Rebekka en Martijn - Brisbane - Qld (Terug naar NL - waarschijnlijk in oktober)

Heb ook even lekker gegluurd!  :), lekker he om je eigen spulletjes om je heen te hebben! Maar hoe zit het nou met die foto van de buitenkant? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar!

enneh....nix mis met die verlanglijstjes!  :up:

Groetjes
Syl

[quote author=Syl link=topic=607.msg19048#msg19048 date=1119575950]
Maar hoe zit het nou met die foto van de buitenkant? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar!
[/quote]

Die foto's heb ik gisteren ge-photoshop-ed, en moet er nog een paar bij maken. Komend weekend hebben we helemaal vrij, dus dan komen ze erbij te staan!

Hey Martijn...

Goed man...ik zit net je foto's te bekijken op je site en ik zie dat je exact dezelfde trackball als ik hebt :) Werkt goed he :p

Dat is Rebekka's trackball. Ik heb een Logitech muis en een Wacom Graphire3 tablet.
Maare wel scherp gezien  :shocking:

[quote author=Lin link=topic=607.msg19030#msg19030 date=1119550737]
Ik heb eens op jullie site rondgesnuffeld, ziet er heel leuk uit!
[/quote]Ja geldt ook voor mij,een hele leuke site.

Hi Rebekka en Martijn,

vinden jullie het niet erg dat iedereen jullie site bekijkt?

Ik heb ook even een kijkje genomen - inderdaad erg leuk (en het roze ziet er idd een stuk beter uit met meubels!) maar het voelde me toch een beetje als gluren bij de buren ;-)

Trude

[quote author=BlizzardofOz link=topic=607.msg19343#msg19343 date=1119916303]
vinden jullie het niet erg dat iedereen jullie site bekijkt?
[/quote]

Als we het erg hadden gevonden, dan hadden we het niet op internet moeten zetten :wink:.  Aangezien het wel op internet staat, zou ik zeggen: gluur lekker rond! :shocking:

Bedankt voor de buitenfoto's!! :) Want daar was ik inmiddels ook heel benieuwd naar. Ziet er heel goed uit allemaal zeg en dat zo dicht bij de stad! Perfect. Enneh....ruimte zat voor een BBQ in de backyard :up: Fietsen zien er ook helemaal flitsend uit, vind het wel dapper hoor. Way to hillie for me op de fiets hier. :-o

Groetjes
Syl

Vandaag was het fietsen ook niet zo leuk  :cloud: :depressed: :cloud: :depressed: :freezing: Dus alle toekomstige Brisbane gangers met een container: vergeet je pluutje en de regenpakken niet  :up:

Deel 115 in "Werken in het onderwijs in Queensland"  :lol:

Vandaag (de scholen zijn vandaag weer begonnen) het district office gebeld. Blijk ie gesloten te zijn. En daarmee bedoel ik: permanent gesloten  :-o. Dus een algemeen nummer gebeld. Ik leg mijn situatie uit. Een beetje onder het mom van: ik meld mij om als juf aan het werk te gaan :up:. Zegt de mevrouw van "education queensland", ja maar heb je je al ingeschreven bij "Education Queensland"? Ik zeg: ja hoor!  :up: Ik heb een Board of Teacher Registration nummer! Nee, zegt ze, ik bedoel bij EQ, das iets heel anders  :-o "Que??" Het is "heel makkelijk": Even een application form invullen. En ik stuur je ook wel een informatieboekje toe. Wat blijkt: ik kan weer een paar formilieren gaan invullen, al mijn papieren gecertificeerd laten kopieren. En dan alles opsturen om ondertussen blij te wachten tot ze tijd hebben om mijn gegevens te bekijken. Ik heb met die mevrouw afgesproken dat ik wel even live langskom. Zonder kopien, maar gewoon met de originelen. Dan mogen ze het mooi zelf kopieren! HA, dat zal ze leren  :-D. Maar ik ben er niet echt blij mee. Af en toe denk ik met weemoed terug naar mijn prima baan in Nederland. Vaste baan, met een goed inkomen, dichtbij ons huis, fijne collega's...  :cry:. Maar goed, we gaan maar weer door en proberen toch maar weer alles in te vullen. Met het idee dat ik in het onderwijs werk kan vinden. En als iemand anders ondertussen in Brisbane een hele leuke baan weet...  :cool: kom maar op!

Hee Rebekka!

Jep, ze zijn hier dol op paperwork. Maak je borst maar nat, want dit is vast niet het laatste formulier wat je moet invullen!

Leuke baan? Wil je me komen helpen in het lab met cloneren van een paar proobjes? Altijd welkom!  :up:

Tot donderdag,

Annemiek

Ja aan papieren en formulieren hebben ze hier geen tekort! Daar zit ik ook niet mee hoor. Ik ben het invullen wel gewend. Alleen is het zo vervelend als ze niet van te voren zeggen wat je nou allemaal moet doen. Ach we zien wel. Enne vertel mij donderdag maar wat mijn werk gaat inhouden  :-D  :up:.

[quote author=amoz link=topic=607.msg19908#msg19908 date=1120532861]
cloneren van een paar proobjes?
[/quote]

Wat zeg je?? Is dit slang voor: Het doneren van een paar problemen? :-D

[quote author=Maluka link=topic=607.msg19912#msg19912 date=1120540605]
[quote author=amoz link=topic=607.msg19908#msg19908 date=1120532861]
cloneren van een paar proobjes?
[/quote]

Wat zeg je?? Is dit slang voor: Het doneren van een paar problemen? :-D
[/quote]

Zoiets ja  :wink:

Nou Rebekka's papieren om als leerkracht aan de slag te kunnen zijn allemaal op de bus. Heeft wat voeten in de aarde gehad (alle kopiën moesten gecertificeerd worden :-o, gelukkig kan dat gratis bij de Justice of the Peace), maar hopelijk gaat het nu allemaal goed komen.

Back