Merry-go-round to & in OZ

Hahaha, nee ik weet dat het 's avonds heel chilly kan zijn/voelen. In QLD vaak genoeg een trui en lange broek aan gehad. Ben er nog niet helemaal uit of het dan ook echt koud is of koud voelt omdat het relatief koeler is en je de warmte van de zon mist. Puur in graden Celsius valt het dan nog wel mee. Maar overdag doet de zon een stevig schepje gevoelstemperatuur boven op de officiële temperatuur(?)

En wij hebben straks, in Canberra, wel meer nodig dan een paar kaarsjes :confused:

Screenshot%202016-05-15%2008.01.49.png
 
Echt heerlijk voor jullie! Wij zitten ook de hele tijd te denken aan hoe ons leven eruit gaat zien met meer mooi weer. Meer motorrijden, kitesurfen weer oppakken, dat soort dingen. Wij moeten het nog even bij dromen houden ;)

Hopelijk gaat alles met het huis goed. Veel succes!
We zitten in hetzelfde schuitje.. eerst die verdomde IELTS :p
 
Jippie, eindelijk dat bord in de tuin van Huize Bang. We gaan heel hard duimen! Ziet er strak uit en een blik van herkenning toen ik je bad zag: meenemen! Wij hadden in Nederland volgens mij hetzelfde bad, hier helaas niet te krijgen....Het lijkt wel of ze hier bang zijn om natte knieën te krijgen ;-)
 
Last edited:
In een bad ben je in je.... blootje. En dat kan natuurlijk niet. Zeker niet een bad waar je met zijn tweeën in kan. Stel je voor!!! :p
 
It's official!

(nee we hebben nog niet ons huis verkocht :eek: )

Ik heb geen leven! Met deze post ga ik voorbij aan illustere voorgangers :p

Xpdite%20Screenshot%202016-05-16%2009.19.50.png
[/QUOTE
haha de meest trouwe posters die vlak achter je aankomen!
Lijkt me heerlijk dat jullie de volgende fase in gaan. Al een idee wanneer jullie definitieve vertrekdatum zal zijn?
 
Hoi @TessenEmil, Yup we gaan de derde week van January 2017. Tickets moeten we nog boeken. Zijn even aan het puzzelen wanneer we de katten laten vliegen + quarantaine en wanner het dan voor ons het meest handig is. Maar ik gok dus ergens rond 18-1 :D
 
Wat een leuke ontwikkelingen allemaal, hier branden de kaarsjes al een tijdje en dat samen met de open haard. Hier is gewoon koud brrr savonds hoor.
maar ja daarvoor woon je ook in de blauwe bergen :)
 
Daar moeten wel kijkers voor komen. Succes!

Nou het aantal kijkers valt erg mee... Er is 1 stel geweest tot nu toe....



MAAR DIE HEBBEN HET WEL GEKOCHT!!!!!

Nu 6 weken bibberen of ze de financiering op orde krijgen maar we gaan uiteraard uit van het beste :D Daarnaast stonden er al 3 andere bezichtigingen gepland deze week dus we zijn populair ;)


Al
met al ging het supersnel.
  • Zaterdag bord in de tuin.
  • Woensdag 1e kijkers.
  • Maandag 1e bod en wij een tegenbod.
  • Dinsdag (mondeling) rond!
En wellicht het beste van alles: Oplevering op de dag voor vertrek. We kunnen dus lekker blijven zitten tot we naar Canberra vliegen :D Maak me gek!!!!
Dat heeft ons doen besluiten om met deze kopers in zee te gaan. Ze betalen een verdomd goede prijs en ze we hebben de perfecte overdracht.

Dus doe de deuren maar vast open! We komen er aan :up::p
 
Back
Top