Nah, die druk staat er al op vanaf maar vorig jaar. Home office doesn’t give a monkey.
Zit je met termijnen van afloop van bijvoorbeeld je aanvrag of andere documenten? kan me voorstellen dat dat drama kan worden als je zo lang moet wachten??
Als het gaat om leven als een nomade/van-life etc. Ik heb daar altijd een beetje een angstbeeld van. Je gaat volgens mij pas leven in een land als je er geen vakantie hebt. En dat lijkt me echt gekoppeld aan de standaard woonsituatie. En ook wat
@afterbang een beetje zegt. Je hebt wel een aantal stabiele punten nodig als je hier aankomt (naar mijn mening)....
Angstbeeld heb ik er niet van, ergens trekt het me wel een beetje, uiteraard niet voor altijd. Maar ik zit dan toch met het volgende, we gaan werk zoeken, maar de grote onzekere factor is waar gaan we dat vinden? aan de oost kant van SA of aan de West kant van SA? nou zeg ik niet dat we ook all over SA soliciteren.
Maar met bijvoorbeeld een caravan/camper maakt het je wel een stuk meer mobiel om eens rond te neuzen wat er nog meer is dan Adelaide. Zonder steeds op zoek te hoeven naar een verblijfplaats want die sleep je immers met je mee. Miss Rolls gaat hier grotendeels in mee overigens, neemt niet weg dat ze toch soms andere ideeen heeft, wat goed is uiteraard want die kunnen we weer bespreken. Communication is KEY zeg ik dan maar.
We zijn nu afhankelijk van het WWW om locaties te bekijken waar we zouden willen zitten. Maar dit is natuurlijk geen goed beeld, het kan er prachtig uitzien maar veel te duur zijn of helemaal geen wijken hebben waar we willen zijn bijvoorbeeld. Met een scout/ validatie vakantie kun je toch ook niet alles gezien hebben.
Ga je visum valideren en gebruik die tijd om rond te kijken, dat was volgens mij het advies wat velen van ons gevolgd hebben.
Dat is zeker wel een punt, en ik verwacht ook wel dat het zo gaat gebeuren, want ja, wie is de baas in huis??? precies....
Maar zonder gekheid uiteraard worden opties uitvoerig besproken en bekeken, tot op heden beide nog evenveel kans van slagen.
We gaan het allemaal mee maken zo is het ook.