Fokko gaat waarschijnlijk de 20ste ook, we wachten nog op een bevestiging.
Ikzelf heb al een bevestiging voor de 8e.
Hi Steven, je kunt zelf aangeven waar je de resultaten naartoe wilt hebben, bijvoorbeeld 1 naar jezelf en 1 naar jouw visumbureau (zo hebben wij het gedaan).
Succes!
Annemarie
Ja hoor, dat mag je zelf doen, hebben wij ook gedaan omdat we de test ruim een half jaar voor de aanvraag hebben gedaan. Als het maar een kleurenscan van het origineel is, is het prima.Mag je 'm zelf niet naar het DIAC opsturen? Stel je voor dat je bijv. niet de beoogde resultaten haalt..
@Alie: Ik had voor mijn eerste keer IELTS een half puntje tekort voor schrijven en dat resultaat is dus ook doorgestuurd naar DIAC en ANMC. Beide instanties vermelden duidelijk dat je meerdere keren een test mag afleggen; zolang je het vereiste resultaat maar haalt in 1 zitting én het resultaat niet ouder dan 2 jaar is, lijkt het geen probleem te zijn.
Angeline
Zijn er eigenlijk ook geruchten over veranderingen ( verbeteringen liefst ) m.b.t. de IELTS na de 30e of in de loop van dit jaar?
Thanks Denise, ik dacht het al maar elk sprankje hoop doet leven...
Zijn er eigenlijk ook geruchten over veranderingen ( verbeteringen liefst) m.b.t. de IELTS na de 30e of in de loop van dit jaar?
Sorry trouwens Steven, zit ik een beetje in jouw LaStaVaZa allerlei vragen te stellen
Marika
Zijn er eigenlijk ook geruchten over veranderingen ( verbeteringen liefst) m.b.t. de IELTS na de 30e of in de loop van dit jaar?
Nee toch??