Goed, ik ben net klaar met eten. Tijd om even mee te delen hoe mijn interview gesprek ging.
Volgens mij ging het wel goed. Er schijnt ergens nog een Nederlandse juf te zijn. Maar daar hadden ze nog geen contact mee op kunnen nemen. Het cv dat ze hadden was ook al weer uit 2003 en ze hadden geen idee of die persoon zelfs nog in Brisbane woonde
. Als ze daar geen contact mee op kunnen nemen, dan krijg ik de baan sowieso.
Anyway, ze vertelde een beetje over het instituut en over hoe het in zijn werk gaat. Het gaat om een vrouw die Nederlands wil leren om met haar familie te kunnen communiceren. Ik krijg $39.90 per uur betaald. Ook niet verkeerd (zeker als je het vergelijkt met de 16 dollar die ik bij de kinderopvang betaald krijg
). Het klinkt dus allemaal heel goed, en ik ben benieuwd. Ik krijg het voor woensdag te horen en dan kunnen we alles zo snel mogelijk gaan regelen. Ik zal het allemaal wel op internet zetten, als ik meer weet. Wat wel fijn is, is dat ik er
gewoon nog mijn andere werk naast kan doen. Dat zal ze bij de kinderopvang ook wel blij maken. En wie weet als de huidige Nederlands juf opeens ziek is/op vakantie is/niet terug komt van vakantie (zoals
ze vorig jaar heeft gedaan). Dan kennen ze mij al. Bovendien, het staat heel goed op mijn CV en het is goede ervaring.
Dan ga ik nu weer verder lezen in "de ontdekking van de hemel". Jeetje
van een verslavend boek!