Perthpete´s laatste stand van zaken

Ik neem aan dat ook jij wel eens pauze heb.....
Of zit je dan continue achter dit forum?  :roll:
(Of te kijken waar je goedkoper benzine kan kopen)

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg115632#msg115632 date=1207543160]
Ik neem aan dat ook jij wel eens pauze heb.....
Of zit je dan continue achter dit forum?  :roll:
(Of te kijken waar je goedkoper benzine kan kopen)
[/quote]

HA, HA, inderdaad heb ik wel eens pauze (elke dag zelfs, jij niet dan?). Maar ik houd die pauzes zo kort mogelijk, ik ga liever eerder naar huis wanneer dat kan ;-)

Goedkopere benzine? Nou, moet dan wel flink goedkoper zijn.. Een klein stukje omrijden en het heeft al geen zin meer ... ;-)
Gelukkig hoef ik me over de benzineprijs niet bovenmatig druk te maken ;-) ;-) ;-)

Ik heppum (of haar?) gezien! Zal wel de settings zijn op t werk, dat ik niet jeloers mocht worden achter het scherm.
Sjieke bak hoor: Grrrrooooaaaaaar!

Inacar

Pete, gave auto hoor!
Staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje!
Moet nog maar even wachten, gaat een beetje moeilijk in de container denk ik.
Maar éh, als ik er dan straks eindelijk ben, dan wil ik wel eens een stukkie met je meerijden hoor! :p

Groetjes, Marie

Yep, prachtig speelgoed. Je ziet ze hier in NL trouwens ook steeds meer.. prachtige auto. Nooit in gereden. Wel in meegereden! Gaaf man, dat het in Oz wel mogelijk was..:)

Ha-ha die PP, enjoy the ride! Persoonlijk ben ik helemaal verslingerd aan de original Mini Cooper...mijn moeder reed er in eind jaren 70...prachtig en dan dat geluid...maar is ahum zeg maar de natuurlijke tegenpool van wat jij zojuist aangeschaft hebt...past waarschijnlijk integraal in jouw kofferbak... :grin:
Ieder zijn ding!  :roll:

Cheers,
Tampet

[quote author=Luuk link=topic=2524.msg115709#msg115709 date=1207595291]
Yep, prachtig speelgoed. Je ziet ze hier in NL trouwens ook steeds meer.. prachtige auto. Nooit in gereden. Wel in meegereden! Gaaf man, dat het in Oz wel mogelijk was..:)
[/quote]
3 weken lang, in Califonia, Luuk.
300C1.jpg

300C2.jpg

Een wereld auto! (alleen geen Hemi)

Bart

Niet op de benZine prijs te letten?
Het is toch geen diesel?

Eene pauzes. Uiteraard. Even lekker Kings Park in. Effe uitwaaien en die duffe spinnewebben weg laten blazen.

Nice car; ik had 'm (ook niet de Hemi) gehuurd op m'n windsurftrip op Oahu 3 jaar geleden

2397006463_5d48cd7fb3_o.jpg

Maar voor mij niet een auto om in Oz te hebben ;-) Liever een Toyota Landcruiser... volgend jaar....

[quote author=Inacar link=topic=2524.msg115664#msg115664 date=1207563293]
Ik heppum (of haar?) gezien! Zal wel de settings zijn op t werk, dat ik niet jeloers mocht worden achter het scherm.
Inacar
[/quote]

Hmmm, ik denk dat ik het op hem houd, anders is het net zo'n bodybuildster die teveel getraind heeft ;-) ;-)

[quote author=Inacar link=topic=2524.msg115664#msg115664 date=1207563293]
Sjieke bak hoor: Grrrrooooaaaaaar!
Inacar
[/quote]

Ik hoor het al, je wilt ook een keer meerijden terwijl ik effe plank ....

