Wauw!!! Het is ineens een echt huis zoWat dollars armer maar ONTZETTEND veel buitenruimte rijker....
(je hoeft niet in te loggen in FB)
Log into Facebook
Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.www.facebook.com
Yes!Dat rechthoekige blok onder carport, zit daar jullie warm water voorziening achter?
Ik dacht even dat je zijn defender bedoeldeWauw!!! Het is ineens een echt huis zo
Dat rechthoekige blok onder carport, zit daar jullie warm water voorziening achter?
Wat dollars armer maar ONTZETTEND veel buitenruimte rijker....
(je hoeft niet in te loggen in FB)
Dat ziet er verdomd strak uit!!
Vliegtuig tickets zijn trouwens ook niet echt goedkoper geworden volgens mij? Lijkt er op dat men met de brandstofprijzen wel raadt weet Maar we mogen niet klagen, we kunnen we weer redelijk eenvoudig vliegen zonder bakken papierwerk
So hey. Dat is serieus prijs verschil maar klopt wel aardig denk ik met wat ik nu betaalde ja.Manlief ook tickets geboekt voor NL. Voor zijn Qantas voucher van vorig jaar kon hij nu maar een enkele reis boeken ipv return! Dus vliegt terug met Cathai, die zijn denk ik klanten aan het terug winnen. Prijzen per dag verschillen ook enorm! Gelukkig had ik mijn ticket voor Augustus -September al een tijdje terug geboekt. Met huidige prijzen zou ik er nog eens over nadenken….
Dat is leuk om samen te reizen!So hey. Dat is serieus prijs verschil maar klopt wel aardig denk ik met wat ik nu betaalde ja.
Ik vlieg (zoals altijd naar Europa) met Singapore Airlines. En zodoende kan mamma gelijk met me terug vliegen, die had al een ticket met SA voor eind September naar ons. Dus die even ietsje verzetten. Dan kunnen we een keer samen reizen.
Hoi hoi! Arjan zit even(?) de hele geschiedenis is terug te lezen. Gaaf! Bestaat deze lijst nog? ThnxEn HIER kunnen jullie onze lijst vinden. Diverse tabbladen. Sommige zijn leeg omdat je zelf maar even moet verzinnen wat je wel of niet aan inboedel mee neemt in de container bijvoorbeeld. Heb de lege tabbladen wel laten staan zodat je weet: Hé hier moet ik iets mee Ook een aparte inpaklijst voor in de koffer en voor in de container. Je wilt niet met alleen een schone onderbroek aankomen in Australia, niet?
Daarnaast kopen we nog wat zaken juist in NL vlak voor vertrek omdat ze:
A: veel goedkoper zijn in NL (banden voor de MTB bijvoorbeeld, zijn ze ook gelijk schoon voor invoer. Oude vieze banden gaan niet mee)B: we voor privé gebruik goedkoop in kunnen kopen via het werk (iPhone, Philips spullen enz.) Hier moet jezelf dus even bedenken of dit voor jullie wel of niet slim is.Laat even weten of je er iets aan hebt (altijd leuk om te horen na een uurtje een webapplicatie lijst omzetten in Excel ) en laat het ook weten als we iets vergeten zijn!
ik zal morgen eens zoeken!Hoi hoi! Arjan zit even(?) de hele geschiedenis is terug te lezen. Gaaf! Bestaat deze lijst nog? Thnx
Gevonden! Zie je private messageHoi hoi! Arjan zit even(?) de hele geschiedenis is terug te lezen. Gaaf! Bestaat deze lijst nog? Thnx
Gaaf om te zien! wat een grond hee!Vroeg @FOL laatst niet om filmpjes. Nu hier is er ééntje
Met de Unimog een stukje rijden naar ons huisje/schuur.
Super zeg, dankjewel!Gevonden! Zie je private message