Sander,Linda & Kids >> Brisbane>> QLD

Wat leuk dat jullie nog even laten horen hoe het jullie vergaat!
Enne welkom in Melbourne, buiten het weer dan (al is het echt niet zo slecht) de leukste stad om te wonen :wink:

Groetjes Chantal (vanuit Kensington)

Hoi Lin,

Leuk om van jullie te horen. Gelukkig dat alles uiteindelijk goed heeft uitgepakt. Doe Sander de groeten van mij.

Cheers,
Louw

Dat is zeker een aanbod die je niet af had kunnen slaan!
Melbourne is zeker een leuke stad...veel te doen.

Veel succes met de "nieuwe"start!

Groeten Steven

Hey! Kijk nou, is de wereld 'toch' klein!!
Groetjes van ons uit Nederland en veel succes met jullie nieuw plek.
Kathleen

Hallo allemaal, ik dacht laat ik maar weer eens komen kijken ;-) Ik weet niet eens wie er nog aktief is van de 'oude garde' maar zal ons topic maar even bij houden. We zijn weer verhuisd, Point Cook paste niet echt bij ons.. suburbian, nieuwbouw. Eigenlijk voelde het voor ons een beetje als Nederland. Verhuizen zit ons wel in het bloed dus besloten we weer de boel in te pakken en te verkassen. Richting het oosten, in de Dandenongs weliswaar, niet de stad maar de heuvels. Yarra Valley. We wonen in pal in de bossen hoog in de bergen met een werkelijk te gek uitzicht.
San nog steeds tevreden bij zijn werkgever, ik nog steeds bij DutchCare en studeer inmiddels voor verpleegkundige. Heb het erg naar mijn zin, nog 1 jaar en ben klaar. Kinderen zijn ontzettend happy hier, we hebben denk ik onze stek wel gevonden. Het grappige is dat we tussen de Nederlanders zitten, Belgrave area stikt ervan lol! Ik moet oppassen wat ik zeg bij de Woollies!
398548_10150733816959778_726829777_12221152_1909694067_n.jpg

Hoooooooooooi! Da's toevallig! Gaat goed zo te zien, TE GEK uitzicht :) Veel geluk in de heuvels. Hoe is het met Ben?
Groetjes,
Kath

Heeee Kath!
Ja Ben gaat goed, heel mannetje al geworden. Hij wordt alweer 4 dit jaar. Man de tijd vliegt! Hoe gaat het bij jullie?

Het voelt goed om terug te zijn:)
Mooie lay out by the way, ziet er goed uit Louw:up:
Hoi Sander, leuk om weer van jullie te horen.

Dank je wel. Het forum is twee maanden geleden omgezet naar nieuwe software. Ik heb toen ook maar gelijk een nieuwe layout voor het forum gemaakt.

• Like
Reactions: M5
Nice, blijf vooral posten. Altijd leuk om te zien hoe het ook met men op lange termijn vergaat!

• Like
Reactions: M5
Ziet er heerlijk uit daar in het oosten. En inderdaad er zitten behoorlijk wat Nederlanders (forumleden) die kant op.

Veel woonplezier in de Yarra Valley!

Groetjes Chantal (vanuit de ander kant van de stad, Macedon Ranges)

Bedankt voor de leuke reactie's:up: Tis idd leuk om te zien hoe het met iedereen vergaat na al die tijd. Wordt een hoop lees werk om een aantal Laatste stand van zaken door te nemen :)

@Chantal:Is ook een erg mooie area waar jullie wonen,tis maar 2 uurtjes hier vandaan by the way:)

• Like
Reactions: Lin
Hmmm na het hele gedoe met die auto ben ik benieuwd wat we nu weer op ons pad krijgen:D het zal iig niet lang duren. 1 ding is zeker, sinds we hier zijn geland in 2005 is het nooit boring geweest:rolleyes:

Back