Merry-go-round to & in OZ

Something happened!


Het was een mooie relaxte dag op Noosa beach. En tegelijkertijd een soort van Xpdite uitje ;)
Thanks @Zwerver @Thijsvr @SteveSW @Red dust for taking the effort om helemaal hier heen te komen. (in omgekeerde alfabetische volgorde/van ver naar dichterbij ;) )
Fantastisch om er bij te mogen zijn! Wat een fantastisch en relaxt weekend. De zon was precies op tijd om jullie te laten stralen op het 'moment supreme'. Leuke gelegenheid ook om jullie vrienden te leren kennen (en wat Xpditers live te zien). We waren maandag nog wel bekaf van al dat lullen :) Nogmaals van harte!
 
Fantastisch om er bij te mogen zijn! Wat een fantastisch en relaxt weekend. De zon was precies op tijd om jullie te laten stralen op het 'moment supreme'. Leuke gelegenheid ook om jullie vrienden te leren kennen (en wat Xpditers live te zien). We waren maandag nog wel bekaf van al dat lullen :) Nogmaals van harte!
De wolken en de zon deden het perfect. Bewolkt genoeg om niet iedereen een rode kreeft te laten zijn aan het einde van de dag (behalve de Tassie vrienden. Die waren sneeuwwit toen ze kwamen en zondag wat meer richting brandweer rood)
En voor de ceremonie begon, blauwe lucht 👍

Ik ben zondag aan de stepsils gegaan om de keel te smeren! Van vrijdag ochtend tot maandag middag ouwehoeren is heel gezellig maar ben ik als thuiswerker niet gewend!

#maarhetwasgaaf
 
Something happened!


Het was een mooie relaxte dag op Noosa beach. En tegelijkertijd een soort van Xpdite uitje ;)
Thanks @Zwerver @Thijsvr @SteveSW @Red dust for taking the effort om helemaal hier heen te komen. (in omgekeerde alfabetische volgorde/van ver naar dichterbij ;) )

Gefeliciteerd!
Super leuk om jullie én jullie huis weer gezien te hebben!

Ennuh Annelies is nog steeds niet uitgepraat over jullie kat haha.
 
Voor de goede orde hier nog even een Wedding vervolg. Nu kent niet iedereen ons persoonlijk, dus wellicht denk je, kan mij die wedding schelen.
Maar het laat een stukje van ons paradijs zien. Je raakt er een klein beetje aan gewend na 3 jaar hier, maar als ik er dan weer even goed naar kijk; Noosa is best fraai, en uitermate geschikt voor een leuk klein feestje!

 
Voor de goede orde hier nog even een Wedding vervolg. Nu kent niet iedereen ons persoonlijk, dus wellicht denk je, kan mij die wedding schelen.
Maar het laat een stukje van ons paradijs zien. Je raakt er een klein beetje aan gewend na 3 jaar hier, maar als ik er dan weer even goed naar kijk; Noosa is best fraai, en uitermate geschikt voor een leuk klein feestje!

Er wordt in ieder geval een goed merk keyboard gebruikt. Met die naam kan het niet mis gaan 😁🙃.

Ziet er goed uit aan die kant van Australië in ieder geval.
 
Voor de goede orde hier nog even een Wedding vervolg. Nu kent niet iedereen ons persoonlijk, dus wellicht denk je, kan mij die wedding schelen.
Maar het laat een stukje van ons paradijs zien. Je raakt er een klein beetje aan gewend na 3 jaar hier, maar als ik er dan weer even goed naar kijk; Noosa is best fraai, en uitermate geschikt voor een leuk klein feestje!

Geweldig :D. Dank voor het delen. En.. wow! Die tafel gevuld met eten ziet er gigantisch aantrekkelijk uit.
 
Even een normale update na al het wedding gebeuren.

Begin December verlieten de laatste twee gasten ons en keerde alles weer terug naar normaal. Een fenomeen dat jullie wellicht herkennen. Het is heel leuk en gezellig om mensen over te hebben. Het is ook weer fijn om je huis en leven weer terug te hebben na een paar weken. In NL had je ook familie en vrienden over de vloer. Maar nooit voor weken natuurlijk. Benieuwd hoe jullie dit beleven!

We hebben voor weinig een grote oude caravan gekocht in September, en deze heel Australisch, ongekeurd en onverzekerd via wat B-wegen van Noosa naar ons huis gesleept. We worden al echte Queenslanders ;) De caravan staat nu op 1 van de 2 campsites. We hopen dit jaar een begin te maken aan de renovatie tot een soort van 'granny flat' zodat daar vrienden in kunnen verblijven als ze hier (langer) zijn. Dat geeft dan de mogelijkheid om wel alle leuke dingen samen te doen, maar niet 24/7 je huis te hoeven delen met anderen. Het is nu eerst eigenlijk de caravan leeg maken van binnen, het is erg jaren 70 en niet zo fris meer van jaren stil staan, en dan vanaf daar simpel opzetten met een bed, wat kastruimte en kitchenette. Tafel en stoelen hoeven niet meer hetzelfde te zijn als in aan caravan aangezien deze niet meer gaat reizen, dus losse meubeltjes kan gewoon. Bad'kamer' komt dan buiten met gas hot water shower en self composting toilet.

IMG_2020.JPG
Het dakluik is ondertussen gerepareerd dus geen zeiltje meer nodig. Nu de rest nog ;)

In het kader van het automotive/motorisch geweld is er ook wat verandering en actie, maar post ik wel een keer in de juiste topics.

Iets anders wat al jaren speelt is: Hoe lang kan ik nog vanuit hier voor NXP werken? (de Nederlandse chip fabrikant) Na eerst positieve berichten voor 2024 gehad te hebben met een outlook tot Q3/Q4 2024 kreeg ik net voor kerst te horen dat de nieuw CIO besloten had om te laten zien dat hij anders was dan de vorige CIO en zette mega cost-cutting in gang. Of ik mijn spullen wilde inleveren aub.

Dat was wel een beetje een zure verassing, ik weet al vanaf dat we hier heen verhuisd zijn dat dit een 'tjdelijke' baan is. Maar een beetje een logische cut zou fijn zijn (aan het einde van een project bijvoorbeeld) Gelukkig ging mijn directe manager ermee aan de slag en zijn we nu toch weer voor een paar maanden verlengt. Dan zien we dan wel weer.

Op zich kijk ik uit naar de sabbatical die ik al jaren in het vooruitzicht heb als deze opdracht een keer ophoudt, aan de andere kant is het een hele fijne en flexibele regeling en het betaald de rekeningen zullen we maar zeggen.

In April weer even naar NL, wellicht het allerlaatste kantoor bezoek? Of wellicht een goede moment om wat banden aan te halen? Een vliegende kraai vangt altijd iets hahaha.
 
Last edited:
Back
Top