btw Martijn en ik waren er allebei van overtuigd dat jij bij QUT zat :-o. Kunnen wel een keertje koffie drinken! Enne trouwens, Jo zei dat je ook Elisabeth kent. Erica en Ashleigh's moeder Erica en Mattie zitten bij mij in de groep .
[quote author=jufrebekka link=topic=607.msg28373#msg28373 date=1127202844]
btw Martijn en ik waren er allebei van overtuigd dat jij bij QUT zat :-o [/quote]Nee, dat zijn Sally en ik
Trouwens, wanneer gaan we nou eens Catannen?
[quote author=amoz link=topic=607.msg28561#msg28561 date=1127275705]
Morgen 3 uur in de nieuwe koffieshop bij Martijn's werk (als ik rond die tijd mijn hersens op een rij heb). Tot dan dan!
:later:
[/quote]
Hans: Dit gaat over koffiedrinken en niet over Catannen :wink:. Alhoewel je natuurlijk mag komen en Kolonisten mee mag nemen. Ik heb het in ieder geval niet bij me.
Deel II in het slangenverhaal! Vanmorgen zag ik de slang weer liggen. Dus Martijn heeft gauw de camera gepakt. En is wat foto's gaan schieten. Op de computer zagen we dat onze slang.... pootjes heeft... dus geen slang . Maar een lizard. Gelijk even op internet gekeken. En "onze" lizard is waarschijnlijk een blue-tongued lizard. Braaf beestje dat geen mensen naar slakjes en rupsjes eet. Echt wel een goedzak dus. Helemaal niet erg om in de tuin te hebben. Pfff een pak van mijn hart hoor! Het idee om een slang in de tuin te hebben is niet heel ontspannend :?. Maar nu durf ik wel te bbq-en .
Ik heb zo'n blue-tongue vastgehad in Alice Springs. Ze zijn echt schattig én eten het liefst ratten! Dus niet alleen schattig maar ook nuttig om in de buurt te hebben! :-D
LIZZY??? Hij/zij heeft ook al een naam! Een welkome aanvulling dus. :-D
Ze zijn trouwens gek op jam. Maakt niet uit welk. Als je een beetje op hun bek smeert, dan zie je de blauwe tong vanzelf als hij de jam er af wil likken.
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.