Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Haaaa, heb het gezien  :-D :-D :-D

Helemaal leuk joh!  :lol:

En Sander, ik moest van Rob ff zeggen dat je Engels harstikke goed is hoor!!!  :wink:

Hgr, Rob & Jeanine

Ook wij hebben zitten kijken :)

Goed man!! Leuk item!!

Maarre...ik wil die ambassadeur nog wel eens spreken.....wat nu 2/3 jaar relevante werkervaring.....Dat heb ik...heb eind deze maand nl. precies 5 jaar relevante werkervaring......

Oke we stonden eerst in de krant en nu waren we op televisie, als iemand handtekeningen wil hoor ik het wel  :rotflmao:

Syl, je kunt het downloaden vanaf de site van RTL4...maar dat zal pas vrijdagmiddag NL-tijd zijn (volgens anderen  op dit forum).....heb het zelf nog nooit gedownload, maar is misschien het proberen waard....

Hoi Sander en Linda,

Leuk om jullie ook eens op tv te zien. 't Was wel een beetje kort vind ik. En Sander; er is niets mis met je engels hoor.

Groetjes,
Erna

Mijn tante belde meteen nadat het afgelopen was "Die man die zei iets over 2 tot 3 jaar werkervaring... Kunnen jullie nu dan toch weg?" Neeee... Annette... jammer genoeg niet. Vond ik eigenlijk niet echt handig wat die man zei. Hij had er beter bij kunnen zeggen dat dat niet in alle gevallen zo is.
Mark vertelde dus dat het 2 bekenden waren van ons die dus in dat stukje zaten en dat vond ze wel erg leuk.
Het was een leuk stukje! En wat is de woonkamer leeg! ;)

Thanks Maluka!!! :up: Heb inmiddels de website gevonden maar stond er nog niet op, Lin hoe heet het programma/artikel??

Groetjes
Syl

Wat leuk om jullie om tv te zien. Ik ben jaloers op jullie dat jullie binnenkort weg gaan. Veel succes met de laatste loodjes! :up:

Voor degenen die het via internet willen zien. Ik heb gistern gemaild met rtl 4 en ze vertelden me dat het vanmiddag op hun inetrnet site http://www.rtl.nl/actueel/editienl/ te zien moet zijn. Misschien bij archief links onder op hun webpagina.

Als ik met het goed herinner heet het item Australië wil ons. Maar misschien weten anderen de juiste titel

Het staat er inmiddels op en heet geloof ik "Australie zoekt werknemers" Ik kan het op m'n werk alleen niet openen, maar goed... Heb het gisteren toch gezien :)

Wat leuk!!!!!! Heb net even gekeken. Leuk Lin & San! en wat een lieverdjes zeg die twee meiden.  :up:

Groetjes
Syl

nog even..........

:-D :-D Bedankt voor jullie leuke reakties! Wij hebben enorm gelachen en vonden het een onwijs leuke ervaring! Ook bedankt voor het zoeken naar de link, heb het gelijk naar mijn paps down under gestuurd!

Harstikke leuk om te zien, fijn hè Sander als ze je zo voor het blok zetten  :evil:, ik denk (weet het wel zeker) dat ik op dat moment ook niet zo spraakzaam zou zijn  :-D

Groetjes Miranda

Leuk he is dat als je even in de picture staat.

We hadden hetzelfde gevoel toen we in de ViVa stonden.

gr.

Patrick

Hi Lin en San.

Wat is dat filmpje leuk van jullie, en nu heb ik ook je Mum gezien.
Ik vindt dat het programa goed is over gekomen,en natuurlijk een leuke herinering
als jullie 60 zijn met alle grandkids, dan zeggen jullie, weet je nog wel!!!!!!!!!!  :gramps:
Sander je heb goed geantwoord op zo'n stommen vraag.

Gr Ineke  :up:

Back