Beebmeep
XPdite Sponsor 2024
Wij verwachten nu allemaal dat je de caravan zo gaat verven!Is dit de NL invloed wellicht?
View attachment 2112
Wij verwachten nu allemaal dat je de caravan zo gaat verven!Is dit de NL invloed wellicht?
View attachment 2112
Ezels zijn cool!En naast je wagenpark, is een ezeltje ook wel gezellig
Heel benieuwd hoe jullie dit gaan ervaren. Hoop ook dat mijn moeder in de toekomst een aantal maanden per jaar over kan komen.........In NL had je ook familie en vrienden over de vloer. Maar nooit voor weken natuurlijk. Benieuwd hoe jullie dit beleven!
Specifiek op dit stukje.
we zijn/waren dit al een beetje gewend. Schoonouders kwamen steeds voor langere tijd (3 maanden (totaal 10X) naar nederland. Ze woonden dan bij ons in huis, de zolder was omgetoverd in een "huis/slaapkamer". Wij hadden gewoon ons werk en zij deden hun eigen ding, na de derde keer alles wel gezien te hebben. Met de reserve sleutels konden ze gaan en staan waar en wanneer ze wilden.
In Maart komen de schoonouders hier voor 2 maanden, hier hebben we slechts een logeerkamer, dus dat zal wel wat anders zijn maar.... We gaan het zien.
Ik weet nog niet hoe het zal zijn als mijn eigen ouders over komen voor drie maanden in september. Maar voor alles..... One way to find out.
Uiteraard is het altijd weer fijn als je je eigen dingen weer kan doen in je eigen huis.
Ik weet van andere migranten dat 3 maanden je ouder(s) over wel een flinke tijd is. Maar dat hangt natuurlijk ook af van hoe 'into familie' je bent. Mrs Bang en ik zijn alle twee niet heel erg van de familie (understatement). Dus voor ons is 3 maanden (te) lang. Voor anderen wellicht te kort
De schoon ouders zal wel goed komen en ben ik niet zo "bang" voor. Spreken beide goed Engels, vooral schoon papa.Heel benieuwd hoe jullie dit gaan ervaren. Hoop ook dat mijn moeder in de toekomst een aantal maanden per jaar over kan komen.
Hier in NL ga je af en toe op de koffie, heb je het over koetjes en kalfjes en na een uurtje of 1,5 ben je weer weg. Als familieleden overkomen dan maken ze echt deel uit van je gezin en heb je hele andere gesprekken. Ik ben oprecht van mening dat de band na emigratie alles zou kunnen versterken. (Kan ook de andere kant op gaan natuurlijk...)
hopelijk daar wat droger …
En een dikke jasEhhh... Neem je pluutje maar mee ;-)
CheckEn een dikke jas
Werk, plezier of beide?Vlieg maandag naar Nederland, hopelijk daar wat droger …
In principe werk. Al maken we uiteraard graag gebruik van de gelegenheid om wat oude bekenden terug te zien!Werk, plezier of beide?
1,2 en 3 Maart waren droog. Verder elke dag in Maart regen, met hoeveelheden van minder dan 1mm op een dag tot 220mm in een dag en alles er tussen. De komende dagen wordt er ook nog regen opgeven. Dus we gaan de maand continu regen wel halen! (vandaag weer 50mm erbij, alsof het niks is )Nog een paar dagen en dan hebben we er een maand met (bijna?) elke dag regen op zitten geloof ik. Zal de BOM statistieken er eens op nazoeken