[quote author=tweety link=topic=2524.msg115721#msg115721 date=1207601626]
Bon gekregen Bart??
[/quote]
Nee hoor, da's het "Prefferred Parking" bewijsje.
We hebben gewoon 10 dollar extra betaald, daarmee mochten we bij Universal studios voor de deur parkeren :p
Ja, ik kon natuurlijk makkelijk dat hele eind naar de ingang lopen, maar Boris was toen nog maar 3,5 jaar :wink:

[quote author=Jan Katers link=topic=2524.msg115742#msg115742 date=1207620541]
Nice car; ik had 'm (ook niet de Hemi) gehuurd op m'n windsurftrip op Oahu 3 jaar geleden

Maar voor mij niet een auto om in Oz te hebben ;-) Liever een Toyota Landcruiser... volgend jaar....
[/quote]
Da's wel een heel coole foto; op het strand en een surfplank op het dak :up:

Bart

[quote author=shelley2 link=topic=2524.msg115668#msg115668 date=1207566578]
Wauw een saloon, veel plezier ermee.
[/quote]

Dank je wel hoor! Gaat het goed met de cursus? Op planning voor einde van het jaar terug in Perth?

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg115732#msg115732 date=1207609289]
Niet op de benZine prijs te letten?
Het is toch geen diesel?

Eene pauzes. Uiteraard. Even lekker Kings Park in. Effe uitwaaien en die duffe spinnewebben weg laten blazen.
[/quote]

Nee, duidelijk geen diesel ... nog maar eens herhalen: 5.7V8 benzine. 250kW, duidelijk geen diesel ;-) ;-) ;-)

Tja, de pauze (als ik er de tijd voor neem) is meestal toch een kwestie van even naar de croissanterie lopen voor een lekker broodje vergezeld van een net-an cappucinootje. Even op het terrasje voor de deur verorberen en weer terug... Niets mis mee moet ik zeggen!

[quote author=Marie en Dan link=topic=2524.msg115705#msg115705 date=1207593986]
Pete, gave auto hoor!
Staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje!
Moet nog maar even wachten, gaat een beetje moeilijk in de container denk ik.
Maar éh, als ik er dan straks eindelijk ben, dan wil ik wel eens een stukkie met je meerijden hoor! :p

Groetjes, Marie
[/quote]

Niet alleen moeilijk in de container, maar dan ook nog links-gestuurd, NL-specs etc.. Om het maar niet over de prijs te hebben daar UP-ABOVE  :x

Laat maar horen wanneer je in Perth bent hoor, lukt vast wel om een keertje mee te rijden ;-)

[quote author=tampet link=topic=2524.msg115717#msg115717 date=1207599963]
Ha-ha die PP, enjoy the ride! Persoonlijk ben ik helemaal verslingerd aan de original Mini Cooper...mijn moeder reed er in eind jaren 70...prachtig en dan dat geluid...maar is ahum zeg maar de natuurlijke tegenpool van wat jij zojuist aangeschaft hebt...past waarschijnlijk integraal in jouw kofferbak... :grin:
Ieder zijn ding!  :roll:

Cheers,
Tampet
[/quote]

Hmmm, ooit nog eens een vriendinnetje gehad in Helmond, haar eerste autootje was ook zo'n mini cooper... heel grappig om te zien, maar erin (mee-) rijden was wel een beetje een uitdaging, elke auto was groter, dus kon je nooit goed voor je uit kijken. En dan ook nog eens (gevoelsmatig) met je billen een paar milimeter boven het weg dek .. brrrr... Maar zoals je zegt: ieder zijn ding (ik zou het je alleen niet aanraden in AU ;-).

[quote author=Jan Katers link=topic=2524.msg115742#msg115742 date=1207620541]

[/quote]

Niet-hemi ook duidelijk te herkennen aan de koplampen: de niet-Hemi heeft de ' hele' stukken glas ervoor, de Hemi heeft (ahw) passend glas....

En over in AU hebben: tja, als je (zoals ik) voornamelijk de grote stad 'doet' dan heeft een echte 4WD niet heel veel zin... (Ok, Wilco, als je er regelmatig mee op stap gaat is dat natuurlijk anders ;-).

Back