Merry-go-round to & in OZ

Pffffrttttt.... Mag niet klagen maar hoe kan het dat vandaag de 'current' datum sinds een week of vier eindelijk weer eens veranderd is maar de datum van processing subclass niet? o_O Zitten ze gewoon 4 weken uit hun neus te pulken ofzo? :confused:

CURRENT PROCESSING DATES:

As at 10 April 2012, we are currently assessing complete applications received by the SBM Unit on:
  • Subclass 176 / 886 visas: 11 January 2012


Sorry moest er ff uit...
 
:( frustrerend he, dat lijstje... Ik denk niet dat ze uit hun neus zitten te pulken, want soms hebben ze aanvragen van weken voorbij die datum wel al opgepakt. Maar blijkbaar zijn er nog aanvragen uit begin januari over.
Hou vol, het gaat nu langzamer dan je zou willen, maar het komt dichterbij.
 
Thanks for the support (en uitleg) ;)

Wil gewoon nu er lekker doorheen rollen na al die maanden getouwtrek met Vetassess en SMP lijsten die veranderen :confused:

Nou we gaan maar weer ff achterover hangen :D Het is een goede les in geduld die sowieso handig is om te leren... ;)
 
OK, we liggen op de stapel waar aan gewerkt wordt. Dat is het goede nieuws. Het 'slechte' nieuws was dat men weer vragen ovr N haar werk had. Maar aangezien N. ZZP-er is waren het 'onmogelijke' vragen. Na wat bellen door Rob lijkt de soep niet zo heet gegeten te worden. Wel morgen weer naar de Notaris als hij even tijd heeft. Die herkent ons al. Gekke is wel dat ACT respons wil in 4 dagen. Zoveel stress heb ik nog nooit gezien bij een OZ instelling ;)
 
OK, we liggen op de stapel waar aan gewerkt wordt. Dat is het goede nieuws. Het 'slechte' nieuws was dat men weer vragen ovr N haar werk had. Maar aangezien N. ZZP-er is waren het 'onmogelijke' vragen. Na wat bellen door Rob lijkt de soep niet zo heet gegeten te worden. Wel morgen weer naar de Notaris als hij even tijd heeft. Die herkent ons al. Gekke is wel dat ACT respons wil in 4 dagen. Zoveel stress heb ik nog nooit gezien bij een OZ instelling ;)
Heel veel Succes met alles.
 
Ja we zijn er wel content mee zeg maar ;) State Sponsorship ging in ieder geval best vlot, een week of 5 á 6. Nu komt de finishline inzicht.

Best een beetje vreemd:rolleyes:

:)
 
spannend hoor! Of juist de spanning eraf nu dit gelukt is?

Weet niet hoe het met jullie zit, maar wij hadden onderweg nogal eens zo'n gevoel van: als deze stap maar gelukt is, dan wordt de stress vanzelf minder. Maar helaas, op de één of andere manier bleef het toch steeds erger worden ;) .
 
Ja, herkenbaar :) Vetasses was heel spannend, dat heeft Rob er echt doorheen moeten slepen. Dan ben je even heel blij zeg maar ;)

Daarna komt dan eigenlijk gelijk weer de spanning van de State. Nu dit voor bij is kan het bijna niet meer mis gaan zou je denken :confused:

Wel komt dan nu weer langzaam de spanning van, ehhhh huis, werk, familie? Wij hebben er voor gekozen om het niet te delen, twee of drie vrienden weten het maar verder niemand. Of dat juist is? In ons geval wel denken we... Familie situatie is niet helemaal ideaal voor dit soort berichten en willen het pas delen als we het zeker weten. Geen storm veroorzaken voor niets zeg maar.

Daarnaast zullen we zeker niet heel snel die kant op gaan. 2014 komt eerder denk ik zo. Dus is er tijd genoeg om de boel in te weken en mensen te 'enthousiasmeren' zeg maar o_O
 
Jeeej! Leuk nieuws! Nu kan het inderdaad bijna niet meer misgaan, hé! Ga je 't nu beginnen vertellen aan 'de wereld'? Of ga je de definitieve GO afwachten en stilletjes genieten van 't goeie nieuws?
 
Gefeliciteerd!

Het is idd stapje voor stapje. Uiteindelijk vond ik de medische keuring toch het meest vervelend, daarbij heb je geen alternatief -:)
 
Gefeliciteerd man! Volgens mij is de laatste stap de meest "risicoloze" standaardhandeling. komt goed en hop in the pocket :)
 
Mooi man! van harte!

Ennu, volgens mijn informanten gaat de medicals voornamelijk over TBC. Schijnt verder niet zo'n big deal te zijn.
I hope that's true.
 
Back
Top