Echt; wat een heerlijk topic is dit zeg (al zeg ik het zelf als topicstarter :roll: ). Ik vond het hoog tijd worden om zelf ook weer wat reacties te plaatsen.
[quote author=Amulya link=topic=3161.msg39846#msg39846 date=1134111630]
Een vriendin van ons, doet een studie demografie, als ik het juiste woord heb en zij weet heel veel af van hoe de stad in elkaar zit, waar problemen zitten of gaan komen en zij had een heel logische verklaring dat mensen hie niet in 'treurflats' of rijtjeshuizen women. [/quote]
Tsja; alleen als ik dit al lees verlang ik al naar Oz. Beetje kortzichtig misschien van me, maar kan het gewoon niet helpen. De drang naar ruimte en vrijheid is zo groot bij mij en mijn afkeer begint steeds grotere vormen aan te nemen tegen de 'treurwijken' in de steden hierzo. Er is al veel over gezegd en ik zou er nog wel tijden over door kunnen gaan :roll:
[quote author=jufrebekka link=topic=3161.msg39968#msg39968 date=1134182594]
[quote author=Jeroen_1 link=topic=3161.msg38964#msg38964 date=1133607114]
[/quote]
Ik ben het er helemaal niet mee eens. In Nederland heb je wel de keuze.
[/quote]
Een korte quote misschien, maar ik vind dat je in Nederland, maar bar weinig keuze hebt. Jah; in bepaalde dorpen misschien, waar het nog goedkoop is en waar de huizen ruim gebouwd zijn. Maar da's ook verrekte lastig hier hoor. En als uitkeringsgerechtigde heb je al helemaal niets te zeggen wat wonen betreft hierzo. Inderdaad; mag je in zo'n treurflat of vormloze rijteswoning gaan zitten. En gezellig joh :|
[quote author=Rene-L link=topic=3161.msg40444#msg40444 date=1134515115]
[quote author=link=topic=3161.msg40418#msg40418 date=1134495882]
[size=15pt][/size]
[/quote]
Dus wat doen we er aan?? Juist, al die mensen die graag het land uit willen, met een forse oprot premie op laten rotten (bv Australië). Niets van dat Visa bullsh*t en IELTS tests, of good conduct brieven of andere tests of zo!! Gewoon de Visa verstrekken en er uit! En als je een eigen woning hier hebt, de vraagprijs voor je huis met wat extra als afscheidscadeau van de regering. F*ck Zalm met zijn bezuiniging. Gewoon doen.
En al die Australiërs die hier wonen en terug willen, ook met een forse oprot premie het land uit (Ik wil als eerste!!)
[/quote]
Je hebt het echt goed verwoord Rene
Echt; was het maar zo soepel. Ik heb het namelijk helemaal gehad hier in Nederland. Om over ruimte nog maar te zwijgen; als je tot de middenklasse behoord of daar zelfs onder zit heb je helemaal niets te vertellen wat wonen betreft. Je bent aangewezen op beperkte mogelijkheden en daar heb je het maar mee te doen. En oh; wat is die Randstad gezellig zeg; wat een vreselijke mierenhoop. Lijkt me ook zeer ongezond leven daarzo.
Ik kan nog heel lang doorgaan en wellicht pas ik deze tekst nog wel even aan, maar ik vind het eerst wel even best zo :roll: