Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Gefeliciteerd met het mannelijke Beukenootje en geniet ervan. Moeders ook ok?

Groetjes,
Erna

Benjamin doet het geweldig! Iris en Amber zijn ook in de wolken met hun kleine babybroertje.

339054998_6_Jw_K.jpeg

't is echt een mooie baby!  :up:
Zou je toch niet zeggen dat hij de vroeg is geboren wel?
Heb er weinig verstand van, maar volgens mij is Ben een mooie kerel, nu al!

Wat een lekker mannetje  :smile:
Gefeliciteerd, geniet van de kleine man en jullie gezinnetje.

Wat zullen de meiden dat leuk vinden, een broertje. Wat zal arme Ben bemoederd worden!

Veel geluk

Sacha (en .Dirk)

Joehoee, van harte gefeliciteerd met deze mooie Benjamin! Dat er maar veel  :sunny: op zijn pad mag zijn!
En je weet het he, Benjamin betekent 'de jongste' dus nu moet jullie ook wel stoppen hoor met kindertjes krijgen!  :grin:

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, wat een geweldig
schattig manneke, gefeliciteerd. Iris en Amber zullen wel
trots zijn op hun kleine broertje (hebben ze Benjamin al in
de poppenwagen willen leggen?).
Dikke kus,
Miranda

Vandaag precies 3 jaar in Australie.
Jemig terug kijkend op dit hele avontuur: we hebben veel meegemaakt!  :smile:

Benjamin ons Ozzie babietje heeft zijn eerste ziekenhuis bezoek alweer achter de rug: Pyloric Stenosis. Projectile vometing, arm ventje hield niets binnen! De voeding ging de maag niet in. Dus na een bezoek aan de GP met spoed naar het Mater Childrens Hospital waar hij gelijk dezelfde avond werd geopereerd. En dat met 5 weekjes jong. Maar hij maakt het nu goed! Begint lekker te groeien. Mag ook wel, zit met 8 weken nog steeds in maatje 50/56. Niets dan lof over het Maters Childrens, onze ervaringen met de zorg hier zijn uitstekend!

364733882_6_rtpH.jpeg

381918911_6_nBdM.jpeg

384370751_6_ncik.jpeg

En onze meiden Iris en Amber hebben zich ontpopt tot 2 hele lieve kleine moedertjes!

Groetjes Lin

Hoe is het nu met Benjamin? Hij zal nu toch wel uit de maat 50/56 zijn gegroeid mag ik hopen. Geen last meer van projectielbraken?

Hoi Lin & Sander,

I weet het Benjamin is al bijna 5 maanden oud, maar beter laat dan nooit... Van harte gefeliciteerd van ons drieen... :wink:

Jaja, ook wij hebben inmiddels ons eigenes Ozzie generation toegevoegd aan deze wereld.  Kynon is nou 10 weken oud en is op 1 november geboren.

Wij hoorden via Ton en Ineke dat jullie een derde kindje zouden gaan krijgen.

In ieder geval, een heel gelukkig 2009 en we hopen gauw weer eens contact te hebben.

Liefs,

Tripple K. (Koen, Katrina & Kynon)

Ha die Koen en katrina!

Wat een mooi nieuws! Kynon is nu ook alweer een half jaar! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat foto's!
We moeten zeer zeker weer even kontakt hebben. We hebben net een huis gekocht en gaan volgende week verhuizen. Zodra
we een nieuw telefoonnummer enz. zal ik het aan je doorgeven.

Lieve groetjes van ons!

Even een korte update van onze kant.
Er is weer heel veel gebeurt! Nadat we ons huis gekocht hebben in Cedar Grove en daar ruim een jaar op acearage hebben gewoond. We hadden een heerlijke stek op 4200m2. Besloten we om het te gaan verkopen en zelf te gaan bouwen. Alles was op orde totdat San zijn werkgever failliet ging... We hadden al een block land gekocht en waren druk aan het praten met bouwers. Dit keer iets kleiner iets minder dan 1 acre in Jimboomba. Pracht stek. Maar ja.... dingen gaan nooit zoals je denkt. San kon geen nwe baan vinden in QLD en terwijl hij wachtte tot hij echt redundant was werd hij gebeld door een bedrijf in Melbourne. Hij deed een aanbieding die we eigenlijk niet konden weigeren: Een veel beter salaris en hij zou de hele verhuizing betalen. Plus een appartement op zijn kosten totdat we in Melbourne een huis gevonden zouden hebben. Dat hebben we dus maar gedaan. Sander ging alvast vooruit, terwijl ik met de kinderen achter bleef om het huis te verkopen. Na 2 maanden was het dan zover. Een nieuw avontuur! Nu wonen we dan in Point Cook, een prachtige wijk. Aan het water. Weer suburbia, dus weer een hele omschakeling.
San gaat lekker op zijn werk. Ik kan beginnen bij DutchCare. En de meiden hebben het heel erg naar hun zin op de nieuwe school. In vele opzichten is Melbourne veel leuker dan Brisbane. Er is zoveel meer te doen. Geweldig winkelen, leuke restaurantjes. Veel verse bloemen haha. En ga zo maar door. Het schoolsysteem is beter vind ik zelf. Maar oh wat mis ik het weer! De warmte, de hitte! Moet erg wennen aan het wisselvallige weer van Melbourne. Maar ik geloof dat de zomer nu door gaat zetten hier. Het is grappig hoe ik deze move heb ervaren. Het heeft toch bijna net zo'n impact als van NED naar AUS. Weer helemaal overnieuw beginnen. En alles is toch weer anders. Hetzelfde land maar toch heeft iedere staat zijn eigen regels.
Gelukkig hebben we mijn broer hier wonen en wat vrienden. En onze surrogaat pa&ma Ton & Ineke! ;-) Ze zitten maar op 2 uurtjes van ons vandaan.
Precies 5 jaar Queensland, hoelang zullen we hier blijven? Wie weet... never a dull moment.

Groetjes Lin

Back