Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Zou me ook heerlijk lijken na zo'n tijd weer met z'n allen kerst te vieren of gewoon weer eens "even aan te wippen"  :grin:
Geniet maar van het vooruitzicht :up:

Mariette

[quote author=Lin link=topic=1039.msg101083#msg101083 date=1192652038]
Tsja dat is bijna onwerkelijk eerlijk gezegd. Ik heb mijn vader hier natuurlijk dat scheelt al heel erg veel ten opzichte van andere emigranten. Maar ons hele gezin....  het zal ook raar zijn. Mijn vader is al 7 jaar weg uit Nederland, mijn broer al 15 jaar En nu opeens vieren we kerst met zijn allen...  :group:

Wat een geluk he?

[/quote]

Inderdaad....wat een geluk....dat wordt een leuke kerst voor jullie allemaal nietwaar! Het is
je gegund hoor Lin,

groetjes Miran  :group:

Het is een ander stukje geworden in de Ajuus, ditmaal alleen weer een artikeltje over ons gezin. Ze willen in een volgende uitgave meer aandacht besteden aan onze familie reunie hier in Australie.  :smile: Dat zal dan de derde X worden.

Groetjes Lin

Geen primera in Almelo. Wel in Hengelo, maar daar hadden ze em niet... :( Heb op de ajuus site gezocht naar verkoopadressen, maar staat niets op.

Nee, ik kwam alleen dit tegen, maar dan
heb je gelijk een abonnement voor
1 jaar. Ook niet de bedoeling hè.

http://www.123tijdschrift.nl/blad/ajuus.html

Hier staat dat het ook bij de Bruna en AKO (wat dat
dan ook is?) te koop is.

http://www.proteusproducties.nl/article.php?story=20050313134119711

De kogel is door de kerk!
Mijn broer heeft zijn visum binnen! 24 november ingedient en 6 december toegekend! In februari komen ze naar Melbourne.
Mijn mams heeft haar ticket ook geboekt! 20 februari verlaat ze Nederland!

Het aftellen is begonnen!!!!

Groetjes Lin

[quote author=tum link=topic=1039.msg103722#msg103722 date=1196320648]
... en AKO (wat dat
dan ook is?)...
[/quote]

Gewoon een grote boeken/tijdschriften keten (toch wel eens van de AKO literatuur prijs gehoord?); zie je veel op stations...

Hoi Lin, wauw, wat een supernieuws. En ook supersnel, dat visum van je broer.

Geniet ervan dat je hele familie zo meteen weer binnen 'handbereik' is.

Erna

Hoi Lin,

Wat een leuk nieuws! Bedoel je dat behalve je broer je moeder ook mee-emigreert of komt zij bij jullie op bezoek?
Either way, alvast heel veel plezier met het vooruitzicht!  :up:

groeten,
Tampet

Ja dat bedoel ik! Mams emigreert mee! Mijn broer gaat met gezin in Melbourne wonen en mams komt bij ons in Queensland!

Wat een luxe Lin.....wie had dat kunnen denken
toen je aan dit avontuur begon!!!

Dikke kus van Joe voor de meiden  :smile:

groetjes Miranda

Hi Lin,

Wat een geweldig nieuws!!!! Dat is nog eens een goed begin van het nieuwe jaar!!

Groetjes,
Lela

Jeetje Lin you must be happy!!! Dat hoor je toch niet vaak, maar wat heerlijk voor je!
De komende periode zal vast omvliegen en voor je t weet is iedereen er!

groeten van Tampet

joepiedepoepie, Beukies!! Nog even.. jeetje, wat heeft Rens z'n visum snel zeg!  :up:

don't you worry bout a thing, coz every lil thing is gonna be ALLRIGHT!!!  :smile:

kus Cat

Mams vertrekt 20 februari!!
Nog 4 weekjes! Heb een kalendertje gekocht bij Iris op d'r kamertje, kan ze afstrepen!!

En 29 februari komen al haar spulletjes aan in Brisbane. Dan nog even op clearance wachten... en dan is het weer Sinterklaas!

Groetjes Lin

Back