op naar Melbourne!

[quote author=mammavark link=topic=6732.msg122964#msg122964 date=1217576137]
[quote author=Hansie link=topic=6732.msg122902#msg122902 date=1217505842]
en ik sta al enorm met de rosé in de aanslag hoor!
[/quote]

Misschien moeten we er dan toch maar een heemstede 3 van maken?? Mariette ook even uit Tassie laten komen...

[/quote]

Zoek jij dan even een Nederlands restaurantje uit in Melbourne, dan kom ik er zo aan!

Nederlands?

Ik zit dus al 2 maanden bij mijn ouders en volgens mij heb ik nu alle variaties op de hollandse kost wel voorbij zien komen.  :wink:

Haha, gelukkig hoef je er nog maar een paar dagen van te eten en dan mag je aan de bbq!!!

Niet eens.... vanavond een etentje met de familie, morgen met vrienden oh en maandag afsluiten met een vette hap.

Vandaag ook nog even een berichtje naar Singapore Airlines verzonden. Eerlijk gezegd dat ik nog niet in het bezit ben van mijn visum maar dat ik deze in Australie afwacht. Samen met een printscreen van mijn visum aanvraag verzonden en voila een paar uur later kreeg ik antwoord.

Ja ik mag die 10 kg extra meenemen, dus in totaal 35 kg!

Dus Aukje het moet lukken ze gaan in de koffer......

Hee chantal,

Jij ook een goede reis he!

En we drinken er een (of we doen een koffie/theetje) in Melbourne!

Groetjes Bregje

Ook dat is dus opgelost :up: Ik ben erg benieud naar je verhalen vanuit Down Under. Blijf je natuurlijk volgen!

Een hele fijne reis  :plane: Hopelijk gaat het eenmaal in Australie iets sneller met je visum.

Groetjes Jolanda  :up:

Iedereen bedankt!

Gisteren een reuze gezellig etentje met familie gehad. Vanavond een etentje en een avond kroegen met vrienden...... en zondag mijn koffers pakken. Maandag staat er niets op het programma, maar ongetwijfeld loopt alles niet zoals gepland en anders kan ik nog lekker even mijn boek uitlezen zodat ik het vliegtuig met een nieuw exemplaar kan beginnen  :wink:

Kom net wel tot de conclusie dat ik een groot probleem had gehad als ik die extra 10 kg niet had gehad. Hmm misschien was dat extra shoppen toch niet zo'n goed plan  :grin:

Chantal

Hoi Chantal,

Hele goede reis morgen en succes met het afscheid. En mocht je hier aankomen, koffie of thee wat je ook wilt staat altijd klaar.

Groetjes Lisette

Ik wens je nog 2 hele fijne dagen in Nederland toe. Geniet er van.
Ik hoop dat je een goede vlucht hebt en in Australie snel je visum hebt :up: Geniet ervan en ik blijf je volgen. Ik zie je volgend jaar (of in januari 2010) :grin:...

oeps kilo's teveel??? misschien was mijn laatste wensje (titi's wensje) dan toch niet zo handig!!

hele goede vlucht! geniet van je nacht tussendor (gelukkig niet op een stoel, maar in een echt bed) en het koffieapparaat staat op te warmen... (en de rose/witte wijn uit nieuw zeeland- een veel betere keus, vind ik zelf) staat koud...)

Bedankt allemaal!

Ben nog niet aan het pakken weet dus niet hoe het gaat met die kilo's...... Alleen weet ik niet wat zwaarder is die 2 boekjes voor Tjitske of jouw fles drank  :grin:

Back