Mijn leven in Darwin...... niet meer sinds mei 2006, nu in Karratha/Perth WA!!

Gefeliciteerd Ellen!!!  :congrats: 
Je hebt Berlijn alweer achter de rug inmiddels. Hoe was het daar???
 
Allemaal bedankt.....!!!!!

Ben net thuis, het is nu bijna 12 uur 's nachts.... Ik ben kapot!! Zo'n dag moet je niet al te vaak meemaken, want dan word je niet oud, haha

In ieder geval.... ik zal morgen een uitgebreid verslag doen.... BELOOFD!!!!!

Maar ik heb nog nooit zo'n dure sticker gekregen.... maar het was allemaal de moeite waard.
Ik ga nu lekker slapen en morgen een lang verslag voor jullie maken...

Groetjes Ellen :) :) :)
 
HEy Ellen,
Nog lekker gefeest gisteren? Wat een spanning zeg! ben benieuwd naar je verslag!!!
Groetjes,
Marina
 
Marina ,ga eens aan je werk, je bent veel te vaak op dit forum, hahahaha
hoe ik dat weet??  :-o  zit zelf ook veel te vaak hier  :-D
heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd Ellen, naar je verhaal, weet ik vast wat mij in januari te wachten staat.

groetjes lin
 
Oh erg he! Vrijdag is helemaal zon killer. Dan heb ik al helemaaaaaal niks te doen!
TJa en je moet toch op een manier je tijd doorkomen.
En dan te bedenken dat ik straks moet racen naar de advocaat, dan weer naar notaris en daarna direct door naar de vertaler..... tjonge jonge ..... kan ik beter nu gaan doen!
Ach ja..................

:coffee: schenk nog maar eens thee in. Of mijn collega het ruikt zeg; koekje erbij??? HMMM lekker bestonge koek!
 
ZIE JE WEL, ALLEMAAL VERSLAAFDEN!!!

En dan willen ze allemaal dat Ellen alles laat vallen en een verslag gaat schrijven. Alsof we allemaal met haar meeleven of zo.
:lol1: :lol1: :loldevil: :loldevil: :rotflmao: :rotflmao:
 
Rene meeleven doen we tegen die tijd met jou ook hoor!!!!  :up:
eeeh Ellen schiet eens op haha  :lol1:
 
Hier dan het verslag

Om half elf was ik er al, even door het poortje, melden bij de receptie en naar boven. Even wachten want ze had nog een interview. Het stel, een italiaan getrouwd met een australische, kwam eruit en hadden te horen gekregen dat ze het visum NIET kregen.... Heel zielig, maar ik werd meteen binnengeroepen.

Ik moest eerst mijn formulieren inleveren, toen die van Clint en mijn medicals. Ze keek er heel vlug doorheen en opende de envelop van mijn medicals, zei dat het er goed uitzag. Toen de gelegaliseerde kopieen van onze geboortecertificaten en paspoorten. Ze was niet tevreden met de kopie van zijn paspoort en zei dat ze dat moest natrekken.

Ze begon met vragen zoals, hoe heb je elkaar leren kennen, hoe lang ben je bij hem geweest, waarom denk je dat dit voor altijd is, hoe ging het met zijn kinderen, ken ik de rest van zijn familie, hoe heeft hij je ten huwelijk gevraagd... Ze wilde 2 foto's waarop wij beiden staan (Marina, ik heb 3 foto's, maar op eentje sta ik met mijn rug naar Clint toe..). Ze heeft de foto's gehouden voor in het dossier.
Ze vroeg nog naar zijn scheidingspapieren en vroeg naar de regeling w.b. zijn kinderen. Ik vertelde dat wij co-ouderschap krijgen.
Ze zei ook nog terloops wat ik in HEMELSNAAM IN DARWIN moest zoeken, haha, en dat het dan toch wel echte liefde moest zijn...

Ze wilde nog meer bewijzen en toen heb ik alles maar op tafel gegooid, gezamelijke bankrekening, kaarten, inbox van e-mails. Ze neemt geen genoegen met sms-jes. Kijkt ze totaal niet naar. Uiteindelijk vroeg ze wat ik van plan ben te gaan doen wat werk betreft.
Ik heb toen mijn aanstellingsbrief van mijn nieuwe baan laten zien en daar was ze aardig van onder de indruk.

Ik moest toen bij haar afrekenen en na een uur terugkomen. Ik keurig terug na een uur, maar ze had Clint nog niet in het computerbestand gevonden (hij is eigenlijk een geheim agent.....haha :wink:) en moest toen maar om half 3 terugkomen.

