Perthpete´s laatste stand van zaken

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg115759#msg115759 date=1207628618]
Zeker de 200 serie?
Even doorsparen
[/quote]

Nee hoor: gewoon eentje van zo'n 15 jaar oud... anders moet ik er nog zuinig op zijn ook!

En Perthpete: ieder z'n eigen wensen voor een auto hoor. Ik geef toe dat wij ook 90% van de kilometers in en rondom Brisbane maken. Maar we hebben wat plannen voor wat (langere) trips in de outback en voor 4WD dagtrips in de buurt (de zandeilanden hier + tracks in National Parks)

[quote author=Tekkel link=topic=2524.msg115789#msg115789 date=1207645148]
Hi PP,

Ik heb wat leuks gevonden om te doen als je mij voor een toertje komt ophalen (eind dit jaar??).
Hier is de link :grin:

Bart
[/quote]

;-) Klinkt leuk ... alleen vermoed ik dat mijn auto dan net effe bij de dealer staat voor onderhoud ;-) ;-) ;-)

[quote author=Jan Katers link=topic=2524.msg115788#msg115788 date=1207645038]
En Perthpete: ieder z'n eigen wensen voor een auto hoor. Ik geef toe dat wij ook 90% van de kilometers in en rondom Brisbane maken. Maar we hebben wat plannen voor wat (langere) trips in de outback en voor 4WD dagtrips in de buurt (de zandeilanden hier + tracks in National Parks)
[/quote]

Helemaal waar Jan! Ik moet zeggen dat ik toen ik 2 jaar geleden hier aan kwam ook overwoog om te gaan kijken of ik een beetje 4WD leuk zou vinden. Zelfs een mailtje of wat er aan gewaagd richting 4WD clubs of ze 'geinteresseerden' meenamen op een dag uitje of zo. Heb ik echter nooit enige reactie op gehad. ook realiseer ik me heel goed dat de echte 4WD uitjes bijna altijd meerdaagse uitjes zijn met kamperen o.i.d. en kamperen is nu eenmaal helemaal niet 'mijn ding'....
Kopen van een (oude!) dikke 4WD zou ik ook overwegen als ik 4WD zou zijn gaan doen. Zou geen krassen willen op een nieuwe zeg maar ;-).

Dus: helemaal de juiste keus voor je Jan!!

:D Prachtig die foto's.. :)

Met deze man & auto 's nachts keihard door de duinen gesjeesd.. :D

n735909553_310844_4056.jpg

En hier rij ik zelf in onze huur 4WD, in het noorden van W.A. :)

n735909553_310859_8434.jpg

Ik moet zeggen dat ik toen ik 2 jaar geleden hier aan kwam ook overwoog om te gaan kijken of ik een beetje 4WD leuk zou vinden. Zelfs een mailtje of wat er aan gewaagd richting 4WD clubs of ze 'geinteresseerden' meenamen op een dag uitje of zo. Heb ik echter nooit enige reactie op gehad. ook realiseer ik me heel goed dat de echte 4WD uitjes bijna altijd meerdaagse uitjes zijn met kamperen o.i.d. en kamperen is nu eenmaal helemaal niet 'mijn ding'....

Wel, wij hebben regelmatig visitors tijdens onze dag trips.
Deze zaterdag hebben we een trip naar Wedge, maar ik laat deze schieten door andere bezigheden. Anders had je meegekund.
Als je het wil Peter, zal ik je de eerst volgende dagtrip mee uitnodigen. Zal ik niet doen als het de Mundaring Powerline Trek is, heb je kans dat je Territory het niet overleeft. Anders weet ik nog wel een mooi stukje duin/strand.

Laat maar horen wanneer je in Perth bent hoor, lukt vast wel om een keertje mee te rijden 

Thanks, Pete! Daar hou ik je aan!  :evil:

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg115808#msg115808 date=1207657470]
Als je het wil Peter, zal ik je de eerst volgende dagtrip mee uitnodigen. Zal ik niet doen als het de Mundaring Powerline Trek is, heb je kans dat je Territory het niet overleeft. Anders weet ik nog wel een mooi stukje duin/strand.
[/quote]

Kijk, dat is nu net wat ik probeerde voor elkaar te krijgen, maar dan dus niet met onze Territory (dat is uiteindelijk weliswaar A: een AWD, geen 4WD en B: Ellen's auto, niet de mijne ;-) ) maar inderdaad echt als 'gast'. M.a.w. er zou een plekje vrij moeten zijn in één van de andere auto's. B.v. als jij een keer een dagtrip zou gaan maken en Sylvia kan of wil niet mee, dan wil ik (en ik vermoed ook Ellen) graag een keertje instappen ...

