afterbang
XPdite Sponsor
Moet je nog even je mail adres doorgeven in een privé berichtje. Ik kan hier geen files uploadenSuper zeg, dankjewel!
Moet je nog even je mail adres doorgeven in een privé berichtje. Ik kan hier geen files uploadenSuper zeg, dankjewel!
Ik zag het ook voorbij komen. Wat voor lijstje is het precies? Wij nemen in principe geen of heel weinig inboedel mee.Moet je nog even je mail adres doorgeven in een privé berichtje. Ik kan hier geen files uploaden
Thx!!
Hopelijk had Miss Bang haar winterjas meeKouder, maar ook (nog steeds) mooi! Canberra in winter
View attachment 1780
(maar blij dat ik hier in korte broek rond loop. Liep gisteren nog te klagen over de kou, terwijl ik op blote voeten, short en shirt door Noosa liep #intouchwithmyinnerQueenslander )
Ja ze heeft wel een mooi moment uitgekozenHopelijk had Miss Bang haar winterjas mee
Ik dacht ik neem wat koude lucht mee uit PerthWelke Queenslander heeft de deur open laten staan. Het is waterkoud hier @SteveSW …?
View attachment 1791
Hopelijk komt na regen zonneschijn! Maar ook in de regen is QLD prachtig. Zolang er geen overstromingen zijnIk dacht ik neem wat koude lucht mee uit Perth
Maar ik had beter ook de zon meegenomen. Zit ik mijn schoonouders warm te maken (pun intended) voor ons tropische klimaat, komen we op de luchthaven van Cairns aan in een koude regenbui. Na de koude douche (de puns blijven komen) van Virgin...wat een trieste organisatie: Vluchten veranderen net voor vertrek naar luchthaven (voor de derde keer), maar 1 echt bemande balie en bij de overige hapert de software continu en dan maar 1 servicebalie, in cairns koffer verdwenen,..... Maar voor de rest was de vakantie top
(even jouw topic gebruikt om mijn hart te luchten, sorry)
Om je te troosten. Het is overal een potje geloof ik. Vrienden uit Canberra zouden overkomen. Hun vlucht werd 2x gecanceld. Toen hoefde het niet meer.Ik dacht ik neem wat koude lucht mee uit Perth
Maar ik had beter ook de zon meegenomen. Zit ik mijn schoonouders warm te maken (pun intended) voor ons tropische klimaat, komen we op de luchthaven van Cairns aan in een koude regenbui. Na de koude douche (de puns blijven komen) van Virgin...wat een trieste organisatie: Vluchten veranderen net voor vertrek naar luchthaven (voor de derde keer), maar 1 echt bemande balie en bij de overige hapert de software continu en dan maar 1 servicebalie, in cairns koffer verdwenen,..... Maar voor de rest was de vakantie top
(even jouw topic gebruikt om mijn hart te luchten, sorry)
Fantastisch! Leuk idee. Er leeft hier ook van alles achter ons huis, dus ik voel daar ook wel wat voor. Wat heb je gekocht?Laatst een wildlife camera gekocht, je hoort zo vaak 's avonds dingen 'ruisen in het struikgewas' maar je ziet het maar zelden duidelijk.
Hier zomaar twee foto's van het 'paadje' voor het huis.
Zal de camera met regelmaat eens verplaatsen naar andere locaties, kijken of we wellicht nog andere beestjes spotten.
- Een mama en baby pademelon (kleine Walibi)
- En een long nose bandicoot. Je weet dat ze er zijn, ze graven allemaal kleine gaatjes overal en nergens op zoek naar lekkers, maar je ziet ze eigenlijk nooit want nocturnal.
View attachment 1807
View attachment 1808
We hebben een: https://www.bushnell.com/trail-came...re-ds-4k-no-glow-trail-camera/PB-119987C.html. Hij is in de aanbieding bij Amazon.com.au.Fantastisch! Leuk idee. Er leeft hier ook van alles achter ons huis, dus ik voel daar ook wel wat voor. Wat heb je gekocht?
De walibi's zijn gek op nieuwe aanplant vandaar de tree protectors om onze nieuwe boompjes, maar tot zover laten ze de veggies met rustGaaf.
Het lijkt erop dat die bandicoot ook gaatjes graaft onze nieuwe aanplanten. Voor de rest lijkt er hier weinig wild hier rond te kruipen (buiten waarschijnlijk muisjes, ratten, slangen). Volgens onze buren omdat er hier tussen alle tuinen hekken staan. Beetje jammer, een Walibi zou op zich leuk zijn maar ook die blijken hele tuinen te kunnen leeg vreten. Dus we houden het hier bij de vliegende brigades
Gaaf.
Het lijkt erop dat die bandicoot ook gaatjes graaft onze nieuwe aanplanten. Voor de rest lijkt er hier weinig wild hier rond te kruipen (buiten waarschijnlijk muisjes, ratten, slangen). Volgens onze buren omdat er hier tussen alle tuinen hekken staan. Beetje jammer, een Walibi zou op zich leuk zijn maar ook die blijken hele tuinen te kunnen leeg vreten. Dus we houden het hier bij de vliegende brigades
Supergaaf!Laatst een wildlife camera gekocht, je hoort zo vaak 's avonds dingen 'ruisen in het struikgewas' maar je ziet het maar zelden duidelijk.
Hier zomaar twee foto's van het 'paadje' voor het huis.
Zal de camera met regelmaat eens verplaatsen naar andere locaties, kijken of we wellicht nog andere beestjes spotten.
- Een mama en baby pademelon (kleine Walibi)
- En een long nose bandicoot. Je weet dat ze er zijn, ze graven allemaal kleine gaatjes overal en nergens op zoek naar lekkers, maar je ziet ze eigenlijk nooit want nocturnal.
View attachment 1807
View attachment 1808