Long way down..Almost there..:)

Ik heb werkelijk geen idee of je 2 sponsorships tegelijkertijd aan kan vragen, misschien toch Rob even vragen? Op het formulier staat nergens dat het niet mag maar dat zegt natuurlijk niet alles.

Succes,
Annemarie
 
Het vragenformulier blijkt dus inmiddels aangepast te zijn. Wij moesten nl. nog gevens van vrienden en familie opgeven toen we de sponsoring aanvroegen.
 
Ik heb werkelijk geen idee of je 2 sponsorships tegelijkertijd aan kan vragen, misschien toch Rob even vragen? Op het formulier staat nergens dat het niet mag maar dat zegt natuurlijk niet alles.

Succes,
Annemarie

Ik kan er niks over vinden over 2 sponsorships tegelijk aanvragen....Zou Rob best willen vragen maar heb geen contact met M2A, wij doen het hele traject zelfstandig
wink.gif
...en met hulp van Xpdite natuurlijk
grin.gif


Hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft!

Groeten Steven
 
Volgens mij is het geen probleem. Je mag toch ook aan meerdere werkgevers tegelijk vragen of ze je willen sponsoren?
 
Hoi Steven,

Je mag gewoon meerdere state sponsorships aanvragen. Wij zaten ook te denken om naast onze SA SS een WA SS aan te gaan vragen.
Heb je toch net iets meer keus. Voor de andere staten voldoen wij niet aan de eisen, hebben blijkbaar geen timmermannen nodig?

Anyways, ik zou ze wel 1 voor 1 aanvragen. Je moet natuurlijk wel overkomen alsof je altijd al in die staat heb willen wonen en werken. als je er een hoop tegelijk aanvraagd kom je niet al te geloofwaardig over denk ik zo.

Het duurde bij ons trouwens nog geen maand vanaf om een positieve uitlag van SA SS te ontvangen.

:smile: Betty
 
smiley.gif
Dat is dan mooi...idd niet tegelijk aanvragen, dat staat wel een beetje raar
cheesy.gif


Ik denk omdat onze voorkeur uitgaat naar NT, dat we eerst een SS voor NT aanvragen...denk dat je ook meer kans maakt omdat er toch weinig mensen die kant op willen..

Verder wel goed nieuws vandaag!!!
grin.gif
grin.gif
Ielts is goedgekeurd voor Wendy op 20 mei!!!
grin.gif
grin.gif

Toch wel weer even leuk bericht!

Helaas is het paspoort nog niet binnen
sad.gif
...we hebben wel een afspraak staan voor morgenmiddag om alle documenten te laten certificeren, maar wachten mooi nog even met afspraak afzeggen..je weet het nooit
grin.gif
we hopen heeel erg dat het er morgen nog is
grin.gif


Groeten Steven
 
Grappig, kunnen Wendy en Fokko samen de IELTS doen. :up:

Ik mag overmorgen.
Nu maar hopen dat jullie morgen kunnen certificeren. :up: :up: :up:
 
Succes gewenst met je Ielts zaterdag!!

En tot 20 mei dan maar :smile:

Helaas nog geen paspoort gezien deze week :cry:
Kleine hoop op morgen nog!
 
Heb dinsdag gebeld, en toen hebben ze mij gezegd dat het paspoort "processed" was en onderweg is....
Gaan nu 5de week wachten in :-(
 
Heb dinsdag gebeld, en toen hebben ze mij gezegd dat het paspoort "processed" was en onderweg is....
Gaan nu 5de week wachten in :-(

Ik vindt het echt niet normaal hoe lang jullie hier op moeten wachten...? 5 weken voor een paspoort?? :huh: Erg he... geduldig moeten zijn! Bij ons zitten er al ruim 4 maanden op... :lol: voor nu nog 68 te gaan!!!! ARRRRHGGGGGGGGHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

Keep smiling... :smile: Betty
 
Ach ja...het wachten hoort erbij toch? Maar als ik dinsdag nog geen paspoort heb gezien gaan we toch maar eens even bellen
angry.gif

Wil toch die TRA opgestuurd hebben voor wij op vakantie gaan in Juni...en dan hopelijk goed nieuws als we terug komen
wink.gif
 
Het moet nu wel snel komen, Steven, ik duim weer mee voor je :up: :up:

Waar gaan jullie naartoe op vakantie?

Groet,
Annemarie
 
Dank je Annemarie!

We willen naar noord Italie langs de meren en misschien duiken we Croatie nog in...we zien het wel ,dat is het heerlijke aan een camper, bevalt het ergens niet...of is het geen mooi weer....gewoon doorrijden
grin.gif



Groeten Steven
 
Nog steeds geen paspoort, Steven?

Volgens mij is er iets mis gegaan met versturen? Als hun zeiden dat het processed was en onderweg, kan het nooit zolang duren met de post, toch?
Is het aangetekend verstuurd?

Zit nu wel te denken dat als we eenmaal ooit ons visum krijgen we zelf maar naar Berlijn gaan i.p.v. via post. Nu gaat het niet natuurlijk nog niet om je visum, maar meer dan 6 weken op een paspoort wachten niet te normale wachttijd volgens mij?

Hopelijk binnenkort een paspoort voor jullie :up: Betty
 
Ik zag een nieuwe post en ik dacht: eindelijk is het paspoort er, maar nog niet?? :|

Ook wij hebben maar besloten tzt een vakantie Berlijn te doen. :up:
 
Ik heb vandaag gebeld met ambassade en ze vertelde mij dat het paspoort 29 April al klaar was...Heb een TNT track and trace nummer gekregen alleen die pakt hij niet
cheesy.gif
Ik vervolgens bellen naar TNT...gesloten natuurlijk
angry.gif


Morgen gelijk even bellen..hoop dat het paspoort op postkantoor ligt, we hebben wel een moeilijk te vinden huis...je weet het nooit!
 
Back
Top