emigranter
New Member
Zo langzamerhand begin ik inderdaad een calimero complex te ontwikkelen. Bestje Jack mocht je nog moeite willen nemen je energie aan deze draad te spenderen laat me dan weten waar ik mezelf volgens jou tegenspreek. Daarnaast wordt het wel heel kinderachtig om bepaalde uit zijn verband getrokken frases als discriminerend te bestempelen. Ik ben geen racist en het zal me werkelijk een worst zijn of heel de wereld in Nederland komt wonen. The more the merrier is mijn motto. Waar ik me wel groen en geel aan irriteer zijn mensen die willens en wetens misbruik van het sociale stelsel maken. Antiliaanse kindermoeders waren hier slecht een voorbeeld van. En nee ze hebben niets met mijn schulden te maken en nee zij hoeven het geld wat ze krijgen jaar in jaar uit nooit terug te betalen. Neem me niet kwalijk als ik die verplichting dan ook niet voel. Gelijke monikken gelijke kappen. Daarnaast heb je als je bij een uitzendbureau werkt recht op WW/WAO als je ontslag krijgt of niet kunt werken door ziekte. Maar het uitzendbureau moet dit doorgeven. Gebeurt dit niet of niet optijd dan heb je dikke pech. Maar goed alles wat ik zeg word toch systematisch verdraaid dus laten we deze draad inderdaad maar afsluiten en met een schone lei beginnen.
Met bijvoorbeeld een nieuw onderwerp als jaarlijks worden er maar gemiddeld 100.000 visa op 150 landen verdeeld...hoe krijg ik er een?? Of australie kent een easy going mentaliteit maar wat houdt dat precies in? Kan me niet voorstellen dat Jack's zeer negatieve commentaar daar onder valt maar goed wie ben ik....... :|
Met bijvoorbeeld een nieuw onderwerp als jaarlijks worden er maar gemiddeld 100.000 visa op 150 landen verdeeld...hoe krijg ik er een?? Of australie kent een easy going mentaliteit maar wat houdt dat precies in? Kan me niet voorstellen dat Jack's zeer negatieve commentaar daar onder valt maar goed wie ben ik....... :|