Merry-go-round to & in OZ

Gisteren Form 80 in zitten vullen. Beetje Deja Vu gevoel met weer allemaal dezelfde soort vragen. Wat een proces zeg zo'n Visum ;)

Maar ja hopelijk zo'n beetje de laatste formulieren die we echt zelf moeten invullen/controleren!
 
Thanks all ;)

Klein beetje paniek in Huize Afterbang, waar o waar is N. haar paspoort nu??????!!!!!!!
U begrijpt de paniek, zijn we er bijna, gaan we er zelf nog wat stappen boven op gooien :eek:
  • Paspoort als vermist opgeven
  • Nieuw Paspoort aanvragen
  • DIAC op de hoogte stellen.
  • etc.
Zaten we echt op te wachten! (NOT)

Nou ja, die hobbel strijken we ook wel weer glad! Net bij het gemeentehuis mijn VOG aangevraagd. En ja hoor daar komen ze, de eerste vragen:
Ga je daar echt heen? (Ja is wel de bedoeling)
Definitief? (Ja is wel de bedoeling)
En heb je dan al werk? (Nee nog niet)

En je ziet het in de ogen: Ze halen afleveringen van het TV programma "Ik vertrek" voor de geest.

:D
 
U begrijpt de paniek, zijn we er bijna, gaan we er zelf nog wat stappen boven op gooien :eek:
Wet van Murphy... en heel herkenbaar! Zo'n paspoort hoort gewoon te liggen waar het hoort te liggen. Behalve dat je vorige keer bij het maken van een scan dat ding van zijn plek hebt gehad. En waar is het toen gebleven?

Net bij het gemeentehuis mijn VOG aangevraagd. En ja hoor daar komen ze, de eerste vragen:
Ga je daar echt heen? (Ja is wel de bedoeling)
Definitief? (Ja is wel de bedoeling)
En heb je dan al werk? (Nee nog niet)
En je ziet het in de ogen: Ze halen afleveringen van het TV programma "Ik vertrek" voor de geest.
:D

Klassiek!!!!! Ik zeg er vaak bij: we gaan geen B&B beginnen in een bouwval op een te hoge lening in een land waar we de taal niet spreken terwijl we vergeten zijn de vergunningen aan te vragen.
Overigens ook al twee keer een reactie teruggehad: 'Wat is daar mis mee? Mijn vader (resp zus) heeft dat ook gedaan!'. Oeps.
 
Heb ik ook een keer gehad. Avond voor de vakantie... Een half uur later en ik had niet kunnen gaan.

het onbegrip of onverwacht enthousiasme bij onbekenden of kennissen is vaak wel grappig :)
 
:Dzoals al eerder gezegd de Wet van Murphy:mad: maar goed voor de rest goed news en zoals altijd de bekende Laatste Loodjes:rolleyes:
 
Maar bij jou vragen ze ook of je vrouw schade vrij rijdt >:D ;)

Yeah, laatste loodjes. En dan op weg naar een nieuw loodje: Huis verkopen (maar laten we het daar een andere dag over hebben. Live in the moment)
Moeten blij zijn dat we zo ver gekomen zijn!!!! (en dat zijn we ook :D )
 
GEFELICITEERD!!

Hahaha, zo herkenbaar!
Vooral bij de balie van de gemeente.
De meest gehoorde vraag: "Wat ga je daar doen dan??" o_O
Nou euhhhh, hetzelfde als hier in Nederland?? Werken, wonen, leven, genieten, boodschappen doen.... euh....
Wat bedoelen mensen met die vraag!?!?!?! :D
 
Ja je moet even hier zijn om de ontlading te voelen ;) Die is nog groter dan het krijgen van de CO... Want toen we die hadden ontdekten we dat het paspoort kwijt was.... Dus was een beetje short lived feestje zeg maar.

Maar nu gaan (bijna) alle remmen los!!!! ;)
 
Back
Top