Niet echt een #update maar gewoon een vraag. Wij zijn vollop in de afwacht modus, voor de beroemde stempel.
Dus wat doe je dan? je gaat eens rond neuzen wat andere xpditers hebben gedaan en vragen stellen bij bedrijven die langs komen bijvoorbeeld verhuizers. Ik heb een telefoontje en mailtje gericht aan een van de meer bekende verhuizers die voorbij komt in diverse verhalen. Uitstekend geholpen!
Maar wat zijn hier de ervaringen met zeewaardig verpakken van spullen. En hoe gaat dit in zijn werk?
Ook kan ik nog weinig vinden over voorbereidingen die je zelf mogelijk zou kunnen treffen. Bijvoorbeeld voor het inakken van machines (Compressor, kolomboor, draaibankje dat soort) en gereedschappen? Ik heb wel veel gevonden over hout en dierlijke producten wat wel en vooral niet mag.
Fam. Rolls neemt geen dierlijke producten of onbewerkt hout mee dus dat scheelt.
Maar over machines en gereedschappen bijzonder weinig. Hoe schoon moet dit bijvoorbeeld zijn? Is dat nieuwe lak schoon, of is gewoon goed vet en vuil vrij voldoende? Ik plan een paar dagen schoonmaken gereedschappen in
Omdat het grootste deel van de inhoud van mijn hobby hok (de garage) mee gaat. Is dit toch wel nodige informatie.
Mensen die dus ook een aardige bult "technisch ijzer" hebben mee gesleept?
ervaringen? Handige tips?
South Australia here we come!!