Hier dan het verslag
Om half elf was ik er al, even door het poortje, melden bij de receptie en naar boven. Even wachten want ze had nog een interview. Het stel, een italiaan getrouwd met een australische, kwam eruit en hadden te horen gekregen dat ze het visum NIET kregen.... Heel zielig, maar ik werd meteen binnengeroepen.
Ik moest eerst mijn formulieren inleveren, toen die van Clint en mijn medicals. Ze keek er heel vlug doorheen en opende de envelop van mijn medicals, zei dat het er goed uitzag. Toen de gelegaliseerde kopieen van onze geboortecertificaten en paspoorten. Ze was niet tevreden met de kopie van zijn paspoort en zei dat ze dat moest natrekken.
Ze begon met vragen zoals, hoe heb je elkaar leren kennen, hoe lang ben je bij hem geweest, waarom denk je dat dit voor altijd is, hoe ging het met zijn kinderen, ken ik de rest van zijn familie, hoe heeft hij je ten huwelijk gevraagd... Ze wilde 2 foto's waarop wij beiden staan (Marina, ik heb 3 foto's, maar op eentje sta ik met mijn rug naar Clint toe..). Ze heeft de foto's gehouden voor in het dossier.
Ze vroeg nog naar zijn scheidingspapieren en vroeg naar de regeling w.b. zijn kinderen. Ik vertelde dat wij co-ouderschap krijgen.
Ze zei ook nog terloops wat ik in HEMELSNAAM IN DARWIN moest zoeken, haha, en dat het dan toch wel echte liefde moest zijn...
Ze wilde nog meer bewijzen en toen heb ik alles maar op tafel gegooid, gezamelijke bankrekening, kaarten, inbox van e-mails. Ze neemt geen genoegen met sms-jes. Kijkt ze totaal niet naar. Uiteindelijk vroeg ze wat ik van plan ben te gaan doen wat werk betreft.
Ik heb toen mijn aanstellingsbrief van mijn nieuwe baan laten zien en daar was ze aardig van onder de indruk.
Ik moest toen bij haar afrekenen en na een uur terugkomen. Ik keurig terug na een uur, maar ze had Clint nog niet in het computerbestand gevonden (hij is eigenlijk een geheim agent.....haha :wink
en moest toen maar om half 3 terugkomen.
Ze heeft mij toen nog tot tien voor drie laten wachten, maar toen kwam ze eindelijk beneneden met paspoort en formulieren. Ze feliciteerde mij en legde toen nog even uit hoe de procedure vanaf nu verloopt.
Ze wenste ons veel geluk en gezondheid toe. Mijn hemel... het was een zware bevalling, maar we hebben 'm binnen.
Voor iedereen die nog moet, als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel...
Nogmaals ALLEMAAL BEDANKT VOOR JULLIE HULP EN SUPPORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ellen