Merry-go-round to & in OZ

Hahaha eindelijk... Goedzo! :D

je kan het jezelf nstuurlijk ook extra moeilijk gaan maken he! :p
 
Even 'low profile' laatste dagen. Ben even op de Isle of Man maar N. haar medicals zijn iig onderweg. Als ik zelf niet meer onderweg ben gaan die van mij ook ;)
 
Yep! Was zo'n ding: moet je 1x in je leven gezien hebben. Dus beter nu doen ;)
Morgen rustdag. Post ik wel een plaatje/filmpje ergens.
 
En weer on topic: Zometeen de boel voor Rob/DIAC in orde maken en doorzetten.
Dan komt er wellicht nog wat op ' Met ' te staan ipv required ;)
 
Nice!!! Veel plezier gehad?

Ik ben 1 keer in assen geweest, een gevalletje eens en nooit meer. Het was leuk voor de sfeer, maar verder... Je ziet op TV veel meer ;)
 
Kijken is niet verplicht hoor ;) Als je niet van motoren houdt is het wellicht wat saai ;)

Zitten een paar mooie tussen!
John McGuinness - Lap one SuperSport race 1 (zonde van t 30km bord maar mooi qua compositie met de kronkelweg en vlakverdeling). Iets meer scherpte diepte gebruiken zodat die boom op voorgrond iets minder gedetailleerd is en je motor nog beter uitkomt :) en dan is ie perfect!
 
Thanks Yuud :)

Ook ik vond het een mooie foto maar ook ik stoorde me aan het bord... Het zit precies in lijn met de rijder...
Maar het zijn split-second foto's dus best lastig. Zag dat ik er één niet op gezet had waar ik qua timing wel happy mee was. Bruce Anstey at the Cosy Cattery :confused: Ze rijden door een dorpje zon/schaduw/zon etc. En dan net op het juiste moment afdrukken. Ik vond het lastig ;)

Thanks for the advice!


En ze is best lief hoor (voor een fotograaf ;) ) En zonder kritiek geen groei!
 
Back
Top