Perthpete´s laatste stand van zaken

Ziet er goed uit zeg!! :up:
Het kan ook niet anders he met zo een mooie omgeving wordt het 'vanzelf'  :roll: een mooie site  :p

Vind het erg leuk om jullie verhalen te volgen.

Liefs Eutrice

Heey Peter en Ellen,

Van harte gefeliciteerd met de contractverlenging! Maar fijn gaan vieren in het mooie weer nu!

Groet,
Inacar

Inderdaad, helemaal geen klagen!

@Wilco, er zijn op dit moment alleen nog wat voorbereidingen geweest, niet eens direct met het zwembad te maken (het stuk lage retaining wall naar achter laten verplaatsen, we lnodig voordat er gegraven gaat worden). De vergunningen worden nu elk moment verwacht, er is alleen nog een engineers-letter nodig die al onderweg is. Oorspronkelijk (maar ja, dat was in feite de verkoper maar) zou er half April gestart worden met graven (onder voorbehoud dat de vergunningen binnen zouden zijn), maar de 'binnendienst' contactpersoon zei dat het wel wat later zou worden.
Echter sinds vorige week wordt er op het stuk land links naast ons EN het 2e stuk rechts van ons (snap je dat nog?) al begonnen met de voorbereidingen voor het bouwen van huizen. Via het stuk direct rechts van ons is het de bedoeling dat straks de bobcat binnen kan komen, dus we proberen zo goed mogelijk de druk erop te houden dat ze zodra de vergunningen binnen zijn zsm aan het graven gaan... Stel je voor dat ze ineens niet meer daarlangs zouden kunnen, dan moet er misschien met de hand gegraven gaan worden. En dat zou een onverwachte kostenpost zijn ...

Eutrice:
Leuk om te horen, dank je. En laat gerust eens een comment achter op de weblog, dan zie ik ook dat er inderdaad wel naar gekeken wordt ;-) (bedel, bedel, .... ;-) ;-) ;-) )

Hoi Peter en Ellen

Gefeliciteerd met jullie contractverlenging.
Komen er snel een bakkie cappucino op drinken.

Groetjes Erna

Eutrice:
Leuk om te horen, dank je. En laat gerust eens een comment achter op de weblog, dan zie ik ook dat er inderdaad wel naar gekeken wordt  (bedel, bedel, ....    )

:grin: :grin: Zal er volgende keer een berichtje bij zetten hoor, beloofd!

Leuk om te horen, dank je. En laat gerust eens een comment achter op de weblog, dan zie ik ook dat er inderdaad wel naar gekeken wordt  (bedel, bedel, ....    )

tip: www.google.com/analytics/home/
Daar kan je mee zien hoeveel bezoekers je gehad hebt en van waar ze komen.
Maar een comment achterlaten is wel leuker natuurlijk!

groetjes,
An

Heb geprobeerd een berichtje achter te laten , volgens mij mislukt ben geloof ik zeer onhandig met computers.
Maar kan beamen dat de foto's prachtig zijn.

Groetjes Erna

Ook mij lukte het niet, ben ook geen computerheld. Als ik op "comments" klik krijg ik een of ander duitse rare text... MAAR...! Pemberton is inderdaad prachtig! Heb de 3 grote bomen ook beklommen. Deden een flauw spelletje waarin iemand onder de boom zgn dood op de grond lag na uit de boom te zijn gevallen. Ik maakte er een foto van maar liet de camera vervolgens per ongeluk vallen, oei...

@Erna: Het is je gelukt hoor! Hij staat erbij.

@Mariekske: Kan het zijn dat je ergens op je pc een of andere instelling hebt waardoor de taal die die laat zien in de comments box Duits is? Het zou moeten werken ;-)

@An: Goede tip. Eerste test had als effect dat de kleur van mijn weblog veranderde (witte achtergrond ipv grijs). Dus dat moet ik nog eens wat beter uitproberen.

@Eutrice: Ik houd je eraan hoor ;-)

Het is toch geen weer om te gaan zwemmen.
We komen het zwembad wel inwijden hoor als het zover is....

Hi te gek zeg jullie eigen zwembad, wordt het trouwens solar heated?
Ons zwembad is dat nl niet en is nog maar 16 graden, mij krijg je daar niet in.
In ieder geval wel heel erg lekker in de zomer, en voor je het weet is het weer zo ver.

Groetjes Erna

Hoi Erna,
Inderdaad solar heating hebben we erbij gekozen. Niet dat je daarmee je bad tot op spa-temperaturen kan krijgen of zo, maar het zou in de winter wel de scherpe kantjes van de kou af moeten kunnen halen ;-)

Wauw zeg dat is helemaal te gek, het hele jaar in je eigen bad zwemmen.
Gelukkig hebben wij hier nog een spa met spa temperaturen, en voor mij banen ga ik nu maar naar het plaatselijke zwembad.
Hopelijk is het snel klaar voor jullie

Groetjes Erna

Back