Merry-go-round to & in OZ

Kleine update;

Vetassess wil nog niet helemaal doen wat we willen. Het aantal jaren wat we toegekend krijgen is niet voldoende... Rob is ondertussen achter de schermen druk bezig om hier nog een beetje beweging in te krijgen.
Ik weet dat er vaak discussies zijn over het al dan niet inzetten van een agent (M2A of welke dan ook) maar ik moet zeggen dat in ons geval een 'mannetje' wel prettig is om de instanties een beetje mee te laten bewegen. :JNbrief: Naast de acties in OZ, gaat mijn meisje nog maar een keer op voor IELTS. Als ze op alles een 8 haalt hebben we een weg om vetassess heen zeg maar...

De staat heeft ondertussen weer een nieuwe uitvoering van het oude papierwerk. Dus zelfde papiertjes nog maar even invullen en laten tekenen. Maar dat is niet zo'n grote zorg.

Gisteren weer even bij de Notaris geweest, nadat deze ons de vorige keer al voor een zeer schappelijk bedrag geholpen had om een enorme stapel papier te valideren kregen we nu een cadeautje. Een gratis handtekening op de papieren van ACT :up: Weet niet of het mag op het forum maar als tip: Notaris Snoek

En wordt vervolgd...
 
Gaat helemaal goed komen, een 7 voor reading naar een 8 moet (gezien de andere cijfers) niet zo moeilijk worden. En wat een geluk dat jullie Rob hebben, het komt echt wel goed, ik heb er alle vertrouwen in!!!
 
Na een goed gesprek met Rob wil Vetasses nog eens naar onze case kijken. Fingers x-ed dat ze ons nog twee jaartjes extra toekennen! Dat zou heeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn zijn :roll:
 
afro.gif
afro.gif
thumbs up dan maar!
 
:lol: :lol: :lol:

Rob (M2A) belde zojuist; na zijn ' pelgrimstocht' richting het oosten (a.k.a. Melbourne) hebben de hogepriesters van Vetassess in Melbourne onze aanvraag nog een keer tegen het licht gehouden en zijn het nu toch eens met de aanvraag!!! We krijgen er een paar jaar extra ervaring bij en hebben nu dus genoeg punten voor de visum aanvraag! 'Bijkomend voordeel' is dat N niet nog een keer ophoeft voor IELTS. Het was namelijk wel een beetje zuur dat haar goede cijfers voor de eerste poging nu niet voldoende leken omdat we dankzij de 'pencil pushers' van Vetassess puntjes te kort kwamen.

Toch makkelijk hoor zo'n 'mannetje' Down Under als je case wat lastiger is dan standaard :wink:

Update/Recap:

Mei 2001 - Maand QLD
Juni 2005 - Anderhalve maand NT & WA
Maart 2008 - Maand WA
Augustus 2009 - Kansboordeling M2A positief > WA, Systems Engineer (M)
Oktober 2009 - Maand WA
Februari 2011 - Kans beoordeling M2A positief > SA, Management Consultant (N)
Maart 2011 - Maand SA & WA
April 2011 contract M2A getekend
Mei 2011 - Verzamelen papieren, certificeren, vertalen...
Augustus 2011 - Vetassess ingediend
September 2011 SA verwijderd Management Consultant van de SMP
September 2011 - ACT it is!
Oktober 2011 - IELTS
- (N: Listening: 9 Reading: 7 Writing: 9 Speaking: 8)
- (M: Listening: 8.5 Reading: 8.0 Writing: 7.5 Speaking: 7
Februari 2012: Vetassess akkoord!
 
Last edited:
ZO, dat is een opluchting! Gelukkig!!! Nu de volgende stap, de aanvraag, jullie zijn er bijna :smile:
 
Dus daarom zag Rob er vorige week zo moe uit toen we hem in Melbourne spraken, die had een ROBbertje gevochten bij Vetassess :grin:

Groetjes
Yvonne
 
Dus daarom zag Rob er vorige week zo moe uit toen we hem in Melbourne spraken, die had een ROBbertje gevochten bij Vetassess :grin:

Groetjes
Yvonne


Jij was vroeg wakker zeker!!!
:grin: :grin: :grin: :grin:

Mien
 
Bedankt guys (of eigenlijk Girls!) :evil: We waren zeker opgelucht. Na bijna 7 maanden eindelijk duidelijkheid op dat vlak! Nu SS en dan DIAC. Spannend!!!

@ Yvonne, het is ook niet zomaar een klein eindje lopen van Adelaide naar Melbourne. Hoe zagen Rob ze sandalen eruit? :p
 
Heb ik niet op gelet, ik hij durfde niet op te staan denk ik :grin:

Op naar de volgende stap, het gevoel is erg herkenbaar, ook bij ons verliep Vetassess niet zonder "kleerscheuren" van Rob zijn kant.


Groetjes
Yvonne
 
En juist dat soort kleine dingetjes geven een bureau een enorme goede reputatie :) Daar kunnen al die post van die "spontane" mensen niet tegen op!
 
Congratulations! Fijn dat M2A jullie zo goed heeft geholpen! Gefeliciteerd, op naar de volgende stap! Goodluck on your journey to OZ!

Liefs, Betty
 
Back
Top