[quote author=kookaburra link=topic=2524.msg115592#msg115592 date=1207508394]
Jeeutje.. hoop niet voor jou dat het praatje over "compensatiegedrag" op jou van toepassing is, anders heb je veeeeeeeeeel te compenseren :grin: [/quote]
Ha, ha, nee hoor! Dat heeft niets met compensatie te maken ;-)
Toen ik de auto (3 jaar geleden in Canada) de eerste keer zag was ik in feite op slag verliefd. 2 Jaar geleden een keer een proefritje gemaakt in NL (wetende dat hij daar toch te duur zou te zijn om te kopen). Toen een jaartje geleden hier ook weer en proefrit en jawel, nog steeds geweldig ... Nu (weer een jaar later eindelijk genoeg gespaard om te de sprong te wagen).
[quote author=kookaburra link=topic=2524.msg115592#msg115592 date=1207508394]
vraagje: waarom zitten er in de "gearbox" van die trappetjes? Normaal gesproken kun je rijdend de wagen toch nooit van D(rive) in R(everse) duwen?
[/quote]
Tja, geen idee. Er zxal een reden voor zijn, maar dat zou je Chrsyler / Jeep moeten vragen denk ik. Waarschijnlijk gewoon een manier om de verschillende standen mechanisch te beveiligen i.p.v. electronisch of zo...