten, hebben jullie dat felbegeerde papiertje ook!

Groet, Annemarie
 
De Sponsorships bestaan per 1 juli niet meer, daar komen de SMP's voor in de plaats.
Met een 175 visum komen wij punten te kort, dus wij moeten wel wachten op de SMP's
En welke staat ons wil hebben....:|
Een 175 indienen en dan alsnog een 176 van maken kan ook niet meer begreep ik.....

Wat bedoel je dat sponsorships niet meer bestaan??? Huh? Heb ik iets gemist??? Het is volgens mij zo; je hebt nu 4 priorities. 1 met Employers sponsorship enz.. 2 Met SS en een beroep op de SMP lijst van de staat die je sponsored, 3 General skilled en op de SOL lijst Schedule 3, de rest op 4.

Wij hebben dus volgens mij niet veel aan onze SS voor SA omdat ik denk dat Carpenter straks niet op de SMP van SA komt te staan, dus wij staan nu op 3.

Mmmm... heb ik het nu goed of zit ik er voor de zoveelste keer helemaal naast?

Groetjes, Betty
 
TRA SUCCESSFUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

:grin: Komen net thuis...en een maltje van TRA...met een bonkend hart geopend en gelukkig goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin:

Nu kan het echt werk beginnen, NT SS aanvragen en een visum aanvragen....!!
Jeetje wat zijn we blij!!!

Yeah, super tof Steven!
 
Hoi Betty

Ik zit de laatste tijd nogal op het britse forum te lezen en ik denk dat je het goed hebt wat betreft je SS, er is nog veel onduidelijk maar als je een SS hebt en je komt niet voor op de nieuwe SMP dan sta je op pio 3 (zo begrijp ik het nu ook) En natuurlijk hoop houden dat carpenter toch op de SA SMP komt te staan, tot de lijst er is is niets zeker.

suc6 Yvonne
 
Back
Top