Hartstikke tof man dat jullie het zo aanpakken .
Morgen horen Jeroen en ik of de verkoop van ons huis doorgaat en dan kunnen we de tickets boeken. Wij zijn eerder in Oz dan jullie, waarschijnlijk al eind september.
Succes met alles en Lin..... niet teveel triffle eten he? :wink:
Ja, natuurlijk houden we jullie op de hoogte. Zodra we horen dat ons huis definitief is verkocht, gaan we op dit forum een topic openen waarin we alle dingen zetten waar we mee bezig zijn.
En....???? Huis verkocht???? Ik hoop het! Eind september, wow dat wordt al helemaal aftellen zeg! Heel erg spannend!
Syl, ja ik kom op de borrel bij je! San en ik zijn net bij het reisbureau geweest en hebben een optie op 17 oktober met Singapore Airlines. Tis exact dezelfde vlucht die ik vorig jaar september had. De optie hebben we genomen omdat nog niet zeker is of Amber een eigen stoel krijgt ja of nee. Ligt eraan hoe zwaar ze is, dan krijg ik nog zo'n bassinet. Horen we vandaag of morgen.
Ongelofelijk....Twee weken geleden zag het er allemaal nog even "tegenslagerig" uit....and look at you guys now!
De laatste keer dat wij naar Nederland vlogen was toen Ramon net iets over een jaar was, Hij paste toen nog maar netaan in het bassinet maar het was wel een uitkomst!
17 oktober is geboekt... :flying:
Ik neem Amber mee op schoot, ze is 80 cm en mag maar 76 cm zijn voor een bassinet. Maar daarentegen is ze maar 10 kilo en mag ze er 15 zijn voor dat ding. Dus ik gok het er op, scheelt me 800 euries! Ik kan wel een eigen stoel nemen natuurlijk maar echt blijven zitten doen ze niet met anderhalf jaar. Het wordt gewoon 24 uur afzien!
Succes . Ben benieuwd hoe dat is, lane: met zo´n kleintje :| en dan zolang.
Meer dan hoe jij het volhoudt met haar op schoot (niet negatief bedoeld, hoor).
Maar we lezen het vast wel :wink:.
17 okt, dat wordt aftellen :roll:.
Pff, en € 800,- vind ik nog al wat voor 4 cm :-D. Ze zullen toch niet met een meetlat langskomen :lol:.
Goed gedaan Lin, nu gaat het avontuur echt beginnen. lane:
Gaat allemaal goed komen.
En met Amber ook,als ze eenmaal in slaap valt, :baby:
kan je haar altijd nog in de bassenet doen, zal best lukken.
Ton zegt zelf een koffie nemen, kind een whiskey geven. :drinking:
Mooie Opa!!!!!! :gramps:
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.