[quote author=Marie en Dan link=topic=2524.msg115850#msg115850 date=1207678095]
Laat maar horen wanneer je in Perth bent hoor, lukt vast wel om een keertje mee te rijden 

Thanks, Pete! Daar hou ik je aan!  :evil:
[/quote]

Geef maar een seintje wanneer je in Perth bent...

OK, ik zal aan je denken als er een dagtrip komt en Silvia heeft geen zin om mee te gaan.
Meestal gaan Thirsa en Nayeli wel mee, dus of er plek voor twee is weet ik niet. Maar dat zie ik dan wel weer.

[quote author=Wilsil link=topic=2524.msg115871#msg115871 date=1207703591]
OK, ik zal aan je denken als er een dagtrip komt en Silvia heeft geen zin om mee te gaan.
Meestal gaan Thirsa en Nayeli wel mee, dus of er plek voor twee is weet ik niet. Maar dat zie ik dan wel weer.
[/quote]

Ha, ha, doet me ineens denken aan dat topic in het WA subforum over het 'mannenuitje'.. Waar niet teveel animo voor is ;-).
Maar laat maar weten wanneer je eens zonder 'bemanning' zit .. ;-)

Heej daar,
Cursus gaat goed, vrijdag eerste examen, opweg naar de saloon, haha.
Flauw hoor dat Ellen je niet de Ford wil lenen voor te 4wd-en. Aan de
andere kant ze kan ook niet met een vieze bak aan komen als mevrouw, toch.
Groetjes en hopelijk tot eerder dan eind van het jaar, ligt het banen aanbod
van Excom.

[quote author=perthpete link=topic=2524.msg115775#msg115775 date=1207635268]
BTW Inacar, was die UTE van jullie ook niet een V8 ?
[/quote]

Yep, de ute (crewman) was een V8, maar van Craig's werk. En nu hij in vrachtwagens rijdt zijn we de mooize zwarte crewman kwijt....  :cry:
Wij dromen gewoon verder over een 80-series LandCruiser.... :roll:

Enneh, ik kom inderdaad graag een keertje mee voor een beetje Roaaar! (Jaap Fischer CD in ruil?)
Groet,
Inanastra

[quote author=Inacar link=topic=2524.msg115934#msg115934 date=1207785829]
Yep, de ute (crewman) was een V8, maar van Craig's werk. En nu hij in vrachtwagens rijdt zijn we de mooize zwarte crewman kwijt....  :cry:
Wij dromen gewoon verder over een 80-series LandCruiser.... :roll:

Enneh, ik kom inderdaad graag een keertje mee voor een beetje Roaaar! (Jaap Fischer CD in ruil?)
Groet,
Inanastra
[/quote]

Auch, that's a bummer ... Een vrachtwagen roaaar is toch net effe anders .. ;-).

Jaap Fischer? Who the f... is Jaap Fischer?? (wacht ik zal hem eens effe googelen)

hmmm, er is wel eens eerder over gesproken op het forum geloof ik.... En gisteren wat dingetjes gevonden over hem. Dat heeft mijn dilemma wel vergroot: Moet ik je nu snel een keer uitnodigen om een kijkje te komen nemen en een blokje mee te rijden om:

A. Kans op die CD te maken...

[size=20pt]OF[/size]

B. Juist te voorkomen dat ik die CD tegen wil en dank krijg  ....

:grin:
Whichever is your preference, Perthpete!
Kan je ook de tunes van Jose Gonzalez aanbieden?
Of gewoon een kans om je sjieke slee en zijn kunsten aan iemand te kunnen laten zien? I promise, I'll be impressed!  :cool:

Kspreekunog,
Ineke

Joepie!! Mijn custom plate aanvraag is goedgekeurd ... Een week of 6 geleden heb ik nagevraagd bij DPI of de gewenste custom plate nog beschikbaar was... en jawel dat was ie (NB: Ik weet dat ik niet de enige ben die zich zo noemt... :). Mocht je gaan zoeken naar die andere pp, denk er dan aan dat dat op eigen risico is).

Dus 4 weken geleden naar de DPI om het ingevulde aanvraag formulier in te dienen (en even te betalen :-( ). Vandaag kwam de brief binnen dat ik per heden gemachtigd ben om mijn gewenste custom plate te mogen voeren en dat die klaar ligt bij de DPI in Joondalup. Nu even (zsm ;-)) de huidige kentekenplaten eraf halen en omruilen bij de DPI........

Back