Tim911
Account Inactief (eigen verzoek)
Fixed it for you
Fixed it for you
Ik kan alleen een oordeel vellen van wat anderen (in dit geval mijn ouders) van Perth vonden, en die vonden het niet veel bijzonders, dat is de stad zelf, de regions vonden ze wel prachtig, net als de stranden. WA is natuurlijk ook zo uitgestrekt, noord zal compleet anders zijn dan zuid.Moet toegeven, heb me altijd goed vermaakt in Perth en WA. Wonen wilde ik er zelf uiteindelijk niet (en later werd de keuze ook voor me gemaakt) maar vond Perth verder wel prettig aanvoelen.
Ik kan alleen een oordeel vellen van wat anderen (in dit geval mijn ouders) van Perth vonden, en die vonden het niet veel bijzonders, dat is de stad zelf, de regions vonden ze wel prachtig, net als de stranden. WA is natuurlijk ook zo uitgestrekt, noord zal compleet anders zijn dan zuid. Ikzelf kijk een hoop content van jongens uit WA, en het lijkt mij zo op het eerste gezicht maar een dorre zandbak met mooie stranden zonder mensen (grote plus) maar ik laat mij graag positief verrassen als we ooit een keer die kant op gaan. De Kimberley lijkt me wel geweldig trouwens. De staat waar ik persoonlijk het meest nieuwsgierig naar ben is technisch gezien geen staat maar een territory maar dat is NT, van wat ik daarvan zie krijg ik enorme jeuk aan mijn reis/tour spier.
Perth is (was moet ik zeggen want laatste bezoek was 2010 of 11) niet super bijzonder. Maar om te wonen is een niet super bijzondere stad soms wel fijn. Niet een miljoen toeristen op je strand (Bondi kuch kuch)
Ja WA is heel veel open scrub land, maar het noorden en het zuiden zijn wel heel tof. Het zuiden issued te bereizen vanuit Perth. Kimberley is voor iedereen een rot eind. Voor ons en vanuit Perth, maar dat maakt het dan ook weer zo fraai.
We hebben al met al een maandje of 3-4 in WA rond gereisd en behalve een cycloontje een keer tussendoor, nooit vervelend gevonden.
Bij ons op het werk werken de automatische deuren niet goed, dus die staan nu open (tijdens kantooruren) totdat ze gerepareerd zijn. We hebben vandaag al 4 hagedissen binnen gehad (waarvan vermoedelijk 2x dezelfde) en er komt vrijwel dagelijks een magpie binnen wandelen
als snowworld Zoetermeer aangegeven wordt als enige/een hoogtepunt dan is dat echt een dieptepuntdie 1x was een korte stop aan Snowworld Zoetermeer, een plek waar ik vele uurtjes heb doorgebracht
Zoetermeer als stad wel. Maar heb leren snowboarden in Snowworld en menig uur in het funpark doorgebracht. En dat was, en is nog steeds het begin geweest van veel board sport plezier. Snow, golf en wakeboard, het hangt allemaal met elkaar samenals snowworld Zoetermeer aangegeven wordt als enige/een hoogtepunt dan is dat echt een dieptepunt
Ik zie daar zo het scenario van de Paarse krokodil voor meIk moet vrijdag in Maroochydore zijn.... Wellicht maar even langs het warehouse?
Dat heb ik met een bieb boek gedaan. Had een aantal gereserveerd en eentje duurde maar en duurde maar, terwijl die in Pt Lincoln gewoon op de plank stond. Dus toen ik daar voor een weekend was en ik al bijna 2 maanden op het boek wachtte....Not all is bad in NL
NL: Voor 23:00 besteld, volgende dag in huis.
AU: Hold my beer!
Ik moet vrijdag in Maroochydore zijn.... Wellicht maar even langs het warehouse?