Ze heeft mij toen nog tot tien voor drie laten wachten, maar toen kwam ze eindelijk beneneden met paspoort en formulieren. Ze feliciteerde mij en legde toen nog even uit hoe de procedure vanaf nu verloopt.
Ze wenste ons veel geluk en gezondheid toe. Mijn hemel... het was een zware bevalling, maar we hebben 'm binnen.

Voor iedereen die nog moet, als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel...

Nogmaals ALLEMAAL BEDANKT VOOR JULLIE HULP EN SUPPORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) :) :) Ellen
 
Hi Ellen,

Echt super om te lezen :up:.
Iedereen leefde gisteren ontzettend met je mee. Je zal wel echt in spanning gezeten moeten hebben, als ik dit zo lees. Zeker toen je, voor je naar binnen ging, die afwijzing van die mensen had meegekregen.
En dan nog dat "lange" wachten. Pfff, het moet vast wel eeuwen geleken hebben.
Maar uiteindelijk dan toch alles goedgekeurd. En inderdaad, het moet vast een hele zware bevalling zijn geweest.
Ik wens jullie heel veel succes met jullie nieuwe leven. (pfff, wat klinkt dat zwaar :))
Geniet lekker en maak er iets moois van.

Groetjes,
Mel
 
Hoe zat het met die foto's dan? had je nog fotos van bijv. jou met zijn kinderen? was dat ook goed?
Ik heb er maar 1tje van ons echt samen en 1 mislukte maar dat is ong hetzelfde shot....
De rest is allemaal hem met de kids en ikke met de kids (wel met dezelfde achtergrond, dus ik maakte eerst een foto en toen hij van mij.... ) Of maak ik me nu erg druk. Ik heb natuurlijk ook de emails, telefoongesprekken, enveloppen van kaarten (2) en bewijs dat hij geld heeft overgemaakt naar mij (ook niet zon klein bedrag ook) ik vraag me af of dat genoeg is.... en een kaartje dat hij bloemen heeft gestuurd....
 
Marina, ze wilde niet weten of er geld is gestuurd over en weer. Alleen een bewijs van de gezamelijke bankrekening telt.
Wat betreft de foto's....ik heb dus echt twee foto's waar we samen op staan en eentje met mijn rug naar hem toe. Wat foto's nog laten zien van zijn kinderen en waar ik met zijn twee zussen op sta.
Ze heet trouwens Anke Gerich, is duits, maar spreekt engels met een accent.
Ze heeft niet echt gekeken naar de kaarten.
Zal allemaal wel los lopen, hoor.... kijk maar naar mij.

Groetjes Ellen
 
ja dan zullen wij wel dezelfde hebben.... gatsie ik heb helemaal geen bankrekening met hem geopend....
Ben zo bang dat ik niet genoeg bewijs heb dat we in een relatie zijn.... Alhoewel die fotos wel voorzich spreken....
 
Marina ..... Maak je niet te druk!!! Gewoon eerlijk zijn en je verhaal goed vertellen.... Als het mij lukt, dan lukt het jou ook!!!

No worries!
 
Ja je hebt gelijk. Ik haat dat soort interviews. Net als sollicitatiegesprekken. En daarbij wordt er ook weer een stukje verleden opgehaald waar ik eigenlijk liever niet meer aan denk... (zoals mijn echtscheiding enz). Mensen kunnen dan zo veroordelend reageren.
Ik trek me gewoon veel te veel aan wat mensen van me denken denk ik...
Het gaat zo op en neer he.... het ene moment denk ik fluitje van een cent en het andere moment denk ik oh shit.... maarja.....

Inmiddels omgedoopt tot neuroot van Xpdite? haha!
 
[quote author=marina link=topic=2842.msg36054#msg36054 date=1131713614]
Ik trek me gewoon veel te veel aan wat mensen van me denken denk ik...
[/quote]

Hey Meid,

Hoe dichter bij "jouw" datum, hoe spannender het wordt, he.
Maar probeer eens niet voor een ander te denken. En dan bedoel ik metname "denken wat anderen van en over je denken".
Complete energieverspilling en je hebt je energie zó ontzettend hard nodig.
Lekker makkelijk gezegd, van mij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar ook nog wel eens op betrap (zie quote).
Maar er zijn echt genoeg mensen die het goed met je voor hebben en lekker positief over je denken.
Je hebt voor jezelf (en je toekomstige gezinnetje) al veel goede stappen gezet.
Helaas moet je nog "even" door die zure appel heenbijten, maar daarna...  :) (nou vul zelf maar in :))

Net zoals bij Ellen, denken wij ook aan jou, hoor. En leven echt met je mee.
We voelen gek genoeg ook die spanning (wel in mindere mate dan dat jij ze voelt, maar toch).
Kop op meid. Het komt echt goed. Je verdient het :).

Succes :up:

Groetjes,
Mel
 
Back
Top