Marie en Dan: OK, nieuw plan!

[quote author=skippie link=topic=8138.msg134657#msg134657 date=1237298633]
Maar zou Mundial niet bekend zijn in de rest van NL? Het is toch behoorlijk groot, en leuk, en goedkoop etc etc.

Gwen, Marie en Dan, komen jullie niet naar de Australie fair?
[/quote]

Goedkoop!!!  :shock: Een jaar of 10 geleden was festival mundial nog gratis! Nu betaal je 20 euro ofzo??

Ik kom niet naar de Australie fair.. Kan die dag helaas niet.
Heel veel plezier!!
Groetjes

ik kom uit regio den haag en ben ook een paar keer op Mundial geweest  :smile:, maar ben dan ook een festival/concertganger.
leuk festival!!

[quote author=skippie link=topic=8138.msg134657#msg134657 date=1237298633]
[quote author=Gwen link=topic=8138.msg134614#msg134614 date=1237235011]
Hihi jaa ben benieuwd!
[/quote]

Haha nou zo spannend is dat niet hoor. Wij komen ook uit de buurt, n.l Eindhoven.
En zoveel festivals zijn er niet in Brabant, dus dan weet je nog al gauw wat er te doen valt.
Maar zou Mundial niet bekend zijn in de rest van NL? Het is toch behoorlijk groot, en leuk, en goedkoop etc etc.
Dus niet missen Dijnnas! Is op 20 en 21 juni.

Gwen, Marie en Dan, komen jullie niet naar de Australie fair?
[/quote]

Nee, niks voor ons.
Is me erg tegengevallen vorig jaar.
Maar goed............wie ben ik. :lol:

Wij gaan komend weekend maar weer 'ns verhuizen.  :x

Hebben ze gewoon ons huurhuis verkocht,  :|

Oefening baart kunst zullen we maar zeggen, vervelend is dat nu het lekkere weer is begonnen onze meiden heel veel vriendjes en vriendinnetjes hebben in de buurt. Ze hebben me al tot ijsjes- mama gebombardeerd.

We worden nu al de Tilburgse-stadsnomaden genoemd, ik denk dat ik straks maar een boek ga schrijven over de verschillende wijken van ons mooie stadje  :wink:

Wat ontzettend balen, en pittig voor de kinderen. Op dit soort momenten vraag ik mij serieus wel eens af of wat we aan het doen zijn inderdaad zo goed is voor de toekomst van onze kinderen.... Zelf ben ik al helemaal blij dat ons tijdelijke huis redelijk in de buurt is van ons oude huis en ze dus wel gewoon op dezelfde school kunnen blijven en zelfs nog behoorlijk dicht bij hun vriendinnetjes wonen.

Heel veel succes met weer verhuizen. Je bent nu al bijna een ervaringsdeskundige!!!

Sacha

Hoi Marie en Dan,
ik wist niet dat jullie in Tilburg woonden.. Ik ook  :up:.
Waar gaan jullie nu naar toe verhuizen? Ik woon in de Reeshof, G buurt.
groetjes

[quote author=Sacha link=topic=8138.msg137285#msg137285 date=1240427002]
Wat ontzettend balen, en pittig voor de kinderen. Op dit soort momenten vraag ik mij serieus wel eens af of wat we aan het doen zijn inderdaad zo goed is voor de toekomst van onze kinderen.... Zelf ben ik al helemaal blij dat ons tijdelijke huis redelijk in de buurt is van ons oude huis en ze dus wel gewoon op dezelfde school kunnen blijven en zelfs nog behoorlijk dicht bij hun vriendinnetjes wonen.

Heel veel succes met weer verhuizen. Je bent nu al bijna een ervaringsdeskundige!!!

