Long way down..Almost there..:)

Gefeliciteerd met jullie positieve TRA!! Nu de laatste dingen (SS??) en dan kan het lange wachten beginnen! Succes :up:
 
Vandaag alle benodigde documenten voor Northern Territory Sponsorship laten certificeren op onze gemeentehuis.(Gratis € :smile:,- ) Op een document na, dat is een bankafschrift van onze gezamelijke rekening/spaarrekening.
Het ging deze keer erg makkelijk en zonder problemen.
Vorige keer was het toch een beetje vervelend gegaan voor de TRA, ze wilde niet alles certificeren en uiteindelijk hebben we de documenten laten copieren en handtekening laten legaliseren...ziet er net zo gelikt uit als waarborgen(certificeren) alleen koste dat 6,- per document. Maar dat was uiteindelijk goed genoeg en nog steeds goedkoper dan een notaris :evil:
Deze week gaat in elk geval de aanvraag gedaan worden voor SS. Ik heb alleen geen idee hoelang dat gaat duren. Kan daar niet zoveel over vinden....Misschien weet iemand van jullie hoelang daar overheen gaat???

Hebben de gang er lekker in zitten en we zijn toch ook best wel trots op ons zelf dat we dit zelf al bereikt hebben :wink: :smile:

Groeten Steven
 
Super Steven, je mag met recht trots zijn!

En ter info: voor WA duurde het SS aanvragen minimaal 3 maanden, geen idee hoe dat bij andere staten zit?

Veel succes!
Annemarie
 
Ik heb net bij Pomz in Oz gelezen dat NT SS zo'n 4-8 weken duurt, maar dit is wel van vorig jaar...dus heb geen idee hoelang het gaat duren. er gaan ook eigenlijk weinig tot geen forumleden die kant op volgens mij (voor info)..

Wat wij ons wel af zaten te vragen is dat het misschien een optie is om alvast dat visum op te sturen zonder SS en dat we dan in iedergeval al ergens op de stapel liggen....maar weet niet hoe dat zit als je nog geen SS hebt..
En wat als we geen SS krijgen....liggen we op de stapel zonder SS..Denk dat we toch maar ff wachten met het visum aanvragen tot we een SS hebben..:D

Hoor graag hoe jullie daar over denken... :smile:


@ Familie S.

Jullie zijn in goede handen bij M2A, Het duurt voor jullie echt niet lang meer :up: :up:
 
Volgens mij kan je niet meer een 175 visum aanvragen en hem dan omzetten naar een 176.
Je kan wel alvast het visum 176 aanvragen en dan het SS nasturen met je medicals ed.
Het duurt toch een poos voor je je CO hebt.
Maar als er geen haast bij is zou ik toch de SS eerst afwachten.

(We hebben stiekem gesolliciteerd vanavond, we zijn een beetje verliefd op Murray Bridge en daar was een vacature.... :lol:)
 
Wij gaan in elk geval voor een 176 visum ivm met prioriteit met een SS :wink:
Nu ik er zo over nadenk, is het voor het verspoeden van een visum wel een goed idee om het visum alvast aan te vragen, straks als de SMP's bekend zijn vliegen de aanvragen weer de deur uit lijkt mij. Liggen we toch misschien ergens bovenaan :roll:

Jullie hebben gelijk wat betreft solliciteren, staan jullie straks op prioriteit nmr 1 :up: Voor ons geen optie helaas, wij willen weer een bedrijf starten :smile: .

Murray Bridge, dat is straks aan het einde van de straat links vanuit Darwin (Stuart Highway) :grin: :grin: :grin:

Veel succes met de sollicitatie, hoop dat jullie snel wat horen. :up: :up:

Ik zou er zoveel mogelijk versturen....je hebt niks te verliezen toch?
 
Groot gelijk! Lig je vast bovenop de stapel. :up:
Waarom gaan jullie dan op een 176 visum als je een eigen bedrijf wilt starten???
Dan zijn er toch andere en snellere visa??
(Nog personeel nodig? Ik ben erg handig met brommers :grin:)
 
Dit is voor ons de beste/snelste optie om een permanent visum te krijgen..

Tja...ik kan wel een paar handige handen gebruiken straks....zeker in die hitte :cool: :grin: :grin:
 
Hebben nog een emailtje gestuurd naar NT Goverment....wachten daar nu alweer 2 dagen op... :angry:
Als we daar bericht van hebben sturen we het op :smile:
 
Ja, ik hoop het niet....:|

Alles is zo goed als klaar om op te sturen, alleen nog een bankafschrift certificeren :smile:

Bij jullie...toch echt afwachten?
 
Ja, toch echt afwachten helaas....
Tot 1 september, zijn er dan geen SMP's dan kijken we weer wat we gaan doen. :up:
 
Het zal toch waarschijnlijk na de verkiezingen bekend worden, word er gezegd op diverse forums.
Niet te hopen natuurlijk...maar zal er niet raar van opkijken.
 
Back
Top