Merry-go-round to & in OZ

Gaaf man! Goed bezig. Volgens mij zijn jullie de enige Xpditer met een 2-mins long driveway :D
Hahaha. Wie weet! Even de vuilnisbakken hallen is een kleine wandeling.

Jij hebt hem op en afgerend, dus je kent hem beter dan menigeen.

Bedenk me dat Q, Miss @Zwerver hem ook op en afgerend is. Het is een kuitenbijtertje! Daarom was ik ook met rollend materiaal.
 
De komende maanden gaat er hier weer het één en ander veranderen. Vorig jaar was de grote klus allerlei grond werkzaamheden, deze winter staat dan in het teken van nieuw deck, nieuwe workshop en verder inrichten van veggie patch. Daarna zijn we failliet ;)

Maar gisteren zijn er eerst weer 350 boompjes de grond in gegaan! Zo mooi om te denken dat de met onkruid overgroeide stukken naast de driveway over -tig jaar weer meer native natuur is. Over de laatste 2 jaar zijn er nu bijna 700 boompjes de grond in gegaan in 2 areas en dat voelt goed. Kort clipje van de driveway met nieuwe aanplant links en rechts:




@Red dust Jullie hebben de driveway nog gezien in 'overgroeide' staat. Nu heel wat anders ;)
Al een tankstation met restaurant overwogen ergens halverwege?? Jeetje wat een end! Hoe lang is dat?? ,😄
 
Al een tankstation met restaurant overwogen ergens halverwege?? Jeetje wat een end! Hoe lang is dat?? ,😄
Hahaha. Een koffie tentje zou niet misstaan wellicht ;)

Volgens het mannetje die de driveway vorig jaar een grote beurt gegeven heeft was het 260 meter van begin tot aan waar de bocht linksom naar het huis begint. Je kunt ook rechtsaf/rechtdoor aanhouden verder naar beneden naar de shed site.

De vuilnisbakken wegbrengen doen we dan ook met de auto of de quad ;)
 
@Afterbank; Heb je er meteen een cactus bij, naast je 700 boompjes.

(goed bezig)
Cactussen krijg je bijna niet kapot he dus ik zou zeggen; een aanwinst voor elke tuin 😏


Als je ook onkruid wied ervaring hebt ben je aangenomen :)
Parkeer je tiny house on wheels maar op de camping!

Dat wil meneer Cactus vast wel doen! Prima deal zo. Alleen die tiny house op wielen ontbreekt nog. En een visum (klein detail).
 
Cactussen krijg je bijna niet kapot he dus ik zou zeggen; een aanwinst voor elke tuin 😏




Dat wil meneer Cactus vast wel doen! Prima deal zo. Alleen die tiny house op wielen ontbreekt nog. En een visum (klein detail).
Laat maar horen als dat geregeld is ;)
Tiny house op wielen kun je vast wel ergens vinden op Gumtree!
👍
 
Last edited:
En er vallen weer wat puzzelstukjes op hun plek.
- Na 4+ maanden(!) is er eindelijk weer beweging in de nieuwe shed/workshop build. Council approval is geregeld, dus nu kan het echte werk gaan beginnen.
- Miss Bang heeft haar casual baan vandaag opgezegd om zich te focussen op andere dingen (solliciteren zeg maar)
- Velgen voor de Unimog spare wheels zijn eindelijk gearriveerd in Hippie Melbourne ;) Dus die gaan over een tijdje hier landen.
- Wat zaken met een extra/extern project lijken een beetje voortgang te maken (als in, dat ik er minder voor doe, want ik heb al werk genoeg)
- De zomer is voorbij! Temperaturen die wat aangenamer zijn (kan nog steeds niet vol in de zon werken buiten, maar je valt niet gelijk dood neer)

Daarnaast breekt nu ook het visite seizoen aan, diverse koukleumers uit Canberra komen een veilige warmere haven zoeken ;) Gezellig!
 
Ziet er top uit en klinkt heerlijk! Zowel met de Defender naar Cape York rijden als een golfje pakken @first point Noosa zou niet verkeerd zijn!
 
Ziet er top uit en klinkt heerlijk! Zowel met de Defender naar Cape York rijden als een golfje pakken @first point Noosa zou niet verkeerd zijn!
Het is goed dat je het zo zegt. Eigenlijk is het natuurlijk ‘stuff that dreams are made of’ 🙏
 
  • Like
Reactions: FRL
Back
Top