Hier de laatste update!
Donderdag de registration van mn motor geregeld.
Daarvoor zijn ze nodig;
- Papieren van de keuring.
- Import approval.
- Rijbewijs.
- Aankoopbon van de motor.
De aankoopbon had ik laten maken bij een bedrijf, ik had de motor particulier gekocht dus die had ik niet.
Al die tijd de bon gehad, en net toen ik hem nodig was kon ik hem niet vinden...
Waarschijnlijk bij de laatste keuring kwijt geraakt.
Ik had het kentekenbewijs van NL nog, die heb ik maar gegeven samen met mn NL ID kaart (daar staat naam, adres enzo in NL en ENG op)
zodat ze nog een beetje konden uitpluizen dat de motor geregistreerd stond op mijn naam in NL.
Dat hebben ze allemaal gekopieerd, ook moest ik een verklaring opmaken en ondertekenen.
Koste $304 voor een half jaar, ik weet bijna zeker dat ze de stampduty is vergeten te rekenen, scheelde toch weer zo'n $60
De $304 is de normale registration, verder zijn er geen kosten aan verbonden meer!!
Betekend dus dat als je de motor bij huis hebt staan, dat het dan maar $85 kost voor de keuringen, niet gek dacht ik zo!
Vrijdag de nummerplaat op de motor geknutseld en direkt maar even een stukkie gereden, heerlijk weer, was alweer lang geleden!!
Vanmorgen op de motor naar mn werk geweest, was erg koud!!
Best balen, 's middags is het prachtig weer om motor te rijden, alleen 's morgens is het zo koud!! Moet ook om 6 uur beginnen.
Temperaturen zijn niet bijzonder laag, het lijkt alleen dat de lage temperaturen hier gewoon veel kouder aanvoelen!
De onderstaande foto's zijn genomen op zn 200 meter afstand van waar ik woon, ik ben helaas niet zo'n geweldige fotograaf...
Groeten uit Gravelly Beach