Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

IK GA NA OZ VOOR MIJN RUST...............

:lol1: :lol1:

[RED]VLUCHTEN KAN NIET MEER[/RED]

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Dat wordt veel bezoek Ton  :Cooking: :Cooking: :dishes: :cheers:

Daar gaat je droom  :beach: :beach:

Maar jij als winnaar  :win3: :win2: :win1: kan dit best wel aan!!!!

groetjes Miranda  :)

:donttell: We gaan eerst een jaar  rondreizen,  :drive:
dan zijn de meeste het spoor wel bijster  :dunno: :rotflmao: :rotflmao: :lol1:

Ach, de ene heeft te weinig haar en de ander maar 1 oog. Kortom ze zijn beiden niet helemaal compleet dus dat schept een band. Volgens mij houden ze echt wel van elkaar al willen ze dat niet echt laten weten :-D

Niet spotten met een gehandicapte, is moeilijk genoeg
om je weg te vinden met 1 oog.  :x
Ik heb wel Ineke ermee gevonden  :lol1:

:balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons:

VAN HARTE GEFELICITEERD SANDER MET JE VERJAARDAG           

GROETEN VAN INEKE EN TON
                                                                                                          :dance:
:cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2:  :cake2:

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

He Sander,

:congrats: met je verjaardag :balloons:

:cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2:

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

Daar drinken we er vandaag 1 op (of meer) :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drinking:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je kinderen je vanmorgen leuk verrast hebben!!

Gr Wilbert en Margo, Anne en Sophie

Hoi Sander, GEFELICITEERD !!!!!!!!!

Hoe voelt dat nou, laatste verjaardag in nederland....... :lol:

Gr. Sab

Happy birthday to you, you live in a zoo, you look......oops got a bit carried away (courtesy: Madagascar), hey je laatste verjaardag in Nederland??!!!! :)

Maak er een leuke dag van :up:
Syl

Bedankt voor de felicitatie's allemaal begin al echt een  :gramps: te worden  :-D . Heb overigens de uitslag van de IELTS binnen Lis 4.5 rea 5.5 wri 6.0 tal 7.0 is niet echt om vrolijk van te worden.

If your sponsor is your spouse's blood relative, your spouse must complete 47SK application for general skilled migration to Australia as the primary applicant, even if you are the person satisfying the basic requirements. Uit deze tekst die uit booklet 6 komt kun je opmaken dat Lin de hoofd aanvrager van het visum is ( haar vader sponsored ons ), ondanks het feit dat ik de skill assesment heb gedaan. In dat geval ben ik dus de spouse en heb ik een 4.5 nodig voor de Ielts, of zie ik iets over het hoofd.

Hey Lin

Wel een beetje stil hier hoor zonder jou!! Je hebt het zeker druk, druk, druk?

Groetjes
Syl

Back