Long way down..Almost there..:)

Bedankt allemaal!!:up:

@Betty

Ik heb gemaild naar immigratie NT, en SS worden op dit moment gewoon behandeld.
Visumaanvragen worden ook weer behandeld.....En voor ons betekent dat we op de 2 de prioriteit staan :grin:

Ik begreep het ook even niet toen ik hoorde dat SS niet meer bestaan....maar dat is niet zo. Je hebt het in je uitleg goed omschreven met de prioroteitenlijst.

Staat carpenter niet op een andere staat/territory lijst ? Kom gewoon lekker naar Darwin joh :wink: :grin:

@Yvonne

Hoop dat er snel wat bekend word:up: :up:
 
Echt fijn Steven , dat je de TRA op zak hebt! Knap werk :up:
Nu als de sodemieter door met je aanvraag? Of wacht je nog op een state die bekend moet maken of je op hun lijst staat?
 
Echt fijn Steven , dat je de TRA op zak hebt! Knap werk :up:
Nu als de sodemieter door met je aanvraag? Of wacht je nog op een state die bekend moet maken of je op hun lijst staat?


WACHTEN???? We weten wat er gebeurt als je wacht met visum's :wink: :grin: ......aanvragen die handel...kunnen we misschien nog mee 16 augustus :grin:
 
Thats the spirit!!

16 aug is wel een beetje heel erg wishfull thinking, maar ik zou zeggen join the club! :smile:
 
Gefeliciteerd met jullie TRA! En over die Xpdite vlucht van 16 augustus... Zou er inderdaad gewoon voor gaan. Geluk moet je soms een beetje helpen :rolleyes:
 
@ Bloemetjes, Sacha en Kathren

Thanks!!:up: We zijn echt super blij en trots dat we dit al bereikt hebben!! Gaan met 1000% inzet verder aan een SS en visum!!:grin:
 
Geweldig nieuws, gefeliciteerd W&S!!! :lol:
Nu op naar de volgende stap, eindelijk jullie visum aanvragen.
Succes ermee! :up:
 
Thanks Lobsters!

Jullie zijn ook al een aardig eind zie ik in je avatar! Jullie ook veel succes gewenst :up:
 
Gefeliciteerd!!! :up:

Is die sponsorship aanvragen wel handig??
Ik heb meerdere topics gelezen dat je dan niet prioriteit 2 maar veel lager krijgt. :oops:
Misschien even telefoontje richting DIAC aan wagen??
 
Bedankt Familie S. en jullie ook gefeliciteerd :up: :up:

Bekijk onderstaande link even:
http://www.immi.gov....rrangements.htm


From 14 July 2010, processing priorities (with highest priority listed first) are:
1. Applications from people who are employer sponsored under the ENS and the RSMS.
2. Applications from people who are nominated by a state or territory government agency with a nominated occupation that is specified on that state or territory’s state migration plan.
3. Applications from people who have nominated an occupation on the new Skilled Occupation List (SOL) – Schedule 3 in effect from 1 July 2010.
See:
4. All other applications are to be processed in the order in which they are received.

Ik maak hieruit op dat we op prioriteit nmr 2 staan als we een SS hebben....
Nt verstrekt op dit moment SS en het aanvragen kost niks..mijn insteek is nu SS aanvragen en als we een SS hebben een 176 visum aanvragen..
Ik denk niet dat er veel voor Nt veranderd met de SMP's die komen.
En mocht het wel veranderen denk ik dat je visum aanvraag behandelt word zoals de regels waren op moment van aanvraag....
 
en die had ik weer gemist door de vakantie! :cool:
Balen dat SA of Victoria dat niet doen....
We een gok of het straks op de SMP komt, maar die had ik ook genomen. :up:
Lijkt erop dat je straks een voorsprong van 2 maanden krijgt... :grin:
 
Thanks Lobsters!

Jullie zijn ook al een aardig eind zie ik in je avatar! Jullie ook veel succes gewenst :up:

Thanks Steven, op dit moment kunnen we een aantal duimen gebruiken.
Het zou allemaal wel wat sneller mogen. We zitten bijna twee maanden te wachten op de werkgever die zijn papieren in orde moet maken voor de visumaanvraag. Het loopt via een migration agent in Mandurah en wij zijn erachter gekomen dat de tempo er niet echt in zit...wij zijn waarschijnlijk te ongeduldig, we moeten ons nog aanpassen aan de Ozzie mentaliteit - "no worries mate!" :fishing2:
 
Tja, Ik weet gelijk wat je bedoelt..

Een neef van mij zit nu 4 jaar in Australie, is daar aangekomen op een WHV ( met intentie daar te blijven) en heeft daar de eerste 2 jaar gewerkt voor een baas die hem zou sponseren, nu blijkt dat zijn baas hem nooit heeft "aangemeld" om te sponseren....2 jaar Verkl :evil: :evil: T (ahum) zeg maar..

Toen heeft hij een Emigratie buro in de hand genomen om het permanente visum te laten regelen (176 met werkgever SS).....dat duurt nu ook alweer zo'n 2 jaar....Hij verteld dus dat hij er steeds maar weer achter aan moet lopen om er vaart in te houden...Zal niet bij elk buro hetzelfde zijn...maar dat is toch wel erg zonde van je tijd, niet?

Hoop dat het bij jullie niet zolang duurt in ieder geval!:up: :up:
 
Back
Top