Maarre...ik wil die ambassadeur nog wel eens spreken.....wat nu 2/3 jaar relevante werkervaring.....Dat heb ik...heb eind deze maand nl. precies 5 jaar relevante werkervaring......
Syl, je kunt het downloaden vanaf de site van RTL4...maar dat zal pas vrijdagmiddag NL-tijd zijn (volgens anderen op dit forum).....heb het zelf nog nooit gedownload, maar is misschien het proberen waard....
Mijn tante belde meteen nadat het afgelopen was "Die man die zei iets over 2 tot 3 jaar werkervaring... Kunnen jullie nu dan toch weg?" Neeee... Annette... jammer genoeg niet. Vond ik eigenlijk niet echt handig wat die man zei. Hij had er beter bij kunnen zeggen dat dat niet in alle gevallen zo is.
Mark vertelde dus dat het 2 bekenden waren van ons die dus in dat stukje zaten en dat vond ze wel erg leuk.
Het was een leuk stukje! En wat is de woonkamer leeg!
Wat leuk om jullie om tv te zien. Ik ben jaloers op jullie dat jullie binnenkort weg gaan. Veel succes met de laatste loodjes!
Voor degenen die het via internet willen zien. Ik heb gistern gemaild met rtl 4 en ze vertelden me dat het vanmiddag op hun inetrnet site http://www.rtl.nl/actueel/editienl/ te zien moet zijn. Misschien bij archief links onder op hun webpagina.
Ik wilde eigenlijk graag weten hoe het "artikel" heette, heb namelijk de website gevonden maar kon niets herkenbaars vinden tussen de titels maar goed ik ben dan ook wel een beetje ongeduldig!
Het staat er inmiddels op en heet geloof ik "Australie zoekt werknemers" Ik kan het op m'n werk alleen niet openen, maar goed... Heb het gisteren toch gezien
:-D :-D Bedankt voor jullie leuke reakties! Wij hebben enorm gelachen en vonden het een onwijs leuke ervaring! Ook bedankt voor het zoeken naar de link, heb het gelijk naar mijn paps down under gestuurd!
Harstikke leuk om te zien, fijn hè Sander als ze je zo voor het blok zetten :evil:, ik denk (weet het wel zeker) dat ik op dat moment ook niet zo spraakzaam zou zijn :-D
Wat is dat filmpje leuk van jullie, en nu heb ik ook je Mum gezien.
Ik vindt dat het programa goed is over gekomen,en natuurlijk een leuke herinering
als jullie 60 zijn met alle grandkids, dan zeggen jullie, weet je nog wel!!!!!!!!!! :gramps:
Sander je heb goed geantwoord op zo'n stommen vraag.
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.