Long way down..Almost there..:)

Jakkie, zit jij ook in zo'n: "wachten op stukken van een instantie" fase?? Bleh.
Ik ken het....
Ik ga duimen dat jouw paspoort vandaag met de post komt. ;-)
 
Jakkie, zit jij ook in zo'n: "wachten op stukken van een instantie" fase?? Bleh.
Ik ken het....
Ik ga duimen dat jouw paspoort vandaag met de post komt.
wink.gif


Thanks
afro.gif


Moeten echt alleen nog maar mijn paspoort hebben................zucht......
sad.gif
 
Wij 1 document van Fokko zijn opleiding.....
Wachten we al meer dan twee weken op.....:|
Sterkte met wachten. :up:
 
Hi Steven, succes met wachten (ook familie S trouwens!). Zal voor je duimen dat het snel binnenkomt. Waarom moet je trouwens je paspoort in Parijs laten verlengen?

Groet en :up: :up: :up:
Annemarie
 
Thanks Annemarie!

Ik heb een Brits paspoort en voorheen kon je hem opnieuw aanvragen bij het Brits consulaat in Den Haag, maar die doen dat niet meer helaas!
Nu moeten de Britten buiten G.B het aanvragen bij het consulaat in Parijs....lekker handig he?

Maar goed....moet 1 deze dagen binnenkomen
grin.gif


Was wel even een tegenvaller...had de het hele swikkie al op de bus willen hebben
sad.gif



Hoe gaat het met jullie meds? Is het alweer in the air?

Groeten Steven
 
Hi Steven,

Ja, gelukkig werd ik vanmorgen gebeld dat ze vandaag in Sydney zijn aangekomen, ze zullen dinsdag wel afgeleverd worden (aangezien het maandag een nationale feestdag is). Dus dan kan er weer wat schot in komen.

Fijn weekend,
Annemarie
 
smiley.gif
Vandaag hebben we voor Wendy een Ielts aanvraag opgestuurd voor 20 mei...hoop dat het word goedgekeurd
afro.gif


Hebben op de site van de Britse Ambassade in Parijs gelezen dat er vertragingen zijn ivm met aswolk afgelopen weken
angry.gif
Hopen dat mijn paspoort deze week nog aankomt
grin.gif


Zijn in ieder geval lekker bezig!!
afro.gif
afro.gif
 
We snappen er niks van!!!We hebben nog steeds geen paspoort gezien! En de klok die tikt maar door!!
cheesy.gif

Dit word de 4de week dat we zitten te wachten en normaal gesproken krijg je je paspoort terug na 48 uur!! Er word wel op de website gesproken over vertraging ivm de aswolk dus we wachten nog maar..............."geduldig"

We hebben nog eens even zitten kijken hoe het zit met prioriteit, er is niks veranderd 30 April waar we een beetje op hadden gehoopt en overwegen toch serieus om een W.A. sponsorship aan te vragen zodra we een positieve TRA hebben. Dan hebben we kans om eerder in Oz. te zijn en wat zijn nou 2 jaartjes in Perth of Broome. Kunnen we ook eerder een Oz paspoort aanvragen
smiley.gif

Huizen zijn ook een stuk goedkoper dan in NT moet ik zeggen
wink.gif
en zo zijn er nog een aantal voordelen....

Groeten Steven
 
Jeetje... Ik wil je niet ongerust maken, maar ik zou gaan bellen als ik jouw was...
Zoek in de post kan ook nog. :|

Ik ga ondertussen heel hard duimen dat hij gewoon vandaag in de brievenbus zit. :up: :up:
 
Nou, ik vindt het ook erg lang duren! Zou toch even nabellen nu!
:up: Goed plan dat je een state sponsorship aan gaat vragen, als de goedkeuring eenmaal door is zal het jullie (en ons) veel eerder een visum bezorgen!!!!

Fingers crossed dat het paspoort deze week op de deurmat ligt!!!

:smile: Betty
 
Jeetje Steven, dat duurt wel heel erg lang zeg! Ik zou ook maar eens gaan bellen....

En wat betreft state sponsorship: baat het niet, dan schaadt het niet. Het kan je altijd helpen weer een stapje hoger te komen. Overigens duurt het wel lang: wij hebben dit ook aangevraagd bij WA, half maart en nog niets gehoord, ik verwacht dat we straks ons visum hebben voordat het state sponsorship binnenkomt.
Overigens is het niet meer gratis sinds 1 januari, je betaalt er AUD 100 voor (WA in ieder geval) maar dat valt gelukkig nog wel mee.

Succes!
Annemarie
 
Ik zou het zeker gaan proberen als ik jullie was.. niet geschoten is altijd mis. En wat betreft dat paspoort zou ik onderhand zeker gaan bellen!
 
Paspoort: Bellen, maar daar lijken we het inmiddels allemaal over eens te zijn.

Sponsorship WA: DOEN!!! Als je hulpt nodig hebt (namen en adressen e.d. van je geweldige vrienden hier) dan kan je me even een PMetje sturen, we kennen elkaar al jaaaaren... (humhum...)
 
Ik heb gebeld....paspoort moet onderweg zijn en binnen enkele dagen arriveren
grin.gif
grin.gif
grin.gif
!!!

Gaan morgenochtend gelijk een afspraak maken bij de gemeente voor het certificeren van de documenten en geboorte certificaat voor TRA! Anders zul je net zien dat we weer pas volgende week terecht kunnen....haast haast haast!!!

Thanks for the thumbs!!

@ Sacha betreft sponsorship..daar kom ik zeker nog op terug, thanks for the offer!
afro.gif
 
Hi Steven,

Super als het er nu snel is!

En wat betreft state sponsorship: wij hoefden niemand op te geven als vrienden/bekenden etc. Het is een relatief eenvoudig formulier waarin je wederom je opleidingen in moet vullen, data dat je ooit in Australië bent geweest, motivatie waarom je naar WA wilt, of je research hebt gedaan en welk bewijs je hebt voor het feit dat je denkt dat je daar aan het werk kunt. Verder info over je financiële situatie, of je een inschatting kunt maken van de 'cost of living'. Als bijlagen je positieve skills assessment, resumé, IELTS certificate.

Mocht je later nadere info willen, geef maar een gil, ik heb het formulier hier nog gewoon in mijn file.

Succes, Annemarie
 
Hoi Annemarie,

Ik zal zeker van je aanbod gebruik willen maken
afro.gif

Ik stuur je wel een pm als het zover is thanks!


Misschien een stomme vraag...maar kun je gelijkertijd zowel voor NT als voor W.A. een sponsorship aanvragen?
Onze voorkeur gaat nog steeds uit naar N.T.....maar Fremantle is toch ook wel heeeel erg leuk!!


Groeten Steven
 
Back
Top