Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Ziet er goed uit Sander & Linda. Het spul is binnen en jullie hebben ze aan het werk gezet. So, keep your fingers crossed, only six months to go.  :up:

:cheer: Excellent!!! :cheer: Nou, toch nog een ontspannen (??! :-D) weekend!

Mijn zwager gaat op een zelfde visum en zijn hele zaakje is inmiddels ook al opgestuurd en volgens zijn migratie agent zal hij nog voor de kerst bericht krijgen! Zijn beroep staat ook in de "top 10".

Hey good news guys!!!  :)

Groetjes
Syl

[quote author=robenirma link=topic=1039.msg27252#msg27252 date=1126373515]
je kan dus gewoon nog 5 maanden wachten!!!!!!
Als ik dit verhaal begrijp.
Ons wordt contune afgeraden om kontact te zoeken metde DIMIA omdat het helemaal geen zin heeft maar jullie hebben wel mooi je casenumber!!!!
Kwee nie of je al je medicals en jullie vog gedaan hebben maar die heb je daar wel voor nodig.
Succes met alles verder, groetjes Irma
[/quote]

Ik kan nergens in het bericht lezen wat hun casenumber is (niet dat ik het nummer moet weten), maar de context laat m.i. niet zien wat het casenumber is.

Hoe kom je bij 5 maanden wachten nog? De rode tekst geeft aan dat binnen 4 maanden de visa procedure afgehandeld zou worden. Kan dus ook al over 3 maanden (of nog beter: volgende week) al afgehandeld worden....

Wel geinig dat ze zeggen dat je geen onomkeerbare acties moet gaan ondernemen, zoals het verkopen van je huis, baan opzeggen, vliegtickets kopen etc. etc. Volgens mij hebben M5 en Lin dit juist wel allemaal al gedaan.....

Maar Sander en Linda...nog ff doorzetten he....komt helemaal goed

Case number hebben we wel maar heb deze heb ik uit het berichtje gelaten! :whistle: En ja zover ik kan zien maak ik er ook uit op dat het waarschijnelijk 4 maanden  kan gaan duuren in totaal. Het was iig goed nieuws. Wat betreft het huis wat verkocht is en de tickets die geboekt zijn, af en toe moet je een gokje wagen om verder te komen in het leven. :up:

Goede morgen Sander.

Eindelijk weet je waar je aan toe ben, heel goed nieuws.
Ik weet wachten is erg, lijkt wel of een week een maand is.
Alles goed meet de verhuizing gegaan?
Wij kijken uit naar Zondag,we maken er wel wat van.
Groetjes aan Lin en de kids.

Gr Ineke    :)

[quote author=M5 link=topic=1039.msg27307#msg27307 date=1126422331]
Wat betreft het huis wat verkocht is en de tickets die geboekt zijn, af en toe moet je een gokje wagen om verder te komen in het leven. :up:
[/quote]

Helemaal mee eens Sander :up:

Ja wat een lekker nieuws he? En dan met name dat we een case number hebben! Eerlijk gezegd bekruipen mij ook de kriebels met het niet boeken van tickets verkopen huis enz. Maar ik weet dat we er goed aan doen en dat het allemaal goed komt. Als je goed leest op de site van de DIMIA dan zie je dat je het daar af mag wachten, het is natuurlijk allemaal op eigen risico. Geen visum? Land uit. Maar dat is niet meer dan logisch. Vandeweek zal ik even beginnen aan een briefje waarin ik onze situatie uitleg dat wij eerder zijn vertrokken en dat we in Nieuw Zeeland ons visum af gaan halen. Hmmm met beide benen op de grond kom je ook geen stap verder... het is leven is af en toe een flinke gok nemen.....

Groetjes Lin :bye:

[quote author=Lin link=topic=1039.msg27310#msg27310 date=1126424073]
Hmmm met beide benen op de grond kom je ook geen stap verder... het is leven is af en toe een flinke gok nemen.....

[/quote]

Ja, en wat verlies je er uiteindelijk mee als je gokt? Volgens mij niets want alles is vervangbaar.

Groetjes,
Erna

Hi Lin.

Kom allemaal goed hoor, ben er zeker van.
En je weet als jullie eenmaal in Aus zijn,
en we kunnen je helpen, heel graag,so don,t worry be happy.
Wat wil je nog meer je heb je tweede Mum in Melb!!!!!

Gr Ineke  (MUM)   :)

Hoi Sander, Lin & kids,

Spannend allemaal zeg. Ik ben boven alles eigenlijk alleen maar hartstikke blij voor jullie en wens jullie het aller aller aller beste!!!!!!
En met zo'n 2e mum als Ineke kan het al helemaal niet meer stuk  :up: :up:

groetjes miranda  :)

[quote author=tum link=topic=1039.msg27324#msg27324 date=1126426867]
En met zo'n 2e mum als Ineke kan het al helemaal niet meer stuk :up: :up:
[/quote]

En met zo'n 2e mum als Ineke krijg je er ook automatisch een 2e pa als Ton bij :-D :-D :-D

Hi Lin en San!

Wat een geweldig nieuws! Ik weet, jullie hebben inmiddels al wel onomkeerbare dingen gedaan ( :|), maar inderdaad risicos' moet je nemen! :)

Wel fijn dat je nu die bevestiging hebt, geeft toch wat meer zekerheid. veel succes met de laatste dingen, en wie weet tot snel........? :lol: :cool:

Gr. Sab

[quote author=Maluka link=topic=1039.msg27336#msg27336 date=1126447015]
En met zo'n 2e mum als Ineke krijg je er ook automatisch een 2e pa als Ton bij :-D :-D :-D
[/quote]

Haha ja dat is waar! Maar Iris is al helemaal gek op Opa Ton!!

[quote author=Lin link=topic=1039.msg27492#msg27492 date=1126550303]
[/quote]

Haha ja dat is waar! Maar Iris is al helemaal gek op Opa Ton!!
[/quote]

Iris zal nu helemaal trots op Opa Ton zijn,
Champion geworden met bowling.  :win1:
Zondag toernooi gewonen.
Had je niet gedacht he' van die   :gramps:

Jaaah ik hoorde het vanmorgen!!! Well done gramps!!!!!! :up:
Super om zo je laatste bowlingseizoen te eindigen!!!!

:koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek:

Vooral eind van de avond :drink: begon hij zeker goed te gooien  :nana: :lol1:

:loldevil:

[quote author=tum link=topic=1039.msg27324#msg27324 date=1126426867]
En met zo'n 2e mum als Ineke kan het al helemaal niet meer stuk :up: :up:
[/quote]

[/quote]
DAT ZULLEN WE NOG WEL ES ZIEN........ :roll:
Kleinkinderen....... OK  :)
ik heb al 6 stiefkleinkinderen  :roll: :wink:
Een schoondochter ....OK  :knit: :flowers:
MAAR....... en zoon met zo weinig Haar.... no way  :redcard:  :lol1:

Let je even een paar dagen niet op heb ik ineens een complete familie erbij,
IK GA NA OZ VOOR MIJN RUST............... :rotflmao: :rose:

[quote
DAT ZULLEN WE NOG WEL ES ZIEN........ :roll:
Kleinkinderen....... OK  :)
ik heb al 6 stiefkleinkinderen  :roll: :wink: