Waarschijnlijk bedoel je dat je de general dan doet, maar een 7 voor elk onderdeel moet halen?Hoop dat er alleen geen wijzigingen plaats vinden in het punten systeem...anders zal ik wel de academic Ielts moeten doen voor extrra 10 punten
Hoi Betty,
Ik snap wat je bedoelt, en je hebt gelijk. Motor-mechanic staat ook op de sponsor lijst van NT. Weet alleen niet hoe het dan zit met de prioriteit. Ik moet dat even uitzoeken, misschien weet jij waar ik dat kan vinden?
Ook een anders punt is dat er misschien wel een hoop dingen veranderen met de nieuwe SOL qua prioriteit enzo.
Ik vind het geen nadeel dat we dan 2 jaar verplicht in NT moeten verblijven, het is uiteindelijk maar 2 jaar en die zullen zo voorbij vliegen denk ik. Uiteindelijk willen we ons ook gaan vestigen in Darwin, dus dat moet goed komen.
We moeten toch eerst op de skills wachten en dan tegen de tijd weten we ook hoe het precies zit met de nieuwe SOL.
En een ander punt is dat je voor een SS voor NT ook $50.000,- op moment van aanvraag moet kunnen aantonen, waar het meeste geld nu toch ook in het bedrijf en in vastgoed zit.
Hoor graag waar je die prioriteit "lijst" kan vinden..
groeten Steven
Hi Steven,
Zie hieronder de prioriteitenlijst op dit moment.
Met ingang van 8 februari is de prioriteits behandeling van visumaanvragen als volgt gewijzigd:
1 Aanvragen die door een werkgever worden gesponsord.
2 Aanvragen die door een State/Terriotory zijn genomineerd onder een State Migration Plan die door de Minister is goedgekeurd.
3 Aanvragen die door een State/Territory zijn genomineerd onder een State Migration Plan die door de Minister is goedgekeurd en waarbij het beroep op de CSL staat
4 Aanvragen die niet gesponsord of genomineerd zijn maar die wel een beroep op de CSL hebben.
5 Aanvagen die genomineerd zijn door een State/Territory maar die geen beroep op de CSL hebben.
6 (i) Aanvragen die een beroep op de MODL hebben. (ii) Aanvragen die gesponsored zijn door familie en geen beroep op de CSL hebben.
State Migration Plan: op dit moment heeft de Minsiter nog geen een State Migration Plan goedgekeurd. Meer information hierover volgt nog.
Groet,
Annemarie
Hi Alie, eigenlijk heb je wel gelijk, vreemd. Ik heb dit van een migration agent, heb daar eigenlijk niet zo op gelet... :| Voor nu maakt het niet zoveel uit omdat het State Migration Plan nog niet door de Minister is goedgekeurd (begreep dat dit ook 'op de rol' staat voor juni/juli) maar dan wel handig om het goed te weten....Ligt het aan mij of zijn er meer die de volgorde van 2 en 3 vreemd vinden (of mis ik nu iets..)
Hi Steven,
Zie hieronder de prioriteitenlijst op dit moment.
Met ingang van 8 februari is de prioriteits behandeling van visumaanvragen als volgt gewijzigd:
1 Aanvragen die door een werkgever worden gesponsord.
2 Aanvragen die door een State/Terriotory zijn genomineerd onder een State Migration Plan die door de Minister is goedgekeurd.
3 Aanvragen die door een State/Territory zijn genomineerd onder een State Migration Plan die door de Minister is goedgekeurd en waarbij het beroep op de CSL staat
4 Aanvragen die niet gesponsord of genomineerd zijn maar die wel een beroep op de CSL hebben.
5 Aanvagen die genomineerd zijn door een State/Territory maar die geen beroep op de CSL hebben.
6 (i) Aanvragen die een beroep op de MODL hebben. (ii) Aanvragen die gesponsored zijn door familie en geen beroep op de CSL hebben.
State Migration Plan: op dit moment heeft de Minsiter nog geen een State Migration Plan goedgekeurd. Meer information hierover volgt nog.
Groet,
Annemarie
Ligt het aan mij of zijn er meer die de volgorde van 2 en 3 vreemd vinden (of mis ik nu iets..)
Heet je man Fokko?:grin: Dat word leuk straks in Oz:grin:
Heet je man Fokko?:grin: Dat word leuk straks in Oz:grin:
Daar waren we zelf ook al achter, als ik hem roep noem ik hem zelfs "Fok" :grin:
Hij was al aan het nadenken zichzelf maar "òk" te gaan noemen oid.
Maar eerst ons visum en dan de naam. ;-)