Merry-go-round to & in OZ

Wow!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Ik ben zo blij voor jullie! Nu maar hopen dat de financiering rond komt en dan de fles met bubbeltjes openmaken! Het gaat eindelijk gebeuren!
 
Woooooooooooooooooooooooow!

Gefeliciteerd man, dit zal vast een hele geruststelling zijn ook al had je het uitgewerkt dat het niet perse zou hoeven. Is al het harde werk niet voor niets geweest!
 
Nou het aantal kijkers valt erg mee... Er is 1 stel geweest tot nu toe....



MAAR DIE HEBBEN HET WEL GEKOCHT!!!!!

Nu 6 weken bibberen of ze de financiering op orde krijgen maar we gaan uiteraard uit van het beste :D Daarnaast stonden er al 3 andere bezichtigingen gepland deze week dus we zijn populair ;)


Al
met al ging het supersnel.
  • Zaterdag bord in de tuin.
  • Woensdag 1e kijkers.
  • Maandag 1e bod en wij een tegenbod.
  • Dinsdag (mondeling) rond!
En wellicht het beste van alles: Oplevering op de dag voor vertrek. We kunnen dus lekker blijven zitten tot we naar Canberra vliegen :D Maak me gek!!!!
Dat heeft ons doen besluiten om met deze kopers in zee te gaan. Ze betalen een verdomd goede prijs en ze we hebben de perfecte overdracht.

Dus doe de deuren maar vast open! We komen er aan :up::p

GEFELICITEERD!!!!! nu lekker vertrekken naar Ozzy en dan ons achterblijvers lekker maken met natuurlijk wat foto's! :p
 
Super!!! Gefeliciteerd en dat zal een hoop rust geven! Maar het was ook wel een erg mooi huis. Toen ik de foto's zag vroeg ik mij af waarom je uberhaupt naar Aus wil.
Bij ons loopt het nog geen storm met de verkoop. Maar goed, je hebt maar 1 koper nodig.

PlanDoACT, leuk weer een blog om te lezen!
 
Ik heb geen leven! Met deze post ga ik voorbij aan illustere voorgangers :p

Xpdite%20Screenshot%202016-05-16%2009.19.50.png

Ik vind mijzelf al redelijk aktief op dit forum, maar met mijn bijna 400 posts kom ik niet eens in de schaduw van deze erelijst.
 
Super!!! Gefeliciteerd en dat zal een hoop rust geven! Maar het was ook wel een erg mooi huis. Toen ik de foto's zag vroeg ik mij af waarom je uberhaupt naar Aus wil.
Bij ons loopt het nog geen storm met de verkoop. Maar goed, je hebt maar 1 koper nodig.

PlanDoACT, leuk weer een blog om te lezen!

Hahaha. Ja het is een mooi huis met prima ligging en een mooie tuin. Dat zullen we in OZ niet gelijk helemaal kunnen kopiëren gok ik ;) maar we gaan er van uit daar weer andere zaken voor terug te krijgen (natuur dichterbij en meer zon :) )

Jammer om te horen van jullie woning. Je had recent wel 2e kijkers toch? Maar daar is dus nog niet iets uit gekomen?

En ja, je hoeft er maar 1 te hebben. Je zou alleen zo graag willen weten wanneer die komt hè!
 
voor de bij/goed gelovigen onder ons.....je kunt altijd nog een heilige Jozef begraven naast de voordeur hihi baat het niet, dat heb je toch een geinig beeldje....
deze zou je namelijk kunnen helpen bij een voorspoedige verkoop van de woning ;)
 
Back
Top