Perthpete´s laatste stand van zaken

Dat is hem ja.. Alleen had ik eigenlijk de pickup versie daarvan gezien (dubbele cabine). Maar dat maakt niet uit natuurlijk. De beschrijving op de (US) site van die pickup versie (zie onder) vermeldt de motor als een 6.2 liter V8... En wij maken ons nog druk om benzineverbruik ???
Ik geloof overigens niet dat ze dit soort Cadillacs in Australie verkopen ..

Overigens, willen we hierover verdergaan dan maar verkassen naar het grote auto topic ;-)

"[size=8pt]The 2007 Escalade EXT unlocks amazing utility. Escalade EXT transforms from a five-passenger luxury utility vehicle with a five-foot lockable cargo bed into a two-passenger luxury pickup with eight-feet of secure and environmentally protected storage(1), thanks to its clever Midgate panel, three-piece hard tonneau cover and outside accessible/lockable storage boxes(1). The Escalade EXT is equipped with a new six-speed transmission that is mated to a high-output Vortec 6.2L V8 SFI engine and produces 403-hp and 417 lb.-ft. of torque.[/size]"

Dan moet je je oprit van je nieuwe huis gaan vergroten Peter.
Of je hele voortuin "onderhoudsvriendelijk" maken: asfalteren dus.

Nog steeds in je sas met je nieuwe baan?
Ik heb de mentaliteit van de Australische managers gemerkt.
Bevalt het niet? Dan ga je toch gewoon weg.
En communiceren? In het woordenboek zijn ze niet verder gekomen dan de letter "B" denk ik.

Hoi Wilco,

Mijn baan bevalt me nog steeds prima. Tot op heden nog niet veel last van bepaalde managers-mentaliteiten. NU is dat na 4 weken werk misschien ook wat vroeg. Ook is het zo dat het bedrijf waar ik momenteel werk heeft onderkend dat er veel te veel mensen vertrekken (of liever vertrokken zijn), en ze zijn volop aan het proberen om daar wat aan te doen. Nu ben ik op het moment aan het werk als contractor, dus het raakt me momenteel niet echt of het nu goed of slecht zou gaan qua sfeer. Maar de kans is vrij groot dat ik (eventueel na nog een contractje) een permanente aanbieding krijg, dus ik houd het wel in de gaten ;-)

Communicatie is inderdaad een van de belangrijke knelpunten hebben ze onderkend. Of dat echt oplosbaar is is een beetje de vraag, ik heb al bij enkele bedrijven (in NL) gemerkt dat dat meestal heel lastig is om goed te doen (voor grote bedrijven in ieder geval). Er is zoveel informatie die gefilterd zou moeten worden om goed doelgericht te sturen.. dat is bijna onbegonnen werk.

Anyway, misschien moeten we bij ons in Darch of bij jullie in Ocean Reef maar eens een boompje opzetten over diverse onderwerpen? Stuur maar effe een PMmetje als je dat wat lijkt ;-)

Perthpete

Hm, als het een Heineken-boompje is nodig ik mezelf ook uit.  :cool:

Ik heb dat (gebrek aan) communiceren ook gemerkt, en heb eigenlijk maar 1 werkgever gehad. Dacht dat het gewoon aan haar ligt. Maakt niet uit! Ik communiceer gewoon voor twee!  :lol:

Heej maareeh, Perthpete, als jij straks een vast contract hebt, en ze hebben nog een vlotte Nederlandse intelligente blonde communiceerder nodig, kun je me dan naar voren schuiven als kandidaat?  :up:

Heb een fijn weekend!
Inacar

[quote author=Inacar link=topic=2524.msg72996#msg72996 date=1160725949]
Heej maareeh, Perthpete, als jij straks een vast contract hebt, en ze hebben nog een vlotte Nederlandse intelligente blonde communiceerder nodig, kun je me dan naar voren schuiven als kandidaat?  :up:
[/quote]

Ineke, volgens mij maak je een hele grote fout: blond en intelligent?
Onmogelijk. :bike:

Vandaar die fiets, dat ben ik die heel erg hard wegfiets voordat er iets gebeurd.
Mijn  vrouw is ook blond, over de intelligentie laat ik me niet uit.

Kleine update: Mijn contract is verlengd (tot 30 maart nu). Mijn bazin heeft verteld dat ze aan het bekijken is hoe ze mij als permanente medewerker zou kunnen aannemen. Er is nu een functie beschikbaar (dezelfde in feite die ik nu zelf uitvoer als contractor), maar ze vindt dat ik daar te goed voor ben. Klinkt voorlopig allemaal heel prima.
Daarnaast heeft Ellen ondertussen een kayak gekocht, en we zijn 2 weken geleden naar de Red Bull Air race geweest.

Kijk voor meer detais (en vooral ook foto's!!) op onze weblog: www.blessies.blogspot.com
Peter

Goed nieuws Peter.
Ben benieuwd wat voor nieuwe functie er beschikbaar is voor je.
Nog niet weggedreven met de kayak?

Gefeliciteerd met het nieuwe contract. Klinkt allemaal prima!
Wij waren ook bij de air race, maar aan de overkant. Flink verbrand die dag, trouwes.. :|
En Kayak je mee met Ellen? Of dobbert ze in haar eentje rond? Zijn jullie al eens wezen peddelen in Guilderton? Is leuk!

Groetjes!
Inacar

Hoi Inacar,

Dank je wel! Tje verbrand.. Ik ook. Ik dacht volop voorbereid te zijn: lange broek, overhemd met lange mouwen, hoed op... Helaas, helaas (maar niet voor de foto's) zat ik de hele tijd aan het water. Zo tegen 1.30 ondekte ik dat mijn gezicht aan het verbranden was en hebben we moeten besluiten om maar te gaan. Onderweg naar de auto merkte ik ook nog een plekje op mijn hand verbrand te hebben (de hand die het fototoestel vasthield en dus kennelijk nauwelijk in de schadud van de hoed zat ... Gelukkig heeft het op tijd naar huis gaan er wel voor gezorgd dat het niet een 2e-graads verbranding is geworden. ELlen's neef is ook geweest, heeft (een echte aussie ??) zich niet ingesmeerd en een paar lelijke brandplekken op zijn armen opgelopen (met blaren).

Over het peddelen... tot nu toe dobbert Ellen zonder mij rond, maar ze gaat meestal (nou ja, tot nu toe 3 keer ;-) ) peddelen met een aantal mede-leden van de kano club.

Oh ja, als het effe meezit gaan we komende weekend even bij de Dutch shop kijken. Kijken of hij nu eindelijk die Brinta heeft ;-)
Peter

[quote author=perthpete link=topic=2524.msg76611#msg76611 date=1165555800]

Oh ja, als het effe meezit gaan we komende weekend even bij de Dutch shop kijken. Kijken of hij nu eindelijk die Brinta heeft ;-)
Peter
[/quote]

Nou, wij zijn er zaterdag voor de eerste keer geweest (in Guildford bedoel ik). Gelijk kruidnoten, marsepein, speculaasbrokken en een grote pot appelstroop mee genomen. Maar Brinta heb ik niet zo snel gezien. O ja, ook nog frikandellen meegenomen. Maar deze smaken toch anders, waarschijnlijk het verkeerde merk.

Groetjes,
Wilco

Back