Afgelopen zaterdag ben ik,Mr mountains, op bezoek geweest bij mede Expditers in Adelaide
Bijzonder leuk om deze mensen te ontmoeten en al je plezier en probleem puntjes met hen te bespreken.
Eerst ben ik naar Michiel71 geweest die nu in Seaford woont en daarna naar Lamarck die inmiddels een mooi
eigen huis heeft in Aldinga Beach.
Wat de huizen-huur-markt betreft is het toch wel anders dan in Nederland (alhoewel?)
Ik word hier niet gezien als klant door de Real Estate agents maar als noodzakelijke last om ervoor te zorgen dan hun klant (lees de eigenaar van de woning) maximaal financieel resultaat kan halen uit hun belegging in de woning. Maar goed, wat zeur ik, eigenlijk lijken het gewoon woningbouwverenigingen zoals wij die in Nederland kennen. Die proberen ook zoveel mogelijk huur op te strijken voor het salaris van de directeur
Inmiddels diverse formulieren ingevuld mbt mijn complete privé situatie inclusief bankrekeningen.
If this the way it is, it is. Men is hier nogal van de formulieren en papieren maar als boekhouder wordt ik daar niet moe van en ga gewoon mee met wat moet. Ik heb trouwens al wel men Aussie rijbewijs dus dat is weer een meevaller, en ontzettend handig bij allerlei regelzaken want het is een identiteitsbewijs. Nu fingers crossed voor een huurwoning want mrs mountains met twee heuvels komen al over twee weken