Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

[quote author=Sabien link=topic=1039.msg28404#msg28404 date=1127208185]
Hoezo zijn mannen haantjes en eigenwijs........ :p

[/quote]

LEADER OF THE PACK :evil:

Rene

[quote author=Syl link=topic=1039.msg28407#msg28407 date=1127208540]
Hey Lin

Wel een beetje stil hier hoor zonder jou!! Je hebt het zeker druk, druk, druk?

Groetjes
Syl
[/quote]
Ja meid, en we zitten natuurlijk bij Martin in huis. In de weekeinden geen internet bij mams. Dus vandaar wat minder online. En ik mis het wel hoor!!!!!!

Jullie zijn zeker wel met de Big count down bezig...vinden Iris & Amber het moeilijk dat ze "hun huis" niet meer hebben of zijn ze gewoon al met het grote avontuur begonnen? :)

Groetjes
Syl

Ach het gaat goed hoor,  Amber is wat ziekjes en Iris is een taaie! Zit hier tijdelijk op school (5 weken) en vindt het allemaal prima. Je merkt dat ze wat dwarser :roll: is dan anders. Maar het zijn supermeiden!
En ja ik ben wel al aan het aftellen, mis een eigen huisje!!

Hoi Lin,

Nog ff volhouden meid. Nog een paar weekies dan is het al zover.

Groetjes,

Erna & Jeroen

Hey Lin, jij gaat straks met de meiden eerst naar je vader he? Ga je dan meteen op zoek naar een huisje voor jullie? Of moet je dan wachten tot Sander er ook is met het visum?

Ja ik ga eerst een week of twee naar mijn vader en dan samen met hen ga ik op zoek naar een huis. Ik ga niet wachten tot San er is. Dat duurt hopelijk maar een paar weken, maar dan is het stekkie helemaal af als San komt.
Ik verlang nu al erg naar mijn huisje!!!! :-D

[quote author=Lin link=topic=1039.msg28480#msg28480 date=1127229400]
Ik ga niet wachten tot San er is. Ik verlang nu al erg naar mijn huisje!!!! :-D
[/quote] Kijk dit bedoel ik maar!!!!!!! :loldevil: :lol1:

[quote author=M5 link=topic=1039.msg28303#msg28303 date=1127144116]

Bedankt voor de felicitatie's allemaal begin al echt een  :gramps: te worden  :-D . Heb overigens de uitslag van de IELTS binnen Lis 4.5 rea 5.5 wri 6.0 tal 7.0 is niet echt om vrolijk van te worden.
[/quote]

Nog even voor de volledigheid, heb net een mailtje naar de DIMIA gestuurd met de resultaten en met de vraag of Sander zijn score voldoende is.

Sander:

Listening: 5.5
Reading: 4.5
Writing: 6
Speaking: 7
Overall Band Score: 6.0

En ik:
Listening: 7.5
Reading: 6.5
Writing: 7
Speaking: 8
Overall Band Score: 7.5

Ben toch wel benieuwd wat ze zeggen....

He bedankt! Ik wil vandaag gaan bellen en was het alweer helemaal vergeten.
Nee dus nog geen medical gedaan. We willen hem wel gedaan hebben voor ik vertrek naar Oz. Dat is makkelijker met versturen enz. We leveren het ook pas in als er om gevraagd wordt hoor. Maar goed zoals je weet lopen San en ik graag op de zaken vooruit..... :cool:

[size=7pt]Ik zie jouw plaatje niet bij je naam.....[/size] :oops:

[quote author=Lin link=topic=1039.msg28754#msg28754 date=1127377755]
Ik zie jouw plaatje niet bij je naam..... :oops:
[/quote]

Ja Annemiek, ik miste je avatar ook al!! :evil:

Rene

Wheeeeeeeeee......  **SNiF**  En ik heb zo'n leuke! Ikzelf zie em wel... een smiley die dobbert in een reddingsboei waarop "Titanic" staat. Op z'n hoofd zit een enorme meeuw....  Op zoek naar een nieuw plaatje dan maar...

Bootje gezonken?? Ik zag hem eerder op de dag nog wel namelijk??

Deze is ook leuk hoor!
Syl

Ja ik ook... heel raar..... maar goed :)

Lijkt me inderdaad makkelijker om hier je medical te doen Lin. Denk je dat dat nog wel kan voor de 17e? Geen idee of die artsen ook met het lange wachtlijstengebeuren werken... ;)

Heb gister gebeld maar die arts is iedere keer niet thuis :roll: Vanmiddag nog een keertje proberen en dan maar hopen dat we nog binnen 3 weken kunnen.....

Back