Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Oh en die Google plattegrond, daar wonen we inmiddels al niet meer. Zijn weer verkast, nu voorlopig voor de laatste keer! :smile:

Dan moeten we dat deze keer echt goed in de gaten houden, want voor de vorige waren we te laat... Die was niet meer te koop :(

Heeft iemand toevallig het blad nog gezien? Heb er niets meer van gehoord. Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.

Groetjes Lin

Hé Lin......hoestie? Bij ons is alles prima...buiten de (NIET DUS) verkoop
van ons huis. Duim je voor me?

groetjes Miran

Ik heb net de Ajuus van juli/augustus doorgespit, maar ik heb het niet gevonden. Misschien dat het in het september/oktober nummer staat? (of ik ben gewoon heel erg blind, dat kan ook)

:grin: Marieke, ik heb geen idee in welk nummer het zal komen. Het gaat over familie emigratie of parent immigration.

Hey Miran!
Joh huis nog niet verkocht? Hoe lang staat het nu in de verkoop? Meid ik zal zeker voor jullie duimen!
Hier gaat het goed, we zijn aan het bijkomen van 4 weken familiebezoek! :smile:

Groetjes Lin

Hoi Lin ,

4 weken familiebezoek, heel leuk maar het kan inderdaad ook wel vermoeiend zijn, dat
snap ik  :lol:

Ons huis staat nu 5 maanden te koop wat voor waar wij wonen
- zoals ze toch zeggen - nog niet lang is.

Voorlopig gaan we binnenkort in ieder geval met zijn 3'n naar Cairns om ons visum
te valideren en dan verenigen we het nuttige (wat dingen regelen) maar met het
aangename.

Enneuuuh bedankt voor het duimen!!

groetjes Miran  :smile:

5 maanden? Dacht dat het al veel langer was! Lekker naar Cairns binnenkort! Ben jaloers hoor ;)

Dus jullie hebben de PA van de Queen of England over de vloer gehad Lin! Wow hey :) Lijkt me best een leuke baan.

Haha ja Annemiek, het was erg leuk om hem in huis te hebben. Hoop leuke verhalen over royalties enz. gehoord. En ja, de queen is ook maar een gewoon mens :wink: ze is net als wij dol op bbq-en.

Kom je nog in de buurt van Bris Miran?

Hoi Annemiek, ja ik ken het gevoel, het lijkt inderdaad al vveeeelllll langer, maar
de realiteit is dat het echt echt 'maar'  :roll: 5 maanden is.

Hoi Lin, nee we komen niet in de buurt van Brisbane, maar leuk dat je het
vraagt, het zou me hartstikke leuk lijken je in het 'echies' te zien voor een
bakkie en een praatje. Kan ik je meiden eens in het echt bewonderen  :grin:.
Het zou voor Joe ook heel leuk zijn.

We moeten wel in 2010 'even op en neer naar Brisbane' voor het aanvragen van
nieuwe paspoorten. Of misschien doen we het dan anders en gaan we als we
dus definitief gaan via Brisbane, 'doen eerst onze paspoorten' en gaan dus via
Brisbane. Even uitrusten voor het echte werk begint van huis zoeken, school
regelen etc. etc.  :up: Ik laat het je weten  :smile:.

Groetjes Miran

Hoi, Ik heb gezien dat het artikel in het nummer van november/ december komt te staan ( Dan gaat het in ieder geval over family....

Yep, er komt weer een verhaaltje over ons in te staan. Ditmaal is mijn moeder aan de beurt. :roll:
Ze hadden vernomen in het eerste gesprekje dat mijn mams komt. En toen is gevraagd of ze haar mochten interviewen. Hmmm en dan komt mijn broer vanuit Canada ook nog eens met zijn gezin naar Australie, Melbourne om precies te zijn. Heeft daar een baan aangeboden gekregen. Ik heb strakjes mijn hele familie hier!!

Groetjes Lin

Ha Lin, jij zult je wel heel gelukkig voelen. Wat gaaf heel de familie in Australie.
Kijk daar ben ik best jaloers op  :smile:

Groetjes Jolanda  :up:

Wat geweldig dat je je broer en zijn gezin binnenkort ook 'dichtbij' hebt! Zal eens uitzoeken wanneer de Ajuus uitkomt en dan wil ik hem deze keer zeker weten lezen :)

Tsja dat is bijna onwerkelijk eerlijk gezegd. Ik heb mijn vader hier natuurlijk dat scheelt al heel erg veel ten opzichte van andere emigranten. Maar ons hele gezin....  het zal ook raar zijn. Mijn vader is al 7 jaar weg uit Nederland, mijn broer al 15 jaar En nu opeens vieren we kerst met zijn allen...  :group:

Wat een geluk he?

Back