Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Hoi Lin& Co!!!!

Onwijs gefeliciteerd met het nieuwe babietje op komst!!!  :cheer:
Heel veel plezier met de buik en alvast alle goeds gewenst!!  :up:

En ben je al aan het  :knit: ? (hi-hi-hi)

groeten van Tampet

Heyhey Beukies....  :congrats: met jullie verwachting.  :up:

Het is toch een vruchtbaar land dat Australie.. jullie zwanger, die mevrouw die in Canberra woont ook zwanger of net bevallen... het is toch wat!

Ik zou zo zeggen geniet er lekker van en we hopen dat het een gemakkelijke bevalling wordt!

Veel liefs en groeten vanuit Melbourne.

Koen & Katrina

super nieuws allemaal!
(ookal is het meeste al oud) hahaha

Gefeliciteerd met de zwangerschap en heel veel plezier met de familie reunie!
Wij gaan je broeder in Melbourne wel vermaken oké?  :cool:

Gefeliciteerd met die grote uitbreiding van jullie familie! Eerst je moeder en broer, nu nog een klein leventje erbij  :balloons:
Hoe bevalt het je moeder in het zonnige Brissie?

:cool:Ingrid

p.s ik stuur je nog een pm-tje

Zo, eindelijk uitgelezen..., daar heb ik uren over gedaan! Maar het was het waard, van het begin tot het eind.
Toch wel leuk om zo´n verhaal te lezen van A tot Z. Geeft een beetje een indruk hoe het gaat allemaal, met visa enzo. Maar het is een behoorlijke lange weg geweest al gingen jullie al snel naar Australië, de visa duurden toch een maand of 15 meen ik.
En wat een geluk dat de hele familie, van 1 kant dan wel, daar komt wonen. Nog een kindje erbij, allebei een baan en een mooi huis. Het is jullie gegund. Hoe vaak zijn jullie nu inmiddels verhuisd daar en blijven jullie ws nu daar wonen?

Bedankt voor het kijkje in jullie leven!  :up:

Hey Beukies,

Alles goed daar? Ben benieuwd hoe pasen in Sydney is geweest. Alles goed ook met het buikje met inhoud? ;) Heel veel plezier en succes verder :up:

Wij zitten nu in Melbourne en zaterdag gaan we weer verder richting het westen.

Groetjes, Annemiek

Leuk stuk he? Ben er ook best een beetje trots op! En ja wie had dat toch ooit gedacht...
We hebben een lange weg gehad en die was zeer zeker niet de makkelijkste, maar de aanhouder wint! Aurora wij zijn nu 3x verhuisd hier in Australie, we wonen nu in een heerlijk huis. Net weer een contract getekend voor een heel nieuw jaar, als het aan ons ligt gaan we voorlopig niet weg. Redland Bay is geweldig. Mijn broer is ook aardig gesetteld en heeft een mooi huis. De kinderen hebben het reuze naar hun zin. Ze zijn van -20 naar +20 gegaan, hele overgang maar ze vinden het geweldig!

Met het buikie (beukie op zijn Zaans  :wink:) gaat het goed, net als mama zelf groeit het gestaag!  :grin:

Groetjes Lin

Hoi Lin,

Ik ben blij dat het allemaal zo goed gaat, ik ben benieuwd
wat voor een 'beukie'  :wink: (boy or girl) het gaat worden.
Je meiden zullen het wel super vinden.

groetjes Miran  :smile:

NB (hoi Annemiek  :smile:)

:grin: aaaawwww. what a cutie  :wink:...tja dat kan niet missen.
Ik heb gelijk nog even een reactie geplaatst, maar wel bij je
verhaaltje van oktober.

Groetjes Miran xx

Woohoo!! Snap heel goed dat Sander van oor tot oor glom ;)

Wat mooi dat jullie ook weer een contract voor een jaar hebben voor het huis.

Op 20.08.2008 is Benjamin, Jan Beukema (first australian generation :grin:) geboren. Prachtig mooi mannetje en kern gezond gelukkig, net als zijn vader  :grin:

Cheers Sander  :cool:

Van Harte gefeliciteerd met jullie zoon :up: :up:

Zo blijft het geslacht Beukema ook in Australie gehandhaafd :grin:

Geniet ervan en we komen zeker een keer langs om de nieuwe aanwinst te bewonderen!

Groetjes Wilbert, Margo Anne en Sophie

Gefeliciteerd Sander en Lin.

Net even op jullie hyves gekeken ,mooi hoor. :up:

Groetjes Markus en Jeannette

:congrats:

Van harte gefeliciteerd met jullie derde telg. Ik heb ook even op jullie site gekeken en het is een heel mooi manneke.

(ps: ik zou er zo weer zin in krijgen maar eigenlijk vind ik 2 kids wel genoeg.)

groetjes  heidi

Back