Merry-go-round to & in OZ

Ik ben meer in WA geweest dan NSW/ACT. Dus nee ;)

(Al komen we zeker nog een keer de kant van ZW & NW WA op schat ik zo :D)
 
Hi Afterbang, ik vroeg me af hoe het staat met de verkoop van jullie huis? Zit er al schot in? Jullie zijn druk aan het klussen geweest, hopelijk levert dat ook wat op! :)
 
Goed zo @Tekkel!. Wellicht hebben alle persoonlijke initiatieven ook wel weer bijgedragen aan de shift naar meer renewables van 'boven af'

Maar ben blij dat je steeds meer landen, staten of eilanden in de wereld over ziet schakelen naar 100% renewables. The future is bright. (Een beetje positiviteit mag wel op zijn tijd ;) )
 
Last edited:
Onze renewables leveren gemiddeld zo'n $300 per maand op. :)

Oude solar panel deal met goede rate voor verkoop van stroom?

Puur financieel gezien schijnen die dingen -voor de meeste gezinnen- niet heel rendabel te zijn. Heb wel eens een berekening gezien (niet geverifieerd) en de terugverdientijd was toen te hoog.
 
Heb wel eens een berekening gezien (niet geverifieerd) en de terugverdientijd was toen te hoog.

Sorry, maar dat is ouderwets denken in mijn ogen. Omdat iets niet economisch is (wat trouwens niet klopt...) zou je het niet doen?
Je doet vreselijk veel dingen in je leven waar de Return on Investment zeer onduidelijk is over de lange termijn (van investeren in hobbies tot het kopen van een huis)
Dat Solar zich terug verdiend is zeker, hoe lang dat het duurt...? Who knows. Laten we hopen dat we in die tijd niet weer de volgende kolenmijn in QLD + zijn haven in het Great Barrier Reef gebied zien komen :(

84336e5b9c29eb68f7a36ff6f2395a45.jpg


En dan 2 die wel op naar je portemonnee kijken:
solar-chart1.jpg


AD18.png
 
Back
Top