Perthpete´s laatste stand van zaken

Ha, ha, inderdaad. helemaal vergeten te melden dat ik inderdaad getekend heb... Per 21 january j.l. mag ik mezelf permie noemen..

[quote author=Eerainuh link=topic=2524.msg112630#msg112630 date=1204205103]
Pete werkt dus in een kapsalon.
[/quote]

;-) ;-) Wat je noemt een echte Sea-change ;-) ;-)

Ja toch? En zo kom je nog 's kanten van jezelf tegen die je verrassen :-D Any idea on the next hair fashion?

Jazeker, gezien de lange zomer hier in Perth (hottest in 30 years) wordt er steeds meer gevraagd naar een standje 0 kapsel ...

Ahhhh, dus niet permanent krullen, maar permanent bold? Heel raar, maar Steve is daar helemaal niet zo enthousiast over.... :-D

ho, ho, moet je eerst hier geweest zijn om je kaal te laten scheren ... ehhh, ik bedoel om kapsel standje 0 te krijgen ..

Shit, wat een zuunigheid. Ken d'r nie één gratis PP-Petje van af? Overigens zitten we in dezelfde business nou. Niet dat ik permanenten doe, maar ik knip en scheer. En dat zonder opleiding. Jij ook hè? :-D

Hee, hoe is het zwembad trouwens bevallen deze zomer?!

OK, OK, ik zal eerlijk zijn... de kapster in huis ben niet ik, maar is Ellen. En ze knipt er maar 1, dat ben ik ;-). En niet standje 0 trouwens, daar ben ik nog niet helemaal aan toe ;-) ;-).

Het zwembad bevalt uitstekend!! Zowel voor Ellen die bijna dagelijks haar baantjes trekt (60 of zo) als voor mij die er eigenlijk alleen maar wat meer in ' speelt' zeg maar. Ook geweldig om na een dag werken (wel op kantoor, maar je krijgt het toch warm, ook van op een stoel zitten in een redelijk airconditioned office) even lekker het water in te plonzen.
Nog even over die cover: het scheelt echt bergen water en chloor!! We hebben er geen seconde spijt van.

Alleen die overkapping, dat wil nog niet vlotten. Enkele weken geleden zijn we langsgeweest bij het bedrijf dat dat gaat plaatsen, en hoorden dat de gemeente een beetje lastig is (zoiets als mondeling ja zeggen en even later toch weer een architecten-tekening willen hebben en zo). Twee weken geleden is er wel weer iemand van het bedrijf langsgeweest om detail metingen te doen, maar daarna weer radio stilte. En voor zover we weten zouden ook wij een copie van de gemeentelijke toestemmings brief moeten krijgen wanneer die er is, en die is er nog niet... (BTW: oorspronkelijk was de planning dat de overkapping in januari klaar zou zijn ;-) Het begint al te wennen die planningen hier).

Haha, hier hetzelfde. Ik doe Steve z'n haar (maar hij toch niet de mijne!). Als ik zijn haar bijwerk gaat dat ongeveer zo: bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzwwwwwsssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzssssszzzzzzz.

Hee, goed hè, die cover! Ik wist wel dat jullie er blij mee zouden zijn. Het is verbazingwekking hoeveel water je door de wind kwijtraakt, meer nog dan door de zon.

Gehannes met die overkapping zeg! Ach, we zullen maar denken dat er in ieder geval goed over nagedacht wordt...? Hoe beviel het trouwens zonder overkapping? Veel last gehad van het zwarte stof van de nursery? Want zelfs als dat op de cover valt, het is bij het oprollen moeilijk te voorkomen dat het in het water terecht komt. Meegevallen?

Goh, heb je misschien stiekem hier een paar dagen over het hek staan kijken?? ;-). Inderdaad die cover helpt niet tegen alles, zeker niet tegen zand. Dta gaat dan toch wel grotendeels weer het bad iin, waar het dan weer door creepy crawler of de stofzuiger uitgezogen wordt... De nursery heeft wel een maand of wat (2 of 3) geleden een soort papier-mulch laagje over de grote berg laten gooien die vlak achter ons huis ligt, en dat scheelt wel wat. Langs niet alles helaas, want er ligt nu eenmaal heel veel meer zand op dat terrein... Affijn, als het goed is gaan ze ook dat langzaam aan ontwikkelen en huizen op bouwen. Kan nog wel een jaartje of 2,3 duren (en dat zal dan ook wel) maar geduld hebben we ondertussen wel .. ;-)

We zullen wel blij zijn wanneer ook de overkapping er is. Wanneer we dan ook de open stukken (van de rand van de overkapping totde schutting zeg maar) met shade-cloth afwerken, dan houden we waarschijnlijk het grootste deel van het zand ook wel tegen ...

BTW: Als Ellen mijn haar doet is het deels bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzz, maar ook nog wat knip, knip, knip, knip. knip ..... en ik lekker een boekje lezen ondertussen, wat wil je nog meer ;-) ;-)

Jahaaa, ik weet álles! Nee joh, iedereen zal tussendoor z'n cover moeten schrobben, want bladeren, bloemen, vleermuizenpoep, noem het maar op, alles wat normaal in je zwembad flikkert, valt nu op je cover. Een zwembad is heerlijk, maar ook best veel werk, plus ook niet het goedkoopste geintje. 't Is dat 't hier zo heet is!

Nou, Steve heeft vanavond ook weer z'n wekelijkse porcepine-treatment gehad :) Die draagt dus altijd een pet buiten, ja ;-)

Fijn weekend nog, ik vlieg morgen weer naar NZ, beetje afkoelen :)

[quote author=Eerainuh link=topic=2524.msg112780#msg112780 date=1204372919]
Fijn weekend nog, ik vlieg morgen weer naar NZ, beetje afkoelen :)
[/quote]

Hmm, goede reis hoor! En niet teveel afkoelen zou ik zeggen ;-) Wij gaan morgen gewoon weer een lekker stukkie wandelen (<> afkoelen ;-)

Ha, ha, dank je nog Dijnnas (he, alweer een maand voorbij).

Laatste nieuwtje (voor mijzelf heel spannend natuurlijk) is dat ik morgenmiddag dan eindelijk mijn nieuwe bolide ga ophalen.... De donkerblauwe 300C Hemi (zoals aangekondigd in het grote auto topic).

Ergens in de komende weken zal ik wel wat fotos maken denk ik en wat plaatsen .. (zo trots als een pauw natuurlijk :) ).

Back