Sacha
[/quote]

Ik moet zeggen dat de meiden het super doen hoor!
Ze zien er de lol wel van in en ontdekken met uitpakken steeds weer nieuw speelgoed!  :wink:

[quote author=Gwen link=topic=8138.msg137287#msg137287 date=1240432345]
Hoi Marie en Dan,
groetjes
[/quote]

Van de Bomenbuurt naar het Leypark en nu op Oud Noord.
Zo zie je nog eens wat................ :grin:

[quote author=Marie en Dan link=topic=8138.msg138260#msg138260 date=1241885285]
[quote author=Gwen link=topic=8138.msg137287#msg137287 date=1240432345]
Hoi Marie en Dan,
groetjes
[/quote]

Van de Bomenbuurt naar het Leypark en nu op Oud Noord.
Zo zie je nog eens wat................ :grin:
[/quote]

Haha, heel Tilburg gehad dan!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoe gek kan een balletje rollen?
Ben je net verhuisd, en aan het proberen de knop om te zetten naar evt vertrek volgend jaar,en wat gebeurd er?!?
Krijgen we een baan aangeboden met een vast contract!!!!
Geweldig!
Willen ze ook nog graag dat we voor 1 oktober in Perth zijn, want het is wel de bedoeling dat Dan 1 oktober gaat beginnen!
Alles op z'n kop hier natuurlijk.
Ik krijg er gewoon ADHD van!  :w00t: :w00t:
Het bedrijf is ook bereid eea in te vullen dus komt er een aanvrag voor een ander visum.

:dancing: klein vreugde- dansje hebben we al gemaakt.

Hoef ik lekker niet uit te pakken nu, Joepie!!!  :nana:

Jemig wat een waanzinnig goed bericht zeg.  :up: :up: :lol: :lol:

Ik kan me voorstellen dat je eventjes ADHD hebt. Geniet lekker van dit moment en de komende maanden natuurlijk. Veel succes en tot ziens.

Groetjes Ethel, Gert-Jan, Tim en Liza

GEFELICITEERD!!! Inderdaad erg goed nieuws!! Maare.. 4/5 maanden alles in dozen laten zitten  :grin:

Hallo,

Dat is een goed bericht, van harte gefeliciteerd. Jammer dat je niet meer even langs kunt komen voor een kop koffie in Innaloo, wij verhuizen 11 juni naar Melbourne. Je mag natuurlijk ook naar Melbourne komen hoor, de thee of koffie staat dan klaar.

Groetjes,

Magda

Wat een waanzinnig nieuws!!!! Geniet ervan, stuiter niet te veel (krijg je hoofdpijn van  :grin:)

Eindelijk is het voor jullie ook de tijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOEPIEEEEEEE

wat een geweldige ommekeer, super joh!
Zeker geen oog dicht gedaan vannacht??  :lol: :lol:

groetjes, Marja

Hee wat goed Marie en Dan!  :up:

Wordt het dus toch echt de laatste Mundial dit jaar  :wink:

Groetjes Ingrid

Dankjewel, dankjewel!
Lief van jullie allemaal!  :smile:

Het valt idd niet mee om te slapen, elke keer flitst er weer iets door mijn hoofd wat ik niet moet vergeten...
Maar dat is vrij normaal toch???  :shock:

Het heeft even geduurd voor alle neuzen dezelfde kant op stonden (bedrijf en Buysse) maar alle papieren worden nu ingevuld.
Volgens "british expats" kan het dan een kwestie zijn van dagen en in het "ergste" geval 'n paar weken!
WAAAAAAAAAAAH!! :lol:

Marie

Beter!! Ik hoop dat het in jullie geval een kwestie van een paar dagen is! Succes ermee.. enne

[quote author=Marie en Dan link=topic=8138.msg138942#msg138942 date=1242898410]
Het valt idd niet mee om te slapen, elke keer flitst er weer iets door mijn hoofd wat ik niet moet vergeten...
Maar dat is vrij normaal toch???  :shock:
[/quote]

dat is idd heel erg normaal. Ik zou zeggen leg pen en papier naast bed  :grin: en zodra je iets te binnen schiet, schrijf het op.
Maar in de meeste gevallen geldt wel: zolang je je tickets, paspoort en creditcard/bankpas maar mee hebt is er niks aan de hand  :lol:

Back