Wat leuk dat jullie nog even laten horen hoe het jullie vergaat!
Enne welkom in Melbourne, buiten het weer dan (al is het echt niet zo slecht) de leukste stad om te wonen :wink:
Hallo allemaal, ik dacht laat ik maar weer eens komen kijken ;-) Ik weet niet eens wie er nog aktief is van de 'oude garde' maar zal ons topic maar even bij houden. We zijn weer verhuisd, Point Cook paste niet echt bij ons.. suburbian, nieuwbouw. Eigenlijk voelde het voor ons een beetje als Nederland. Verhuizen zit ons wel in het bloed dus besloten we weer de boel in te pakken en te verkassen. Richting het oosten, in de Dandenongs weliswaar, niet de stad maar de heuvels. Yarra Valley. We wonen in pal in de bossen hoog in de bergen met een werkelijk te gek uitzicht.
San nog steeds tevreden bij zijn werkgever, ik nog steeds bij DutchCare en studeer inmiddels voor verpleegkundige. Heb het erg naar mijn zin, nog 1 jaar en ben klaar. Kinderen zijn ontzettend happy hier, we hebben denk ik onze stek wel gevonden. Het grappige is dat we tussen de Nederlanders zitten, Belgrave area stikt ervan lol! Ik moet oppassen wat ik zeg bij de Woollies!
Bedankt voor de leuke reactie's Tis idd leuk om te zien hoe het met iedereen vergaat na al die tijd. Wordt een hoop lees werk om een aantal Laatste stand van zaken door te nemen
@Chantal:Is ook een erg mooie area waar jullie wonen,tis maar 2 uurtjes hier vandaan by the way
Hmmm na het hele gedoe met die auto ben ik benieuwd wat we nu weer op ons pad krijgen het zal iig niet lang duren. 1 ding is zeker, sinds we hier zijn geland in 2005 is het nooit boring geweest
2x het zelfde uitzicht van onze back veranda.Een genomen eind van de morgen in de zomer op een prachtige zonnige dag en de ander s'ochtends vroeg ook op een prachtige dag maar in de winter
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.