Perthpete´s laatste stand van zaken

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg115318#msg115318 date=1207269879]
Het is maar goed voor je dat de benzine prijs gedaald is.
[/quote]

Ha, ha, je hebt wel gelijk Wilco, maar van de andere kant kun je natuurlijk niet een V8 kopen als je je druk wilt maken om de benzine prijzen :) Comes with the Territory, zeg maar (niet de Northern, en niet de Ford).

Eerste impressie na de eerste 30 km :  GEWELDIG .... Zoeven tot de derde macht. En dan bij full throttle die een dubbele (of was het nou driedubbele, morgen maar weer even testen) kickdown geeft... man, een droomauto!!

[size=6pt]Ok, even in kleine lettertje wel even melden dat de cd-wisselaar (6-cd-in-dash) kennelijk niet goed is, de werkt niet. Nieuwe is besteld, wordt over een week verwacht... maar dat mag de rijpret niet drukken :)[/size]

[quote author=perthpete link=topic=2524.msg115382#msg115382 date=1207317718]
Ha, ha, je hebt wel gelijk Wilco, maar van de andere kant kun je natuurlijk niet een V8 kopen als je je druk wilt maken om de benzine prijzen :) Comes with the Territory, zeg maar (niet de Northern, en niet de Ford).

Eerste impressie na de eerste 30 km :  GEWELDIG .... Zoeven tot de derde macht. En dan bij full throttle die een dubbele (of was het nou driedubbele, morgen maar weer even testen) kickdown geeft... man, een droomauto!!

[size=6pt]Ok, even in kleine lettertje wel even melden dat de cd-wisselaar (6-cd-in-dash) kennelijk niet goed is, de werkt niet. Nieuwe is besteld, wordt over een week verwacht... maar dat mag de rijpret niet drukken :)[/size]
[/quote]

Waar blijven de foto's??
Wel op Perthpete niveau en in groot formaat SVP :wink:.

Bart

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg115484#msg115484 date=1207403703]
Mag ook wel voor die prijs.
Het is dat Silvia het geen mooie auto vind.
[/quote]

Tja, het is zeker een auto die niemand onberoerd laat. You love it or you  hate it ;-)

Over de prijs, ik denk (en vind tot dusverre ook) hetzelfde als wat de vakpers erover riep toen die pas uitkwam: een auto die de helft kost van de vergelijkbare concurrent-modellen ....

[quote author=Tekkel link=topic=2524.msg115485#msg115485 date=1207404144]
Waar blijven de foto's??
Wel op Perthpete niveau en in groot formaat SVP :wink:.
Bart
[/quote]

Effe geduld Bart... het weer was niet erg fotogunstig zeg maar (superveel regen gisteren).. Ze komen nog (en in groot formaat, do not worry)

Ok, voor nu even:
Binnen foto:
2392235962_1acfec8f81.jpg

Buiten foto (hij past maar net op de foto eigenlijk):
2392241156_02d8425625_b.jpg

Jeeutje.. hoop niet voor jou dat het praatje over "compensatiegedrag" op jou van toepassing is, anders heb je veeeeeeeeeel te compenseren  :grin: Vind het een belachelijke patserbak! :wink: vraagje: waarom zitten er in de "gearbox" van die trappetjes? Normaal gesproken kun je rijdend de wagen toch nooit van D(rive) in R(everse) duwen?

[quote author=kookaburra link=topic=2524.msg115592#msg115592 date=1207508394]
Jeeutje.. hoop niet voor jou dat het praatje over "compensatiegedrag" op jou van toepassing is, anders heb je veeeeeeeeeel te compenseren  :grin: [/quote]

Ha, ha, nee hoor! Dat heeft niets met compensatie te maken ;-)
Toen ik de auto (3 jaar geleden in Canada) de eerste keer zag was ik in feite op slag verliefd. 2 Jaar geleden een keer een proefritje gemaakt in NL (wetende dat hij daar toch te duur zou te zijn om te kopen). Toen een jaartje geleden hier ook weer en proefrit en jawel, nog steeds geweldig ... Nu (weer een jaar later eindelijk genoeg gespaard om te de sprong te wagen).

[quote author=kookaburra link=topic=2524.msg115592#msg115592 date=1207508394]
vraagje: waarom zitten er in de "gearbox" van die trappetjes? Normaal gesproken kun je rijdend de wagen toch nooit van D(rive) in R(everse) duwen?
[/quote]

Tja, geen idee. Er zxal een reden voor zijn, maar dat zou je Chrsyler / Jeep moeten vragen denk ik. Waarschijnlijk gewoon een manier om de verschillende standen mechanisch te beveiligen i.p.v. electronisch of zo...

[quote author=Inacar link=topic=2524.msg115603#msg115603 date=1207526856]
Ik kan de tweede foto niet zien![/quote]

Dat is raar... als dat zo blijft maar even laten weten? (Anderen zien hem wel, gezien de reacties :)).

[quote author=Inacar link=topic=2524.msg115603#msg115603 date=1207526856]
Hei, en waar zit je handrem? [/quote]

;-) Dat is in feite een voetrem. OP zijn Amerikaans zeg maar. klein voetpedaaltje links van de rem. Intrappen met de voet om op de rem te zetten en met de hand een handeltje rechts om hem te releasen ...

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg115612#msg115612 date=1207530011]
Nog geen eigen nummerbord Peter?
Zoiets van: my beast
[/quote]

Ik ben dat wel van plan ja. Ik heb al wel wat vooronderzoek gedaan, maar moet nog bij een license centre langs voor de precieze mogelijkheden. Ik wil eigenlijk een 'slimline' nummerplaat voor en een gewone achter. Maar ik denk aan een 9-karakter nummerplaat, en online geeft de DPI geen mogelijkheid voor een normaal formaat nummerplaat met 9 posities ...
Helaas zijn de license centres alleen door deweeks open en tot 4.30.... Maar het gaat komen ....

Er is een centre vlak bij Ellens werk, bij City West.

Er zijn meerder auto's die zo'n automaat hebben. Ach iedereen wil iets anders zijn dan de rest van de meute.

[quote author=Inge link=topic=2524.msg115624#msg115624 date=1207535928]
Geweldige auto Pete!! Ik vind vooral de station uitvoering erg mooi.
[/quote]
Dank je!!

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg115627#msg115627 date=1207538473]
Er is een centre vlak bij Ellens werk, bij City West.
[/quote]

Grappig, tegenwoordig is dat vlak bij mijn werk (ik zit nu in Havelock Street), Ellen werkt momenteel in East Perth (Adelaide Tce) ;-)
Ik zal in de komende dagen eens kijken of ik een half uurtje/uurtje kan vinden tussen door om er langs te gaan ..

Back