Rolls
Well-Known Member
@afterbang en @Red dust Ikzelf ben in mijn tijd als backpacker ook in SA geweest, o.a Adelaide en Coober Pedy. Adelaide is zeker een leuke stad, ik heb er een weekje door gebracht (back in 2003). Miss Rolls heeft gestudeert in Canberra en Sydney en is verder niet door Aussie getrokken.
Als je puur kijkt vanuit werk vinden, "in het bekende hokje", is Adelaide en omgeving inderdaad de veiligste keus. (Ceduna heb ik ook willekeurig in Google maps opgezocht om aan te geven als voorbeeld. Ik had er nooit van gehoord)
Ik zit nog steeds in de liftenwereld maar nu aan de klanten kant van de tafel.
Bedankt, alle input van de ervarigsdeskundige hier is welkom. We gaan er nog even goed over nadenken en herschikken van de gedachten.
Als je puur kijkt vanuit werk vinden, "in het bekende hokje", is Adelaide en omgeving inderdaad de veiligste keus. (Ceduna heb ik ook willekeurig in Google maps opgezocht om aan te geven als voorbeeld. Ik had er nooit van gehoord)
Ik zit nog steeds in de liftenwereld maar nu aan de klanten kant van de tafel.
Bedankt, alle input van de ervarigsdeskundige hier is welkom. We gaan er nog even goed over nadenken en herschikken van de gedachten.